Sign in to follow this  
Followers 0
Louise Bay

musiker/band fyn

11 posts in this topic

hej ;)

Jeg har brug for jeres hjælp. Det band vi havde regnet med skulle spille til vores bryllup er nemlig desværre allerede booket til et andet bryllup på datoen.

Så kender i nogle musikere/bands der spiller på Fyn. Gerne nogen der både kan spille under maden og bagefter.

Dj har ikke interesse.

Håber meget der er nogen der kender nogle gode musikere

Venlig hilsen

Louise

0

Annonce ♥

Jeg har lige booket Beck og Olsen til vores bryllup. De kan lidt af hvert og er samtidig underholdende. Jeg glæder mig til de skal spille for os. Deres hjemmeside: http://www.beckogolsen.dk/

Håber du kan bruge svaret.

Mie

0

Hej Mie

Mange tak for svar, har lige kigget på deres hjemmeside og de spiller da rigtig mange gode numre.

Så de er helt klar i vores overvejelser.

Vh Louise

0

Hvad med bad boys of boogie? De spiller ret mange fede hits og får publikum igang. Skide gode! :)www.badboysofboogie.dk

0

Annonce ♥

Hejsa.

Ej hvort surt for jeg, vi har booket et bandt inde på http://www.bryllupsbands.dk/ de har bands over hele landet og i alle prisklasser :)

Håber at I finder noget :cheerleader3:

0

Vi har hyret Leo Vang fra Middelfart... han skulle være super god og ikke blandt de aller dyreste... :)

0

De levende sandorme er virkelig dygtige, men ved ikke hvor dyre de er..

0

tak for alle jeres svar. vi har booket Beck og Olsen, så nu skulle der gerne være styr på det med musikken :)

vh Louise

0

Annonce ♥

Girly 1988: Leo Vang fra Middelfart er dygtig. Det kan jeg sige personligt da han har været min og min lillebrors musiklærer i skolen (:

0

Girly 1988: Leo Vang fra Middelfart er dygtig. Det kan jeg sige personligt da han har været min og min lillebrors musiklærer i skolen (:

Okay han har os undervist nogen i min familie :) Og så har han i tidernes morgen vist spillet til mine forældres bryllup osv. såå ved at min egen familie ihvertfald vil anbefale ham til hver en tid :)

0

vil anbefalde dig trio de luxe.. dem har vi booket

0