Conni

Underskørt-rådgivning - HJÆLP!

33 indlæg i dette emne

Hej skønne zillaer.

Jeg er jo ebay-holiker og har derfor set at underskørtene koster MEGET mindre end i butikkerne, men hvad er jeres erfaring med det?

Nogle der har købt underskørt andre steder end der hvor kjolen er købt og hvordan er de at have på?

Jeg har kig på følgende:

post-54048-0-84546700-1322833054.jpg Skørt med 1 ring

post-54048-0-59681700-1322833065.jpg Tyl uden ringe

post-54048-0-36872800-1322833076.jpg Skørt uden ringe og kaldes for naturlig form

post-54048-0-48975700-1322833089.jpg Train skørt (tænker det kunne løfte slæbet evt?!

Det er den her kjole jeg skal have på - jeg har et lilly skørt under på billedet:

post-54048-0-75309900-1322833101.jpg

Er det dumt at købe andre skørt end dem der hører til kjolen? - Jeg er meget i tvivl. På den anden side koster disse skørt mellem 95 og 165kr hvor det fra lilly koster 895kr - det er jo noget af en prisforskel.

Vil meget gerne høre jeres meninger!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes man skal købe det skirt der hører til kjolen... har selv lige købt i Lilly også og sys sku os det lidt svineri at et skirt skal koste næsten lige så meget som sådan en kjole.... men ja på det punkt skal det for mig bare være det rigtige og så må man leve med de penge....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt klart købe på ebay! Til den pris, så er der jo plads til, at få nogle dårlige hjem. Der er stadig et stort skridt op til Lillys pris!

Hvad med denne her?

Eller denne?

Denne?

Fordi din kjole er i glat stof, ville jeg måske kun have fylde for neden, så den kjolen stadig smyger sig lidt ind til dine hofter, men det er jo min smag :wink: Det underskørt med slæb på, ville jeg vælge, hvis jeg havde et tungt og tykt slæb som disse, hvor det ikke gør noget at slæbet bliver løftet. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have det til din kjole. Igen på grund af materialet. Og så er det jo heller ikke praktisk, hvis man skal danse :wink: :

post-45329-0-67505700-1322834347.jpgpost-45329-0-17437800-1322834381.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overvejer selv at købe fra ebay, kan udemærket godt forstå du hellere vil spare de penge :) På noget der skal være under kjolen :)

Grunden til jeg ikke har bestilt endnu - for skal jeg have et, så bliver det fra ebay, færdig - er at min kjole går til læggen, og kan ikke lige overskue at få målt den rigtige længde op lige nu, haha :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg købte et Lilly skørt (sådan et tyl et i mange lag) brugt igennem en Zilla herinde - men da jeg prøvede kjolen (som også er en Lilly model) siger ekspedienten at hun synes jeg skal have 2 skørter på! :o Fordi jeg gerne vil have PUF i min kjole.. Og alle de andre gange jeg har prøvet kjoler har jeg haft et ring skørt på og det er bare SÅÅÅ meget mere behageligt at have luft til benene end det der Lilly skørt der er VARMT og "klæber" lidt til ens ben! :blink: Kunne ihvertfald forestille mig jeg blev sindssyg efter 12 timer..

Men jeg har købt et ringskørt - har købt det HER og det ser sådan her ud:

f21fdac9.jpg

Gav 306kr inkl. fragt og det er købt i England så ingen told! :) Og det er plus size..

Så nu skal jeg have ringskørtet inderst - og så Lilly skørtet udenpå.. Har ikke prøvet det sammen med kjolen endnu, men det giver ihvertfald PUF! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iøvrigt vil jeg sige, at det skørt med slåb på ikke egner sig til din kjole.. Tror det kommer til at se ud som om du "svæver" på en eller anden facon! :)

Jeg ville, ligesom Lene, vælge et skørt der ikke "puffer" ud for tidligt på kroppen da din kjole sidder som den gør.. :) Lilly skørtet du har på gør jo "jobbet" fint - men kan godt forstå du ikke gider give 900kr for noget du kan få til en 3ede del..

Måske du kan finde et på DBA, QXL eller lignende? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iøvrigt vil jeg sige, at det skørt med slåb på ikke egner sig til din kjole.. Tror det kommer til at se ud som om du "svæver" på en eller anden facon! :)

Jeg ville, ligesom Lene, vælge et skørt der ikke "puffer" ud for tidligt på kroppen da din kjole sidder som den gør.. :) Lilly skørtet du har på gør jo "jobbet" fint - men kan godt forstå du ikke gider give 900kr for noget du kan få til en 3ede del..

Måske du kan finde et på DBA, QXL eller lignende? :)

Det med ringe i, hvordan er det når man så skal sidde ned osv? - jeg forestiller mig hulahopringe hvor man nærmest ikke kan side andet en bøjler blokerer for at man kan rykke ind til bordet :griner:-

Og har kigget lidt rundt på de forskellige sider, de er alle sammen i large - men hvad med dit, skal du af med det efter brylluppet :tunge:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Lilly og prøve kjole - og fik ligesom Shedevil at vide at jeg skulle have to skørter på, til hver 900 kr :blink: Oh hell no!! :shooter: Så jeg gik på e-bay og købte et skørt med 3 ringe! Det sidder fantastisk og er super behageligt at have på! Desuden kan ringene gøres mindre eller større, meget let! Dette gav jeg 220 kr for og det var inkl. fragt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i Lilly og prøve kjole - og fik ligesom Shedevil at vide at jeg skulle have to skørter på, til hver 900 kr :blink: Oh hell no!! :shooter: Så jeg gik på e-bay og købte et skørt med 3 ringe! Det sidder fantastisk og er super behageligt at have på! Desuden kan ringene gøres mindre eller større, meget let! Dette gav jeg 220 kr for og det var inkl. fragt!

Og det er ikke besværligt at sidde ned osv? Og giver det kjolen et flot fald?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op... :shooter: Man bliver da tosset af de priser, hvad bilder de sig ind... :blink:

Jeg skal prøve kjole for første gang den 7. januar, så aner intet om skørter, hvor mange man skal have og om forskellene... men hold da op... Jeg forventede da at størstedelen af kjolebudgettet gik til kjolen...og ikke til der er nedenunder.... :unsure:

Men nu ved jeg da, at Ebay/etsy er en helt klar mulighed... for wow.... :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Conni - mit er købt i plus size - der er som regel kun 2 str. inde på Ebay - regular eller plus size.. :) Der er sådan en ritschzz ritschzz lukning på så den kan spændes ind..

Og mit Lilly skørt er L.. Og det kan spændes ind..

Og ja - jeg skal ikke bruge det efter brylluppet (går ud fra det er Lilly skørtet?), så hvis det er kan du sagtens købe det billigt! :) Du kan jo skrive en PM hvis det er! :wink:

Har iøvrigt prøvet at sidde ned i ringskørtet og der er ingen problemer - de der ringe er sådan nogle "bløde" nogen som ikke er i vejen...

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i Lilly og prøve kjole - og fik ligesom Shedevil at vide at jeg skulle have to skørter på, til hver 900 kr :blink: Oh hell no!! :shooter: Så jeg gik på e-bay og købte et skørt med 3 ringe! Det sidder fantastisk og er super behageligt at have på! Desuden kan ringene gøres mindre eller større, meget let! Dette gav jeg 220 kr for og det var inkl. fragt!

Har du et link til det med 3 ringe? Jeg mangler sådan et skørt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mit skørt på light in the box for 30 $ tror jeg det var ... Det er super fin skørt med 4 lag tyl. Skulle også ha haft det fra lilly til 895,- og det er er vældig fin til kjolen :cheerleader3: . Kan ikke helt det med de ringe, da jeg er bange for det bliver for ubehageligt at have på en hel dag/aften. Ser lige om jeg kan finde et billede :)

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mit skørt på light in the box for 30 $ tror jeg det var ... Det er super fin skørt med 4 lag tyl. Skulle også ha haft det fra lilly til 895,- og det er er vældig fin til kjolen :cheerleader3: . Kan ikke helt det med de ringe, da jeg er bange for det bliver for ubehageligt at have på en hel dag/aften. Ser lige om jeg kan finde et billede :)

Uh det lyder spændende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en Lilly kjole og da jeg var til den første prøvning har jeg bedt om at prøve et par forskellige Lilly underskørter til at se hvilken er mest behagelig/passer bedste. Og så har jeg købt lige den samme Lilly underskørt genbrugt på dba til mere en halv pris :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej skønne zillaer.

Jeg er jo ebay-holiker og har derfor set at underskørtene koster MEGET mindre end i butikkerne, men hvad er jeres erfaring med det?

Nogle der har købt underskørt andre steder end der hvor kjolen er købt og hvordan er de at have på?

Jeg har kig på følgende:

Det er den her kjole jeg skal have på - jeg har et lilly skørt under på billedet:

Er det dumt at købe andre skørt end dem der hører til kjolen? - Jeg er meget i tvivl. På den anden side koster disse skørt mellem 95 og 165kr hvor det fra lilly koster 895kr - det er jo noget af en prisforskel.

Vil meget gerne høre jeres meninger!!!

Jeg prøvede alle 3 modeller på som de havde i Lilly, og ingen af dem kunne jeg lide at have på, enten var de for tunge, gav ingen liv til kjolen og ellers så var der så meget tyl at jeg ikke kunne ånde (inden under kjolen)... Jeg vil klart anbefale et skørt med ringe, ikke kun tyl, eftersom jeg kan se du har et sommerbryllup som jeg, og bliver det varmt, kommer du til at koge i et skørt hvor du har tyl klæbene ind til dine ben, og det bliver HOT HOT HOT.....

Jeg sidder selv og overvejer at købe et over nettet, og tænker jeg vil prøve min kjole på med det største tyl de har i Lilly, så jeg ved hvad kjolen kan bære. Håber dette kunne hjælpe lidt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også have fat i skørt til min kjole, men synes simpelthen det er så svært at vide hvad der kommer til at se rigtigt ud.. Gid man kunne tage den med i en forretning og prøve sig frem, og så bare bestille fra ebay når man kommer hjem :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er kommet - skal nok prøve at tage nogle billeder. Det bliver det med to ringe er jeg ret overbevist om, 3 er simpelthen for meget og ved to rings kommer man ikke til at sidde på en ring. Det er altså smart, de kan justeres i størrelse. Men tror måske jeg køber et tylskørt til at have udenom, for ringene er meget tydelige under en enkel kjole (lige hvad jeg havde i skabet) - bliver spændende at prøve det under den rigtige kjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer