DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,786 posts in this topic

Annonce ♥

ÅH nogle dejlige billeder! :7himmel:

:loveshower::loveflag::loveshower: KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP!! :loveshower::loveflag::loveshower:

Og hvor ser i bare fantastisk smukke ud! og din kjole..nøøøj hvor er den altså bare fiiin! :a1221: Skønt i havde en helt fantastisk dag - i ser altså bare så lykkelige ud :heart: Tillykke tillykke tillykke :heart:

0

Annonce ♥

Årh nogle dejlige billeder :loveshower: Hvor er i smukke og hvor ser i glade og lykkelige ud :kiss:

Ihh tusind tak Mette :)

Imorgen er det din tur til at være ekstra smuk, glad og lykkelig. Gælder mig til at se billeder og høre om din dag

0

ÅH nogle dejlige billeder! :7himmel:

:loveshower::loveflag::loveshower: KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP!! :loveshower::loveflag::loveshower:

Og hvor ser i bare fantastisk smukke ud! og din kjole..nøøøj hvor er den altså bare fiiin! :a1221: Skønt i havde en helt fantastisk dag - i ser altså bare så lykkelige ud :heart: Tillykke tillykke tillykke :heart:

Åhh mange mange tak :)

Ja min kjole var bare fantastisk efter de sidste tilretninger og den sad super godt.

Det var den bedste dag :)

0

Annonce ♥

Så smuk!!!! Eeejjjj hvor er du bare gennemført smuk med hår og det hele :c166::loveshower: Det er jo helt vildt!

Det overgår alligevel alle forventninger.

Dejligt at se jer lykkeligt gift ()():heart:

0

Annonce ♥

Så smuk!!!! Eeejjjj hvor er du bare gennemført smuk med hår og det hele :c166::loveshower: Det er jo helt vildt!

Det overgår alligevel alle forventninger.

Dejligt at se jer lykkeligt gift ()():heart:

Ihh tusind tak Lene Maj :)

Hvor er jeg glad for at du kan lide hvad du ser og at det overgår forventningerne :blink:

0

Årh, Ditte. STORT tillykke med dagen. Jeg har været dømt ude i nogle dage, så jeg har ikke haft mulighed for at ønske dig tillykke. Men bedre sent end aldrig og du fik en kærlig tanke på dagen, især med al den regn I fik.

Hvor ser I bare smukke ud. :loveshower: Glæder mig til at læse din beretning.

0

Årh, Ditte. STORT tillykke med dagen. Jeg har været dømt ude i nogle dage, så jeg har ikke haft mulighed for at ønske dig tillykke. Men bedre sent end aldrig og du fik en kærlig tanke på dagen, især med al den regn I fik.

Mange mange tak Louise

Ja puha alt det regn der kom, som jeg slet ikke bemærkede, ud over at vi så desværre blev nødt til at aflyse fotograferingen i Rebild Bakker, så nu håber HÅBER vi på godt vejr (eller bare tør vejr) i weekenden 4-5/8, for der har Troels' lillebror tid til at tage billeder.

Jeg vil også rigtig gerne igang med at fortælle om vores helt uforglemmelige dag .... skal bare lige have nogle billeder af vores gæster

0

Annonce ♥

Mange mange tak Louise

Ja puha alt det regn der kom, som jeg slet ikke bemærkede, ud over at vi så desværre blev nødt til at aflyse fotograferingen i Rebild Bakker, så nu håber HÅBER vi på godt vejr (eller bare tør vejr) i weekenden 4-5/8, for der har Troels' lillebror tid til at tage billeder.

Jeg vil også rigtig gerne igang med at fortælle om vores helt uforglemmelige dag .... skal bare lige have nogle billeder af vores gæster

Jamen i den weekend bliver det godt vejr. Der er ikke noget der, det har jeg bestilt. Så der kan I roligt tage ud og tage billeder. :biggrin:

0

Mange mange tak Louise

Jamen i den weekend bliver det godt vejr. Der er ikke noget der, det har jeg bestilt. Så der kan I roligt tage ud og tage billeder. :biggrin:

Hehe Det lyder godt :wink: Så håber jeg din bestilling af godt vejr kommer til tiden

0

Annonce ♥

Peeeeew der var mange sider at skulle igennem. men STORT tillykke med med brylluppet. og sikker flotte sneak peak!

Glæder mig til at læse en berretning, når jeg engang er igennem alle de tråde jeg mangler at blive opdateret på.

0

Peeeeew der var mange sider at skulle igennem. men STORT tillykke med med brylluppet. og sikker flotte sneak peak!

Glæder mig til at læse en berretning, når jeg engang er igennem alle de tråde jeg mangler at blive opdateret på.

Hehe jaaa sådan er det jo når man sådan tager på ferie :wink:

Tusind tak :)

Venter bare på billeder, så jeg kan komme igang med min beretning, som jeg virkelig håber jeg kan lave lige så god som beretningen om brylluppet på sygehuset. Så hvis du er hurtig, så kan du nå at blive opdateret :wink:

0