Mightystar

Træt af billedspam og ligegyldige updates på face!

38 posts in this topic

Haha nej det har jeg ikke.. Og du kan ikke se ret meget af min profil kan jeg se :wink: Hehehe

Det er da altid noget... :biggrin:

Og nej, tror ikke jeg kan se dine updates... Men det er også lige meget... Kom bare til at tænke: hvem mon hende Mille er? :)

Jeg har selv en helt lukket profil, måske jeg er lidt paranoid? Men det er en helt anden diskussion, det med facebook og sikkerhed... :wink:

Nå men anyways, der er jo forskellige meninger: jeg kan godt lige at høre om mine venners madvaner og om deres børn kan li karrysild osv... -HAHA-

0

Annonce ♥

Tænk - er sjovt alt det, I nævner .... jeg aner slet ik, at det existerer :D lol. Jeg er ANTI-facebook, haha. Altså jeg har en profil, jeg kigger på engang om måneden el hver 3. måned el lign. Og så kommer jeg så "heldigvis" heller ik til at følge med i folks liv på nogen måder. Jeg har aldrig skrevet noget på min egen væg, for ved faktisk ik hvordan man gør lol. Jeg aner ik hvordan jeg finder listen med mine venner ... syns altid den vil ind og søge så ... hmm .... får ingen mail spam, kun når een har sendt mig en privat besked, hvilket ik sker ret tit, da jeg har 20 venner el lign lol .....

Altså hvad er der blevet af telefonen og at man ringer og siger: "Hej, hvordan går det?!" i stedet for en hjemmeside med 587 såkaldte venner, hvor de 566 hører under kategorien "bekendte", haha ?!

Altså jeg syns det er fair nok, at nogen har et behov for at dele deres liv med alle i deres omgangskreds og folk man ikke har set i 20 år, som man gik i børnehave med - har en ex-kæreste, der kørte et åbent forhold på facebook med hans daværende kone .... :blink: ..... men har man sagt A, må man vist også sige B - ihvertfald i min verden, hehe. Kan da godt se, at det måske kan være lidt træls at blive spammet .... men sådan er det medie jo :) Så må man tilbage til telefonen for at få opdateringer, hvis man kører lidt død i det :P

Edited by MariaSchmidt
0

Jeg har det bare sådan lidt.. Alt med måde.. Og i nogle menneskers ordforråd findes det bare ikke.. -HAHA-

Men jeg går også mere og mere væk fra face.. bliver ved med at have profilen med er det ikke så ofte mere, som jeg var på et tidspunkt..

0

Annonce ♥

Haha og så svare du som om jeg er verdens mest underlige skabning... :tunge:

Min pointe er jo netop: folk har mig af en grund på facebook og ja, de må gerne sys jeg er træls, men vel ikke så træls at de sletter mig... A la din overskrift: at du er såååååååå træt af folks ligegyldige updates... Men altså, lige meget hvad, så afledte din brok-tråd i hvert fald den idé... Og det er da underholdende og måske endda irriterende... :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Min flotte kat fortjener at blive vist fra 3 forskellige vinkler flere gange i ugen .. fordi han er så smuk :heart: Og præcis ligeså interessant som mine klassekammeraters børn... som jeg nogen gange tror jeg er mere facebook-ven med end deres forældre, der bliver i hvertfald kun opdateret om dem..

1