kobs

Kan i anbefale en brudekjolebutik i København?

14 posts in this topic

Annonce ♥

ååh der er rigtig mange!

House of Brides - prøvede i Taastrup, medium service

Nicolai - der prøvede jeg kjoler, ikke god service, men det var vist kun denne ekspedient der var lidt småtvær, har hørt de andre skulle være bedre!

Lilly - Fin fin service, måtte tage billeder, og der var en meget afslappet stemning

Vintage Bride - nyåbnet butik ved forum station, har ikke selv prøvet kjoler der, men Maria der har butikken er virkelig sød og du er den eneste kunde hos hende. udvalget er dog ikke stooort, men smukke kjoler!

0

Annonce ♥

House of Brides i KBH ved Kgl. teater.

Ikke den største butik, men de har mange kjoledesigns. Jeg fik god betjening og følte ikke at jeg blev jaget med eller lign.

Men nej ingen billeder, så du skal kunne vente 4 laaaange måneder ligesom mig og være ved at gå amok over at skulle vente :biggrin:

Var også en tur i Lilly hvor betjeningen var helt i top! Så sød ekspedient. Men må indrømme at jeg følte jeg blev taget ved næsen, ved at kjolerne er billige men ALT andet er så bare meget dyrere end andre steder. Fx. tilretning. Så ville jeg hellere vælge en dyrere kjole i bedre kvalitet hvor tilretning osv. ikke var så dyr.

For mit vedkommende ville der blive ca. 2000 kr forskel fra Lilly og House of Brides og jeg føler helt klart at jeg får meget bedre kvalitet i HOB.

0

Annonce ♥

Jeg har købt min i Bride Fashion i Virum - det ligger godt nok ikke som sådan inde i KBH, men det da tæt på :)

Jeg har også været i Casa Lezar/Nicolai, og synes betjeningen var utrolig ringe, selvom jeg havde bestilt tid. De havde faktisk også min kjole i Casa Lezar, men endte med at køre tilbage til Bride Fashion hvor jeg prøvede den først og købte den så der. MEGET bedre service, de tager sig virkelig god tid og bliver ikke irriterede hvis man skal prøve en milliard kjoler før man finder den rigtige (skulle jeg nemlig :)). Synes også de har et meget stort udvalg, så det vil jeg helt klart anbefale. Var desuden også ved House of Brides i Tåstrup, det var ok, men servicen var sådan på det jævne og så var jeg ikke så vild med de kjoler de havde.

Så jeg synes helt klart Bride Fashion :thumbsupsmileyanim: Man må dog ikke ta' billeder der.. Kun af den kjole du vælger at købe!

Edited by lek
0

Jeg kan anbefale House of Brides i Taastrup, hvor jeg efter meget besvær har købt min kjole. Ikke besvær fra ekspedientens side, men fra min side. :blush:

Jeg ville prøve kjolen flere gange og endte med at ombestemme mig efter bestilling. Der var absolut ingen sure miner over mine diva-nykker og jeg synes faktisk at Kristinas butik er et besøg værd!!!

Butikken er ikke kæmpe stor men der er meget gode facilliteter og sød betjening. Der kan dog opstå ventetid hvis der kun er en ekspedient og telefonen ringer. Men et besøg værd, helt sikkert!

Edited by Stjarna
0

Annonce ♥

Var i casa lazar i går og fik en så ringe oplevelse at jeg i hvert fald ikke køber kjole der! Sur dame og dårlig betjening!

Var i Vintages Bride i dag og Maria som ejer butikken er utrolig sød og kjolerne er helt vild flotte :) dog i den dyre ende

Lilly i Kbh den bedste og sødeste betjening, men desværre ingen kjole der lige var mig

House of brides i Kbh ok og søde piger

0