miss capricorn

Super nem brudefrisure - hvis du selv skal i gang!

19 indlæg i dette emne

Jeg sad lige og søgte lidt inspiration til brudehår på youtube og faldt over denne, som er en enkelt frisure og ganske nem at lave selv.

Den kan jo også bruges til nogle af julens store fester!

4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også ret vild med den. Både fordi den kan laves meget glat og pæn men også sådan lidt mere rodet. Jeg har selv lige prøvet at lave den første og det er altså super nemt at lave. Selfølgelig skal der lidt øvelse til, hvis det skal være helt perfekt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Irriterende at så fancy en frisure er SÅ nem at lave.. Min fantasi rækker til en hestehale, endten bare med det øverste hår, eller med alt håret.. Suk.. Vidste at de der frisører kun er ude på at snyde mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sad lige og søgte lidt inspiration til brudehår på youtube og faldt over denne, som er en enkelt frisure og ganske nem at lave selv.

Den kan jo også bruges til nogle af julens store fester!

Fåååååck det var smart... tuuusind tak for link :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver så bare et VILDT langt garn :blink:

Den første kan sagtens laves med kortere hår. Så bliver den selvfølgelig ikke lige så stor, men det kan sagtens lade sig gøre

Jeg laver en variant der ligner, men jeg trækker bare knolden helt igennem så man kan se den forneden. Det er sindsygt nemt

Man kan også rykke den ud til den ene side for lidt variation, eller lave det bare med en hestehale

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt lige den her, som ligner den første frisure, men som der er bygget mere på :) Og jeg siger jer piger, hun kan altså noget med hendes hår, selvom hendes længde på håret går lidt under skuldrene

Her er en rigtig sød og simpel for dem der har langt hår

Redigeret af sgplcamilla
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hår er på længde med blondinens - men jeg har et MEGA GARN af ståluld med naturligt krøl - derfor kan man ikke sådan "kaste rundt med det" fordi det er for tykt, når ikke det er længere... :unsure: Giver det mening?

Har du prøvet at glatte det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede den første, og H2Bs første reaktion var at han syns jeg så uhyggelig ud... og dernæst at jeg lignede dronningen :biggrin:

Må desværre sige mig enig med ham i at den ikke passer mig, men den er godt nok smart og nem for dem der kan bære den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede den første, og H2Bs første reaktion var at han syns jeg så uhyggelig ud... og dernæst at jeg lignede dronningen :biggrin:

Må desværre sige mig enig med ham i at den ikke passer mig, men den er godt nok smart og nem for dem der kan bære den!

HAHA! Jeg er glad for det ikke bare er mig... Jeg prøvede den også, med succes, dog med nogenlunde sammen kommentar herhjemme fra... Det ligner en gammelkone frisure på mig :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer