MyLittlePony

Vil da lige vise mig frem :)

34 indlæg i dette emne

Hvor kreativt og alligevel super enkelt. Ja det er dælme svært at holde på den hemmelighed. Vi forsøger også, men jeg har vist talt lidt over mig her og der. Smiler..... Skal selv til at være kreativ da vores bryllup bliver holdt på min 40 års fødselsdag og det helst skulle være det folk tror de bliver inviteret til - at sandheden så er en anden, det er jo det der bliver det sjove.... :tunge:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi... sådan er jeg også HELT SIKKER på at jeg bliver når vi har offentlig gjort det. Det skal vi heldigvis også MEGET SNART. senst d. 16.6 har vi aftalt !!!Glæder mig for veildt til at høre folks reaktioner

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de super fede!!!! :loveshower::cheerleader3: Må jeg spørge hvordan du har lavet det??? Jeg er virkelig en klovn til at være kreativ og er ikke ret god til sådan noget, men jeg skal jo i gang på et eller andet tidspunkt....Så vil du dele hvordan du har båret dig af? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er simpelt nok :)

Jeg havde de to billeder af os. Det indvendig centrerede jeg på den ene side, og de to andre beskar jeg og delte og rykkede dem helt ud til hver deres side. Printet 2 sidet, og foldede dem :) De er lavet i Corel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer