Mode momse

Super flot kjole- dårlig oplevlse

21 indlæg i dette emne

Er er andre end mig der har haft dårlige oplevlser med kjole prøvningen.?

Har lige været ude med to dejlige veninder og prøve kjoler og fik sådan en dårlig oplevlse, så jeg slet ikke havde lyst at købe en kjole der selvom, jeg måske havde fundet kjolen. Øv altså!

Ekspedient hjalp mig i de første kjoler 3, men da jeg begyndte at ville prøve noget andet, ville hun ikke hjælpe mig i kjolerne. Allerde efter 20 min kunne man se hun ikke gad os mere. Og mens jeg prøvede kjoler gik hun til en anden kunde. Da jeg senere spurgte om jeg måtte prøve en af de første kjoler igen, var hende svar surt " den ku du da ik li!"

jeg fik en følelse af at hun ikke gad os og at vi var til besvær!:(

og da mine veninder tog et stykke chokolade kigge hun surt på dem, som om det kun var til bruden.

Må sige at jeg ikke er en person der er ret krævende normalt, men er det ikke vigtig, når man lavet sådan et stort køb, at man bliver behandlet på en ordenligt måde?

En rigtig dårlig oplevlse og må sige at indtil videre er Lilly der, der har været den aller bedste service på trods af at kjolerne er lige billigere i prislejet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, der var vidst en der havde tisset på hendes sukkermad. Det er på ingen måde tilfredsstillende :td: Men ekspedienter er jo mennesker, og kan have dårlige dag. Så rigtig ærgeligt at hendes dårlig humør gik ud over dig - men hvis du mener du har fundet kjolen i den butik, synes jeg du skal ringe og bestille en ny tid - eller finde en forretning, der har den samme kjole?

Prøvede et sted at indehaveren sagde jeg skulle tabe mig på maven og kun maven for at kjolen ville sidde pænt :huh: . Hende købte jeg sjovt nok ikke en kjole ved !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja du har selvfølgelig ret med at hun også er mennekser, men hun ejer butikken og vil på igen måde støtte hende efter den oplevelse :( var os svært at sigeom det lige var kjolen, fordi jeg ikke kunne koncentrere mig om selve det at prøve alle de flotte kjoler

Når men dejligt jeg lige ku komme ud med det hele :) er der nogen der kan anbefale brudebutikker?/ gode oplevlser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min første kjoleprøvning var heller ikke nogen vildt god oplevelse. Jeg måttet ikke selv se på hvilke kjoler der var. Så ekspedienten kom bare med de kjoler hun synes jeg skulle prøve. På et tidspunkt fandt hun en kjole der sad pænt på mig, det kunne jeg da også godt se, men jeg synes kjolen var lidt kedelige. Men så kom de to andre fra butikken med halskæde og brudebuket og gav mig og sagde at nu kunne jeg gå op af kirkegulvet.

Jeg synes bare slet ikke det føltes rigtigt og følte mig presset. skulle nemlig købe kjolen med det samme ellers solgte de den til en anden og de ville ikke bestille hjem igen.

Jeg tog hjem og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre.

14 dage efter prøvede jeg kjoler i Askepot og valentino i Tønder. Det var bare en super oplevelse. Vi startede med at gå en runde og kigge på kjoler og fandt nogen jeg ville prøve. Ekspedienten var rigtig sød og hang måske kjoler til side, så jeg kunne prøve dem igen til sidste. Men da jeg prøvede kjolen var jeg slet ikke i tvivl om at det var den jeg skulle have. Alligevel synes hun lige jeg skulle prøve nogle flere. Bagefter prøvede jeg måske kjolerne igen, men endte med at ville have den jeg var faldet for. Den var så for stor, men de ville gerne bestille en mindre hjem og jeg havde 7 dages fuld fortrydelse og 30 dage hvor den vil kunne byttes til en anden kjole i butikken. Så super oplevelse og de kan klart anbefales., men nu ved jeg ikke lige hvor du bor.

vh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det betyder meget.. Der er også en halvlang tur for mig til tønder, da jeg bor på sydfyn.. men tager gerne turen for at komme i en butik hvor jeg føler mig velkommen og hvor de synes det er vigtigt det er den rigtige kjole for mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg prøvede en fantastisk flot kjole i Nicolai, var super vild med den og ville egentlig gerne have haft prøvet den igen efterfølgende... men ekspedienten var simpelthen så dårlig så har aldrig tænkt mig at komme tilbage dertil - så derfor endte det ikke med den. måtte heller ikke ttage billeder så det var også med til at så kunne den kjole altså bare være lige meget ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, jeg synes det er trist, når det bliver sådan en øv oplevelse. Jeg har hørt det flere gange. De er mennesker, men det er i høj grad en oplevelse de skal tilbyde kunderne, når de er ude og prøve kjoler, så det er bare med at skrue Sunny Funny Facet på også selvom det er en dårlig dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes man skal sige det, når det er.. Jeg er måske nogle gange for ærlig, men hvis jeg får dårlig behandling i en butik, så gør jeg også opmærksom på det. Kan sagtens finde på at spørge om ekspedienten har en dårligt dag, for så vil jeg gerne snakke med hende om det, men det skal ikke gå ud over mig - ville også spørge, om hun synes det er til besvær, at jeg gerne vil prøve flere kjoler, inden jeg lægger 10.000 i butikken, for så vil jeg hellere handle et andet sted.

Folk kan ikke rette på det, hvis man ikke gør opmærksom på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes man skal sige det, når det er.. Jeg er måske nogle gange for ærlig, men hvis jeg får dårlig behandling i en butik, så gør jeg også opmærksom på det. Kan sagtens finde på at spørge om ekspedienten har en dårligt dag, for så vil jeg gerne snakke med hende om det, men det skal ikke gå ud over mig - ville også spørge, om hun synes det er til besvær, at jeg gerne vil prøve flere kjoler, inden jeg lægger 10.000 i butikken, for så vil jeg hellere handle et andet sted.

Folk kan ikke rette på det, hvis man ikke gør opmærksom på det.

super du gør folk opmærkomme på det! i mit tilfælde havde det ikke hjulpet, hun var som meget glad, men bare en underlig personlighed

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes man skal sige det, når det er.. Jeg er måske nogle gange for ærlig, men hvis jeg får dårlig behandling i en butik, så gør jeg også opmærksom på det. Kan sagtens finde på at spørge om ekspedienten har en dårligt dag, for så vil jeg gerne snakke med hende om det, men det skal ikke gå ud over mig - ville også spørge, om hun synes det er til besvær, at jeg gerne vil prøve flere kjoler, inden jeg lægger 10.000 i butikken, for så vil jeg hellere handle et andet sted.

Folk kan ikke rette på det, hvis man ikke gør opmærksom på det.

super du gør folk opmærkomme på det! i mit tilfælde havde det ikke hjulpet, hun var som meget glad, men bare en underlig personlighed

Jaa, der er også en grænse for hvad man har at arbejde med :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så ærgerligt når det sker! De ekspedienter der står i brudekjolebutikker er jo sælgere af "bryllupsdrømmen", som mange kvinder har gået med i maven i flere år. Og så dur det altså ikke, at de er sure, ubehøvlede, eller ser lurvede ud. Det betyder også, at de skal være bedre til at putte en maske på, selvom de har en dårlig dag eller kunden er en strigle (og nej jeg hentyder ikke til nogen af jer, men let's face it, de er jo derude :wink: ) ellers burde de ikke arbejde i sådan en butik.

De sælger drømme og skulle opføre sig og se ud derefter! IMO :)

Jeg kan anbefale Kennedys ved århus (man kan tage færgen over :wink: )

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville slet ikke tøve med at sende en mail afsted. Der er selvfølgelig mennesker man ikke kan trænge igennem til, men de fleste butiksejere vil helt sikkert sætte pris på at høre om din oplevelse, også selvom den ikke er god

Uden ris og ros bliver man aldrig bedre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fuldstændig som den oplevelse min veninde (og jeg) havde forrige forår, da hun prøvede kjoler i Nicolai :td: Ej hvor hvor det altså en dårlig oplevelse, og det skyldtes helt sikkert at den måde ekspedienten behandlede os på, gjorde at de mistede salget af en kjole til 12.000 kr. Vi var i Nicolai om formiddagen og efter en god frokost gik vi en tur i Lilly, hvor oplevelsen var alt det man drømmer om, og derfor var det også der kjolen blev købt. For mig der så det hele lidt udefra, var det tydeligt, at det er af største betydning hvordan ekspedienten får bruden til at føle sig :thumbsupsmileyanim:

Efter den oplevelse er jeg faktisk helt sikkert på, at jeg ikke skal prøve kjoler hos Nicolai :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg var ude og prøve kjoler for første gang for en måned siden men øv en oplevelse. Jeg havde på forhånd oplyst at min størrelse var 42, men da jeg kom derind var der ingen kjoler i min størrelse og jeg blev derfor "presset" ned i en str. 40 som var alt for stram i overdelen (de havde ikke kjolerne i større end 40)...men ekspedienten blev ved med at gøre mig opmærksom på at det var den rigtige str. og der bare skulle et indlæg i...mit problem var imidlertidigt at jeg følte det hele faldt ud og jeg så tyk ud i kjolerne :boohoo: det endte selvfølgelig ikke med at jeg fik en kjole men gik grædende fra butikken istedet. Ekspedienten var som sådan sød nok men det hele ramlede åbenbart for dem den dag for der var sygedom, folk var nede med stress og der var ikke det der var i vejen... så jeg mistede lysten til at gå ud og prøve kjoler lige forløbig men har idag besluttet mig for at selvfølgelig findes der en pæn kjole til mig og har bestilt tid i en butik til januar :thumbsupsmileyanim:

Når jeg ser tilbage skulle jeg havde sagt fra når de ikke havde noget i min størrelse (eller størrelsen over) for jo flere kjoler jeg prøvede des mere modløs blev jeg..men nu ved jeg det til en anden gang og begynder at glæde mig til en ny god oplevelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil varmt anbefale http://www.fuhrmanns-brudekjoler.dk/, butikken ligger i Køge, og køreturen fra Østerbro i Kbh, har helt klart været besværet værd! Jeg tror at jeg har prøvet ca. 10 kjoler, og ekspedienten har simpelthen været så sød, så sød. Samt med at hendes kjoler ikke er helt vildt dyre. Jeg gav 5400 for min flotte kjole, og tilbehøret!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var ude og prøve kjoler for første gang for en måned siden men øv en oplevelse. Jeg havde på forhånd oplyst at min størrelse var 42, men da jeg kom derind var der ingen kjoler i min størrelse og jeg blev derfor "presset" ned i en str. 40 som var alt for stram i overdelen (de havde ikke kjolerne i større end 40)...men ekspedienten blev ved med at gøre mig opmærksom på at det var den rigtige str. og der bare skulle et indlæg i...mit problem var imidlertidigt at jeg følte det hele faldt ud og jeg så tyk ud i kjolerne :boohoo: det endte selvfølgelig ikke med at jeg fik en kjole men gik grædende fra butikken istedet. Ekspedienten var som sådan sød nok men det hele ramlede åbenbart for dem den dag for der var sygedom, folk var nede med stress og der var ikke det der var i vejen... så jeg mistede lysten til at gå ud og prøve kjoler lige forløbig men har idag besluttet mig for at selvfølgelig findes der en pæn kjole til mig og har bestilt tid i en butik til januar :thumbsupsmileyanim:

Når jeg ser tilbage skulle jeg havde sagt fra når de ikke havde noget i min størrelse (eller størrelsen over) for jo flere kjoler jeg prøvede des mere modløs blev jeg..men nu ved jeg det til en anden gang og begynder at glæde mig til en ny god oplevelse :)

Jeg havde det på nøjagtig samme måde ved Panayotis! Godtnok er jeg en str 46, men jeg er jo ikke den eneste i den størrelse i landet og de havde 1! jeg kunne være i. Jeg er SÅ glad for at jeg tog videre til Kennedys samme dag, ellers ville jeg også have mistet modet helt. De havde så til gengæld rigeligt med kjoler og selvfølgelig KJOLEN :thumbsupsmileyanim: Det betød at jeg ikke rigtig nåede at tænke over, hvor ked af det jeg faktisk blev ved panayotis!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har ikke selv prøvet kjoler, men er lidt chokeret over, at butikkerne ikke har kjole hjemme over størrelse 40... når man ser her inde på siden, bruger halvdelen af brudene sq da over str. 40, det er da imponerende at butikkerne stadig ikke accepterer det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg var ude og prøve kjoler for første gang for en måned siden men øv en oplevelse. Jeg havde på forhånd oplyst at min størrelse var 42, men da jeg kom derind var der ingen kjoler i min størrelse og jeg blev derfor "presset" ned i en str. 40 som var alt for stram i overdelen (de havde ikke kjolerne i større end 40)...men ekspedienten blev ved med at gøre mig opmærksom på at det var den rigtige str. og der bare skulle et indlæg i...mit problem var imidlertidigt at jeg følte det hele faldt ud og jeg så tyk ud i kjolerne :boohoo: det endte selvfølgelig ikke med at jeg fik en kjole men gik grædende fra butikken istedet. Ekspedienten var som sådan sød nok men det hele ramlede åbenbart for dem den dag for der var sygedom, folk var nede med stress og der var ikke det der var i vejen... så jeg mistede lysten til at gå ud og prøve kjoler lige forløbig men har idag besluttet mig for at selvfølgelig findes der en pæn kjole til mig og har bestilt tid i en butik til januar :thumbsupsmileyanim:

Når jeg ser tilbage skulle jeg havde sagt fra når de ikke havde noget i min størrelse (eller størrelsen over) for jo flere kjoler jeg prøvede des mere modløs blev jeg..men nu ved jeg det til en anden gang og begynder at glæde mig til en ny god oplevelse :)

Jeg havde det på nøjagtig samme måde ved Panayotis! Godtnok er jeg en str 46, men jeg er jo ikke den eneste i den størrelse i landet og de havde 1! jeg kunne være i. Jeg er SÅ glad for at jeg tog videre til Kennedys samme dag, ellers ville jeg også have mistet modet helt. De havde så til gengæld rigeligt med kjoler og selvfølgelig KJOLEN :thumbsupsmileyanim: Det betød at jeg ikke rigtig nåede at tænke over, hvor ked af det jeg faktisk blev ved panayotis!

Der har jeg til gengæld haft den helt omvendte oplevelse :wink: Kennedys var da okay, men prøvede kun tre kjoler... I Panayotis fik jeg til gengæld prøvet en masse, ved en rigtig sød ekspedient, som tog sig rigtig god tid på trods af, at de havde travlt.

Så det er jo åbenbart subjektivt, hvordan man oplever det og selvfølgelig også meget afhængig af hvilken ekspedient man lige får :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer