MissButterfly

Kan man gøre det her til et bryllup?

31 indlæg i dette emne

Okay, her kommer lige et rigtig spørgsmål til noget som faktisk er meget udansk, men som jeg synes er super fedt!

Har I nogensinde til jeres bryllup lavet en dans eller noget (udover brudevalsen)....lidt a la det her

Jeg ved godt det er MEGET amerikansk at gøre sådan noget, men synes bare det er så fedt fundet på :thumbsupsmileyanim: Synes det er en virkelig fed måde at starte festen på! Nu er jeg OVERHOVEDET ikke typen der kan lide at optræde eller noget, men synes det kunne være lidt sjovt, og netop fordi der ikke er så mange der gør det - jeg har i hvert fald ikke været til et bryllup hvor der var noget i den stil....

Hvad synes I, er det total no-go :td: eller er det okay :thumbsupsmileyanim: at gøre det til et dansk bryllup???

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tænkte bare jeg jeg selv ville synes det var super fedt gjort hvis jeg var til et bryllup og brudeparret lavede sådan et show...mindre kan selvfølgelig også gøre det :cheerleader3: Linket som står lige ovenover er også en anden sjov video.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... det er da vildt morsomt, men egner sig absolut ikke til vores bryllup. Jeg ville, som gæst, synes, at det var et alletiders indslag.

I det program der hed "4 brylluppper" (tror jeg nok) var der et brudepar, som startede den traditionelle brudevals og derefter skiftede musikken til noget vildere og de lavede så en alternativ brudedans/showdans... det synes jeg var super fedt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hi hi hi... Det skal vi også .... :thumbsupsmileyanim: Vi har lavet en medley med forskellige sange... den starter som den klassiske brudevals og så skal DJ'en fake en cd scratch - fejl i musikken... og så går vi i krig med vores moves... Det vil så bare være os to, ikke noget med tjenere... :biggrin: Vi skal bare øve os sååååå meget - for vi er ikke super koordinerede.... :blush: Så det kræver lidt, for skal det gøres, skal det gøres rigtigt!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh, hvor er det godt at høre at der er andre der har samme ide!

Jeg tænker bare at hvis man måske ikke er så vild med at stå HELT alene som brudepar kunne det jo være en god ide med et par dansere som i videoen. Det kunne jeg virkelig godt finde på! :) Ja, der er også mange videoer med par som starter med alm. brudevals og så slår over i en fed dans! Så cool! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt at lave en funny dance når vi skal åbne dansegulvet efter middagen :) Det bliver en overraskelse for gæsterne, da vi er et par tossehoveder og vores familie og venner derved vil få et godt grin. Vi starter med en stille dans og ender så i en battle :wink: H2B åndede næsten lettet op, da han fandt ud af at jeg er 120% med på den, for det ville han SÅ gerne. :biggrin:

Og vi er blevet meget inspireret af dette par. (synes i øvrigt at bruden er alt alt for nice til Vanilla Ice)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, den video har jeg også set - den er oss bare for cool!! Men hvad gør I, finder i selv på trinene eller har I nogle til at hjælpe jer?????

Jeg ville nemlig ikke selv kunne finde på noget, så ville være nødt til at få lidt instruktioner af nogen der har forstand på det :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen altså vi tager trin som passer til sangene.. De moves der kendetegner sangene.. :)

Og så har vi en lille uenighed omkring vores musikstil hver især, som vi fletter ind, da det ville være naturligt.. Fx. så elsker min kæreste Tool og laver nogle rock/metal moves hvor jeg så afbryder ham ved at komme hoppende ind til Kato som jo er mit yndling :heart: Hehe..

Så har vi bassisten fra "Rock Hard Powerspray" med til brylluppet og tager en af deres sange med.. :)

Hurra for youtube - der kan man lære det meste :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi startede ud med at danse brudevals og slog så over i Glen Miller "In the mood" --> Kæmpe overraskelse for alle, var super fedt :bunny_4:

Har en lidt sløj video af det - men kan ikke finde ud af at vedhæfte den :help:

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede ud med at danse brudevals og slog så over i Glen Miller "In the mood" --> Kæmpe overraskelse for alle, var super fedt :bunny_4:

Har en lidt sløj video af det - men kan ikke finde ud af at vedhæfte den :help:

Sløj?? hrm hrm;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været med til det en del gange. Det var godt nok ikke i 4 brylluper udsendelsen men havde to umiddelbart efter hvor begge par var Michael Jackson fans og hvor der blev lavet alternativ brudevals. Det var så kun med deltagelse af parret selv hvor den almindelige brudevals kørte over i noget "MJ". Derudover har jeg haft flere hvor parret enten selv har lavet et mix eller også har jeg lavet det. Den sidste gang var det over i noget mere roligt (som der ikke lægges op til her). Det mener jeg godt I kan men det er vigtigt at I har en fornemmelse af at det ikke vil støde nogle (eller at I ser flot på den del). Vi har tidligere været ude for en del som har fortrudt i sidste øjeblik fordi de var bange for de nærmestes reaktioner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Robert er altid blevet fortalt at han er en forfærdelig danser, så vi overvejede at gå til dans og lære chachacha og jive og quickstep og så inden folk begynder at danse rundt om os pludselig slå over i en vild jive og en sexet chachacha, det behøver jo ikke være fjollet, selvom vi begge er fjollede mennesker, så tror jeg Robert gerne vil bevise at han kan danse :tunge: men spørgsmålet er om det bliver til noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Faktisk var vi til bryllup sidste år, hvor brudeparret startede som på den "almindelige danske måde", og lige pludselig kom der "knas" i CD'en - men dette var jo meningen, og så begyndte de at danse en serie til 10-15 forskellige sange, og de sluttede det hele af med at danse den traditionelle danske brudevals. Min forlovede og jeg var helt vilde med ide'en, det var så fedt, og folks reaktioner er kanon, man forventer det slet ikke. :thumbsupsmileyanim:

Efter deres bryllup snakkede min forlovede om deres brudevals, og vi synes det kunne være sjovt at gøre det samme til vores, når den dag skulle stå. Og nu hvor vi skal giftes, har min forlovede fået "kolde fødder". Så nu må vi ses hvad det ender med, men jeg synes helt sikkert om ide'en, og der findes jo mange af disse danse inde på youtube.com - så inspiration er der nok af :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer