Luise N

Se min kjole - er kun på i kort tid

31 indlæg i dette emne

Tænk at jeg fandt min kjole til første kjoleprøvning ved Lucca Bride i Aalborg. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at det var den rigtige. Jeg følte mig som en prinsesse og den passer perfekt til min personlighed.

Billederne er ikke fantastiske og jeg var nødt til at hive lidt op i kjolen, da de kun havde den i en str. 34 - utroligt jeg overhovedet kunne i den :blink:

Jeg skal have et større underskørt på, så kjolen fylder mere bag til :wink:

Jeg har fjernet billederne igen, så der ikke er en forkert person der kommer til at se dem :rolleyes:

Redigeret af Luise N
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhhh tak allesammen. Jeg er simpelthen også bare SÅ lykkelig. Jeg har allermest lyst til at vise den frem til alle med det samme, men skal nu nok holde mig i skindet - godt jeg lige kan dele den med Jer :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har godt set den i butikken - den er så fin. Annelise var til stor hjælp da jeg var derinde, og kunne også lige ane hende i baggrundeden :balloons: Tillykke med din kjole !

Det var en super god oplevelse at prøve kjole derinde. Anne Lise var rigtig god til at hjælpe - lidt fedt det er hende der har designet alle kjolerne :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en flot prinsesse-alfe kjole, og den ser rigtig godt ud til dig! Ved ikke hvordan, men kan faktisk godt se den passer til din personlighed :) Og god idé med mere strut bag på, skal det være, så lad det være :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

smuk kjole, og det er bare skønt, når man kan vælge efter personlighed og virkelig finde en kjole, der afspejler en selv!! :thumbsupsmileyanim:

Bliver dog en smule nervøs, jeg skal giftes 2 måneder før dig, og jeg har endnu ikke været i én kjole!! :blink:

Jeg er også kæmpe fan af Lucca.. Jeg tror det bliver en af dem, ellers banker mit hjerte for Panayotis.. Sååå smukke.. :biggrin:

Men nu må vi jo lige se, hvad der sidder pænt og rigtig er mig! :rolleyes:

:) Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer