Wendla

Virker vores budget realistisk?

34 indlæg i dette emne

Mandens look kunne være fra H&M - hvis man ikke er til de dyre løsninger

Bukser, bluse og jakke: 1078,-

http://www.hm.com/dk/product/95046?article=95046-A

1198,- for denne jakke og bukser

http://www.hm.com/dk/product/95361?article=95361-A

Og det er ikke for at være på tværs, men bare for at vise, at det altså godt kan lade sig gøre, hvis man prioriterer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart, at det jeg ville skære væk, det var det nye undertøj :lol: Undertøj er bare så dyrt, så hvis du har en egnet BH, så var det nok et sted at spare :) Jeg har selv overvejet at blæse det et stykke, haha..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen kan godt være, at man kan holde udsmykning på 700 kr alt incl .... jeg syns bare ik det lyder af så meget ... men kommer self også an på, hvad man gerne vil ha osv. Altså jeg er ikke så meget til meget meget simple og enkle borde - der må gerne være lidt pynt osv, så det blir hyggeligt :) men altså .... smag og behag :)

I øvrigt hvis man er til velour er det vist på tilbud i Jysk for tiden ..... ellers er der jo altid papirsduge. Jeg tænker nok bare sådan lidt .... altså det blir 8-900 kr bare for leje af duge hos os .....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

som tilføjelse til Shedevil, herresko er jo super klassiske, og Bianco holder tit udsalg med fx 2 for én - der kan I måske begge få et par sko til samme pris... Biancos herresko i læder koster 700,- (ca) og når de er så klassiske, kan man jo sagtens bruge sidste års model.. det er jo nærmest den samme :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. 1000 kr jakkesæt.... Det kunne godt lade sig gøre. Vi gav 1850 for min mands inkl skjorte, men det afhænger jo af, hvor og hvornår man køber det.

Jeg ville også droppe nyt undertøj - til jer begge. Jeg køber ikke nye trusser, dog en BH, fordi jeg ikke har en stropløs, men dem kan man købe rigtig billigt her til januar. Og til mandens strømper: Hvishans strømper alligevel skal klippes i stykker efter brudevalsen, som de jo næsten altid skal, så ville det være ærgerligt at have købt helt nye. Hvis han i forvejen har nogle, der er pæne, så spar da den 50'er! (selv om 50 kr. ikke gør det store. Men husk - mange bække små, gør en stor å).Hehe.

Mvh. til invitationer:

Vores kostede... Lad mig se.. 50 at lave, og så ca. 216 for frimærker, så 266 kr. i alt, og vi skal sende 42 invitationer ud - vi sender med B-post, så bliver det lidt billigere., og vores bordkort laver vi selv af flot karton, som vi så folder på en eller anden flot måde. Det kan sagtens gør rigtig billigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

som tilføjelse til Shedevil, herresko er jo super klassiske, og Bianco holder tit udsalg med fx 2 for én - der kan I måske begge få et par sko til samme pris... Biancos herresko i læder koster 700,- (ca) og når de er så klassiske, kan man jo sagtens bruge sidste års model.. det er jo nærmest den samme :D

Nu kender jeg ikke Bianco men et par Lloyds koster ca. 800-1.100 kr. og ligger dermed ikke meget over (medmindre man får to par til samme pris som du er inde på). Playboy kan man ofte købe til 5-700 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige, at bordkort, menukort og blomster til kirken kan gøre meget billigere og det samme med undertøj og smykker. Jeg har været til bryllup, hvor kirken havde sat lys i hvert anden holder og så havde familien sat en fin lille grøn gren med en sløjfe omkring i de andre. Det var rigtig fint.. og billigt :) Hvis det ikke lykkedes med din veninde at sy brudekjolen, er Lillys jo ofte sat ned til 1000-1500 på udsalg.

Jeg har købt disse organzaposer som risposer og der kan du få 50 stk for 13,75 kroner, så der kan du også spare lidt.

Mange ting kan fåes billigt på udsalg. Jeg vil dog sige, at budgettet er lidt stramt til drikkevarer, men ellers HURRA, for at i har så mange kontakter!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bare holder øje med udsalget i januar mdr. kan I men finde et billigt flot jakkesæt. kan se du er fra Aalborg, og i Marcus i Friis har de ofte jakkesæt på bud.

Men, som så mange af de andre, mener jeg også at på undertøjs posten kan spares. Jeg kan ikke ha BH under min kjole, så for mig har det kune været underhyler der skulle købes og dem fandt jeg i H&M til 30 kr. Jeg har sparet virkelig mange penge ved at købe mine ting på bud, så HOLD ØJE MED UDSALGET, for der vil være så mange penge at spare, så I også får noget lækkert for pengene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer