JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

387 indlæg i dette emne

...Så er det andet udkast af vores indbydelser lavet... :biggrin: Og selvom jeg selvfølgelig også har været på arbejde i dag - er jeg ret stolt over mig selv, at fremstille så fint et udkast, så sent på dagen.. ( med lidt hjælp fra Mette Holms youtube klip :wink:)..

Og i får da også lige lidt billeder fra processen.. Det er ikke den rigtig farve hvide jeg har brugt - den rigtige skal være "råhvid" som på vores STD. Og snorene skal både være en bred og smal - som STD... But you'll get the picture :wink:

post-52564-0-66739200-1337896522.jpg

post-52564-0-12629400-1337896556.jpg

post-52564-0-59830100-1337896587.jpg

post-52564-0-08481600-1337896621.jpg

post-52564-0-93030500-1337896640.jpg

post-52564-0-67418600-1337896659.jpg

post-52564-0-93944200-1337896687.jpg

Detaljerne mangler: Monogrammet på forsiden + en smart lukning..? + et eller andet på bagsiden + og så selvfølgelig noget tekst.. :blink::lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw, hvor er det altså detaljeret, det må tage virkelig lang tid at lave! Smukt :)

Tak :).. Faktisk tog det ikke så lang tid som jeg havde regnet med.. Og når først klippe-klistre-fabrikken går igang, så skulle der gerne gå stærkt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii :-D Så sker det endelig - vi skal til møde på Prindsen i aften!! <3 Glæder mig bare SÅ meget til at se vores fest sted igen - og planlægge menu, bordplan, oppyntning, vælge blomster osv.. :-D

Så kan vi endelig komme rigtigt videre i vores planlægning :)

... Iihh den lille prinsesse inden i glæder sig til at se "slottet" igen ;) hi hi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kære Zillaer :rolleyes: - kender I den følelse af, at det hele lige pludselig går op i den helt store helhed? :7himmel:

Den følelse kom til os i går! Vi var, som skrevet, til møde på Hotel Prindsen i Roskilde, hvor vores bryllupsfest skal holdes - og jeg siger jer.. ej hvor var de bare søde, og hvor der var SÅ meget tjek på det hele!!, og vi kan få det lige som vi drømmer om :7himmel:

Det var bare så vildt, at sidde og være i så hyggelig og naturlig en samtale om den mest vigtige fest i vores liv :rolleyes: ..Og bare sådan lige pludselig voksede en hær af sommerfugle i maven på mig, da vi kom ind i den sal, hvor vi skal være.... Bliver nødt til at smide et billede ind til jer, så i forstår sommerfuglene :wink: ...

post-52564-0-72294700-1339488927.jpg

"..Alt bliver helt perfekt, og den lille prinsesse kunne på ingen måde stoppe med at smile, før hun faldt i søvn på sin pude.. :heart:"

Vi må endda selv komme med blomster, så vores blomster dame blev ringet op - og den ide var hun helt frisk på! Og hun er bare SÅ dygtig, og er fyldt med gode ideer - og så skal hun lave alle blomsterne til hele dagen, så der kommer en tydelig helhed - så det bliver intet mindre end perfekt! :thumbsupsmileyanim:

Og derud over, så vil Prindsen gerne trykke menukort + plus nogle ekstra sider med bordplan og forklaring af gæsterne - Helt gratis! :biggrin:

Jeg kan ik rigtig få armene ned, og der er SÅ mange dejlige detaljer fra dagen i går - og min H2B var bare så vidunderlig dejlig og var bare på - på den helt rigtige måde...IIhhh jeg er bare SÅ lykkelig over at jeg skal giftes med sådan en fantastisk mand! :loveshower: Han er bare så gennemført dejlig :heart: (..jeps, vi er i en periode af den "nyforelskede" følelse igen igen igen.. hi hi )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Prindsen! Har selv arbejdet der og jeg vil mene, at de har tjek på sagerne.

Var det Per I talte med? Ved ikke om han stadig er ansat, men sød, det er han i hvert fald!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Prindsen! Har selv arbejdet der og jeg vil mene, at de har tjek på sagerne.

Var det Per I talte med? Ved ikke om han stadig er ansat, men sød, det er han i hvert fald!!!

Det var lige præcis Per vi snakkede med - og han var bare så behagelig at snakke med :) Vi glæder os bare så fantastisk meget til at feste deroppe :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: KUN 3 MÅNEDER TIL BRYLLUPPET!! :loveshower:

Det er jo helt vildt, at der ikke er længere tid til - og når jeg ser på TO DO listen, bliver man måske lidt forpustet..

Men jeg er optimistisk!

:biggrin: :fløjt:

Men EJ hvor jeg bare glæder mig til det hele! :7himmel:

Har en skøn fridag i dag, og har endelig fået købt ind til invitationerne - så nu skal jeg for alvor igang

:lol:

Håber I har en dejlig dag derude Zillaer

:hug:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver simpelthen nød til at følge din planlægning i din tråd.

Tillykke med den tætte ankomst af dagen- skal selv giftes d.22.9 og er stille og roligt i gang med at planlægge (vi har 2 børn, en på 2år og en på fire mdr, så planlægningen kommer lidt som vinden ind i mellem blæser- men tænker vi er godt med:0)

Kan du ikke smugle et billede herind af kjolen igen og slette efterfølgende? Er vildt nysgerrig:)

Kærlig hilsen Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.. bliver nødt til at dele det her til nogle der forstår mig...

Efter en ellers ganske hyggelig alene formiddag, på en meget tiltrængt fridag - kom monsteret op i mig...

Havde jo tænkt at de invitationer skulle jo laves i dag, så igang det kom jeg - men da jeg så kigger på det færdige resultat og opdager, at der er flere fejl, mærker smerter i min visdomstand og H2B har lige ringet og sagt at han kommer senere hjem og forresten også lige har en aftale på pubben - bliver mit monster pludselig antændt!

(Det skal nok lige siges at min H2B og jeg ser ikke meget til hinanden for tiden pga. vores meget forskellige arbejdstider, så jeg havde virkelig set frem til at han var tidligt hjemme og vi bare kunne hygge os..)

Så med en god blanding af ingen kontrol over ud forudsete ændringer/ raseri/ PMS og bridezilla evner ser resultatet af invitationen nu således ud:

post-52564-0-13523700-1339774937.jpg

Tror bare jeg laver dem en anden dag.... :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver simpelthen nød til at følge din planlægning i din tråd.

Tillykke med den tætte ankomst af dagen- skal selv giftes d.22.9 og er stille og roligt i gang med at planlægge (vi har 2 børn, en på 2år og en på fire mdr, så planlægningen kommer lidt som vinden ind i mellem blæser- men tænker vi er godt med:0)

Kan du ikke smugle et billede herind af kjolen igen og slette efterfølgende? Er vildt nysgerrig:)

Kærlig hilsen Christina

Hi hi.. kender godt det med nysgerrigheden :tunge: - men sender dig lige en PM :) Og Tillykke med at du selv skal giftes i september :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, aw, Janne - god idé at lave dem en anden dag! Ih, hvor jeg kender til det! Det var da også meget træls på én gang!

Stakkels alt det, der har været i mine hænder, når jeg har fået sådan et anfald. Føler mig bare så tumpet bagefter - for så skal jeg jo lave det om igen - men aaah, en lettelse at afreagere :lol::rolleyes:

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, aw, Janne - god idé at lave dem en anden dag! Ih, hvor jeg kender til det! Det var da også meget træls på én gang!

Stakkels alt det, der har været i mine hænder, når jeg har fået sådan et anfald. Føler mig bare så tumpet bagefter - for så skal jeg jo lave det om igen - men aaah, en lettelse at afreagere :lol::rolleyes:

Lige præcis - man føler sig som den mest åndsvage i hele verden, for det er jo "bare" en invitation.. :tunge:

Ihhhh hvor træls - men kender det alt for godt! Ja det var vist et godt valg at vente med at lave invitationerne :)

Jeps, man skal ikke ordne bryllupsting i "ikke bryllupshumør" :wink:

Gud hvor jeg kender den følelse at skulle splitte noget ad, når man er arrig... godt at det blot var en enkelt invitation du havde lavet og ikke hele bunken!!! :o

HA ha - ja, heldigvis så var det kun 1 det gik ud over :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer