kristineB

~M&H efterårsbryllup 6. okt 2012~ Nygift og sneak-peak:)

377 posts in this topic

Pjat m sådan et fint pyntet øje, han kunne da bare være dit something blue;-) bliver møg fedt m det strømpebånd, SÅ genialt:-D

Ej har alt for mange ting, vi nå lige se om vi ikk kan få stablet noget på benene i næste uge??

0

Annonce ♥

Pjat m sådan et fint pyntet øje, han kunne da bare være dit something blue;-) bliver møg fedt m det strømpebånd, SÅ genialt:-D

Ej har alt for mange ting, vi nå lige se om vi ikk kan få stablet noget på benene i næste uge??

Det synes jeg helt sikkert, at vi skal. Janni kan godt nok ikke, men trænger bare til at læsse al bryllupshejset over på jer, så jeg føler, at jeg får udrettet noget:)

0

Så er der masser af nyt bryllupshejs:)

I morgen skal jeg til frisøren. Jeg skal lige ha taget de aller allerværste spidser, og så skal jeg ha farvet lokkerne. Regner med, at det skal være mørkt igen, for det passer ligesom bedst til hele outfittet, og desuden har jeg aldrig følt mig helt tilpas som blondine:)

Desuden har jeg fået mit fine hairpiece fra sobridelicious - er sikker på, at det nok skal pynte i frisuren.

post-42447-0-19226400-1348152736.jpg

Og så har jeg fået embosset 70 slikposer til slikbuffetten - shit det var kedeligt at stå og glo ind i ovnen i 45 minutter!

post-42447-0-93779200-1348152770.jpg

Desuden har vi (endelig!!!) langt om længe fået menuen fra kokken, og det ser ud til, at den har været værd at vente på:

Menu

Forret

Svamperisotto med grønt og grillet pancetta og rugbrødscroutoner

hovedret

Rosmarinbagt oksefilet med vildtsauce

grillet nakkefilet med hvidløgscreme

nye kartofler vendt i krydderurter og smør

broccolisalat

grøn salat med tropiske frugter

efterårssalat m. perlebyg og granatæble

forskellige brød

dessert

solbærkogte pærer på nøddebund m/blåbær, vanilleis og ananassorbet

Jeg synes simpelthen, at det hele lyder så lækket, at jeg får lyst til at holde bryllup lige nu. Desuden har kokken jo serveret til flere familiefester, så vi ved, at det er god service og god mad

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Mmm bliver da helt sulten, lyder virkelig lækkert:-)

Pernille, vi crasher festen :7himmel:

Det lyder som en glimragende ide!:)

Det dælme det vi gør;-)

Uh er klar til i morgen?? Glæder mig helt vildt til at se dig som smuk smuk brud:-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange ta for alle de dejlige hilsner herinde, jeg er meget glad for, at I husede os:)

nu er vi endelig ved at være landet igen efter den mest fantastiske dag i lørdags. der var simpelthen intet, der gik galt - alt var helt perfekt.

Jeg har godt nok voldsomt forsømt min tråd i gerne op til, men jeg endte med at ligge syg i flere dage - faktisk helt ind til fredag eftermiddag, hvor jeg fik nogle piller, som på magisk vis fik mig på højkant. Jeg var ikke så aktiv i al planlægningen, men heldigvis havde jeg familie og venner, som trak alt det store læs både fredag og lørdag, og det var nøjagtig som vi (okay mest jeg:)) havde drømt om.

Jeg glæder mig meget til at starte på beretningen, men min computer synger på sidste vers, så jeg venter lige på, at min nye computer dumper ind af døren (mit tastatur er ved at give op, og diverse bogstaver virker ikke, så det ville tage hundrede år at skrive:))

men her er i mellemtiden et lille snea peak:)

Billedet er taget af min svoger, som hele dagen var med "behind the scenes" of har fået taget en masse sjove billeder, som ikke er så traditionelle (han tog billeder, når vi "holdt pause":))

Billedet er skåret lidt underlidt. Til venstre er fotografen, og det er altså bare et klip fra et andet billede (jeg var en tosse til at redigere billedet:))

post-42447-0-18400100-1350064882.jpg

0