DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,786 posts in this topic

Annonce ♥

Søde Ditte :hug:

Et forsinket men STORT tillykke! :loveshower::bestwishes:

Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen som mand og kone.

Jeg vil SÅ gerne se sneak peaks!!!! Masser af dem! :cheerleader3:

Vi ved jo allerede, at du er en fantastisk smuk brud! :c166:

0

Oki her kommer der sneak peak :lol:

Mig og min lækre mand

post-55165-0-99492100-1342633092.jpg

Der blev klirret på glassene, så op på stolene med os

post-55165-0-54568600-1342633166.jpg

og inden vi fik se os om, var det tid til brudevalsen

post-55165-0-93078400-1342633237.jpgpost-55165-0-07362200-1342633333.jpg

Åhhh jeg bliver så glad, når jeg ser de billeder, og vil gerne opleve det hele igen. Dagen gik bare ALT for stærkt! :o

Edited by DitteSchouNielsen
2

Fiiiiine sneak peeks :loveshower: Hår, kjole, make up og hair piece.....det spiller bare og du er SÅ flot. Og jeg kan rigtigt godt lidt de orange callaer :cheerleader3:

Edited by sommer2012
0

Annonce ♥

Hvor smukt!! :loveshower: - dig, din kjole, din mand, blomsterne... det hele passer bare så godt sammen! :7himmel:

Endnu engang hjertelig tillykke! Det er dejligt at høre, i havde en god dag - trods vejret. :kiss:

0

Vi vil, vi vil! Dejligt at høre, at I havde et fantastisk bryllup :loveshower:

Det havde vi :).

Forresten, måske en løsning på det med at du gerne vil følge med på BK og passe på dine øjne, kunne være at koble computeren til fjernsynet :wink:

Men så er der sneak peak

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde Ditte :hug:

Et forsinket men STORT tillykke! :loveshower::bestwishes:

Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen som mand og kone.

Jeg vil SÅ gerne se sneak peaks!!!! Masser af dem! :cheerleader3:

Vi ved jo allerede, at du er en fantastisk smuk brud! :c166:

Tusind tak Lene Maj :)

Så er der lidt sneak peak og håber de lever op til forventningerne... Denne gang havde jeg jo tid til at gøre mig lækker :wink:

0

Fiiiiine sneak peeks :loveshower: Hår, kjole, make up og hair piece.....det spiller bare og du er SÅ flot. Og jeg kan rigtigt godt lidt de orange callaer :cheerleader3:

Tak tak tak :)

Jeg synes og bare det hele var godt sammen :)

Elsker også bare calla og orange er bare en dejlig frisk farve synes jeg.

0

Hvor smukt!! :loveshower: - dig, din kjole, din mand, blomsterne... det hele passer bare så godt sammen! :7himmel:

Endnu engang hjertelig tillykke! Det er dejligt at høre, i havde en god dag - trods vejret. :kiss:

Ihh tak skal du have :) .... Kan jo kun give dig ret hehe :wink:

Det var en skøn dag. Det var selvfølgelig træls at vi blev nødt til at droppe/udskyde billederne i Rebild Bakker, men ellers bemærkede vi slet ikke at det regnede til sent ud på aftenen :)

0

Annonce ♥

Så har jeg fået kæmpet mig igennem det hele helt tilbage fra der hvor jeg slap... Og hold nu op, hvor er der sket meget... Både trist og fantatisk. Først og fremmest er jeg ked af at høre om dine familiemedlemmer... Sender dig alle mine tanker, omend det er sent nu.

Dernæst kæmpe tillykke med jeres bryllup i lørdags... At dømme efter billederne, ser I helt igennem fantastiske ud, rørte og lykkelige! :) :) :) Glæder mig til at læse beretningen :)

0

Annonce ♥

Så har jeg fået kæmpet mig igennem det hele helt tilbage fra der hvor jeg slap... Og hold nu op, hvor er der sket meget... Både trist og fantatisk. Først og fremmest er jeg ked af at høre om dine familiemedlemmer... Sender dig alle mine tanker, omend det er sent nu.

Dernæst kæmpe tillykke med jeres bryllup i lørdags... At dømme efter billederne, ser I helt igennem fantastiske ud, rørte og lykkelige! :) :) :) Glæder mig til at læse beretningen :)

Hold da op, du har været mange sider igennem :blink:

Sent eller ej, så varmer dine tanker alligevel :) og tager meget gerne imod dem

Tak tak og tak :) vi havde den mest fantastiske dag EVER! Og vil meget gerne opleve det hele igen..

Håber også snart vi få en masse billeder fra vores gæster, så jeg kan fortælle og vise jer vores dejlige dag.

Edited by DitteSchouNielsen
0

Jubiiii... sneakpeaks af det lykkelige brudepar :thumbsupsmileyanim:

Hvor er I bare super smukke og ser helt fantastisk lykkelige ud :a1221: Jeg er glad for at høre at det trods vejr var den mest poerfekte dag :biggrin:

Tak skal du have :)

Vi var bare så lykkelige og glade... Bemærkede overhovedet ikke det MEGET dårlige vejr, bortset fra at vi ikke fik taget billeder i Rebild Bakker.

0