Rikke/Claus

Brudekjole til gravid

25 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Jeg skal giftes den 14 april næste år, et udendørs bryllup. Men jeg har lidt problemer med at finde en kjole som vil passe mig til den tid.

På det tidspunkt er jeg ca 6 måneder henne. Er der nogen som kender en god side med brudekjoler til gravide??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er da sikkert mange kjoler der kan tilpasses / syes om, hvis bare modellen kan klare en stor mave :-)

Ekspedienten har sikkert set flere gravide brude, også som er blevet gift i en "almindelig" kjole, hvor der bare er gjort plads til maven (med hjælp fra en skrædder).

Det er vel smag og behag, om man vil have maven i fokus, eller om den skal "skjules" (selvom det nok ikke er så nemt i 6. måned :-D)

God jagt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis jeg blev(/bliver?!) gravid inden brylluppet, tror jeg at jeg laver et hul i kjolen til maven (selvom jeg ikke regner med, eller håber på at blive det).

Nu har jeg jo købt min kjole i så god tid, så ville ægre mig at skulle ud og købe ny :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen,

Jeg skal giftes den 14 april næste år, et udendørs bryllup. Men jeg har lidt problemer med at finde en kjole som vil passe mig til den tid.

På det tidspunkt er jeg ca 6 måneder henne. Er der nogen som kender en god side med brudekjoler til gravide??

Hold da op hvor scary!! Er i akkurat samme båd!! Skal giftes d. 14 april 2012... og er i dag ca 5 uger henne!!! =)

Jeg kigger lige med her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev viet da jeg var 6 mdr henne og sælger min kjole for 1500 kr :)

WAUW hvor er du smuk!!! Gid jeg også ser sådan ud når min tid kommer :)

enig.. jeg skal godt nok ikke giftes til den tid, men ville gerne se sådan ud gravid.. har ændret syn på hvor smukt det kan være at blive gift gravid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige tjekke når jeg er hjemme, er i Amsterdam men jeg mener det er en 42.. Det var lidt for stor til mig omkring brystet - den skulle jo passe tl maven :)) men jeg brugte hollywood tape til at sætte den fast så den sad pænt. Jeg er 1.73 høj og længden passede mig - havde lidt hæle på og der gik den ikke helt ned til jorden. Der følger et sjal med i samme stof.

post-13167-0-73208900-1323362501.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer