Juni0912

Guld hjerter - hjælp

9 indlæg i dette emne

Jeg har nu søgt højt og lavt på nettet efter guld hjerter i stil med vedhæftede, men kan ikke finde det. Er der nogen der kan hjælpe. Det behøver ikke være præcis mange ting, men vil gerne have to hjerter, som går ind over hinanden.

Håber min vedhæftning af billedet virker :-)

post-53535-0-38577100-1321786645.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket vif :-) det var desværre ikke helt det jeg mente, men det er vist mig, der ikke har skrevet det helt klart. Det jeg søger er et billede, som jeg kan sætte ind i et word dokument i guld farver.

Det var ellers rigtig sødt af dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1: Du åbner Word:

2: Du trykker, hvor jeg gør .... og så placerer du hjertet el hjerterne ... du kan rotere dem som du har lyst til bagefter:

9e508f46.png

For at redigere farven osv ..... du højreklikker på eet af hjerterne og vælger:

c46fbe07.png

- så kan du selv rode med det og få det liiiige præcis, som du vil ha :) - med eller uden skygger osv osv :) Det er pænt nemt

Jeg har lavet et exempel her ... dunno om det kan bruges:

76005b5e.png

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har forsøgt at omfarve i word, men mine evner rækkede vist ikke til det :-) Jeg var inde i formater billede og prøvede lidt forskellige steder, at ændre farverne på hjerterne, men hver gang endte det med baggrunden eller den laveden en kasse om billede :oops:

Så et par fif til, hvordan man evt ændre farven selv, kunne jeg godt bruge, så vil det blive noget lettere for mig, at finde det rette billede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer