cillesl

Køb af slør over nettet

17 posts in this topic

Hej BK piger...

Har I et godt sted til at købe slør over nettet????

Jeg søger et lags slør med lille hvid kant eller lille bondekant (overvejer et langt og et fingertip længde). Farve: offwhite/knækket hvid

Knus

Celia

0

Annonce ♥

Jeg har nu fået to stk hjem. Et fra ebay og et fra Etzy.com. (jeg smider lige ind, at hvis du søger assecories, så gå ind på etzy! Fantastisk side!!!)

Dem jeg fik hjem, føles lidt stive. Jeg tror at de er fine slør (jeg har jo ingen erfaring!), men jeg vil gerne have sådan et superblødt et uden krøller ved kammen og uden syninger. Det har været svært at finde, MEN jeg har fået det lavet her http://www.susanlundgren.dk/forside-brudesloer.htm og her får jeg det, som jeg vil have det. 380 kr. for 250 meter :) Så det behøver ikke alt sammen være fra det store udland :wink:

0

Jeg har nogle gange fået lavet nogle ved en bekendt. De er i hvert fald i super kvalitet og billige. Min erfaring med slør fra Kina er dårlig. Men har jo ikke prøvet voldsomt mange

0

Annonce ♥

JEg har købt et på ebay - det er også i det stive tyl, men det var også det jeg ville have. Jeg er rigtig glad for det, jeg har givet 175kr for det

post-54048-0-95243200-1323640317.jpg

post-54048-0-76128500-1323640331.jpg

post-54048-0-35277900-1323640342.png

0

jeg har også købt mit på ebay til en sølle tyver

0

Hvis du fx søger på soft-tyl får du de bløde typer - fx på den side som Lene T henviser til :lol:

0

Jeg har købt et super fint et igennem Miss Lena... Det kostede 310 kr. og er 2 m langt. Helt enkelt og sat på en gennemsigtig kam. Jeg er virkelig tilfreds :)

0

Annonce ♥

Jeg har nu fået to stk hjem. Et fra ebay og et fra Etzy.com. (jeg smider lige ind, at hvis du søger assecories, så gå ind på etzy! Fantastisk side!!!)

Dem jeg fik hjem, føles lidt stive. Jeg tror at de er fine slør (jeg har jo ingen erfaring!), men jeg vil gerne have sådan et superblødt et uden krøller ved kammen og uden syninger. Det har været svært at finde, MEN jeg har fået det lavet her http://www.susanlund...-brudesloer.htm og her får jeg det, som jeg vil have det. 380 kr. for 250 meter :) Så det behøver ikke alt sammen være fra det store udland :wink:

Sikke en fin hjemmeside, fedt at man kan få det lavet herhjemme uden at det koster en formue. Er dit slør af det tyl der hedder soft-tyl?

0

Elsker de derslør i soft-tyl ligesom Mette-Marit og Kate havde... men men jeg mener at have hørt at man lige skal have med i betragning at disse typer slør er ret tunge. Det var vist mest i forbindelse med Kate som havde løst hår under :rolleyes:

Edited by GiftesTilMaj
0

Hvad er det lige det der soft tyl - er det silke tyl?

0

Ahhh nu ved jeg det. Brgte lidt af det til en strutkjole til V. Det er en smule tykkere i kvaliteten end brudetyl, men hænger mere fladt

0

Annonce ♥

Tror det er en slags chiffon...

0

Ikke det jeg købte som soft tulle i en stofbutik. Det lignede tyl, men trådene var en smule tykkere - kunne skecielt mærke det, når jeg skulle binde knude på nogle strimler (det var til sådan et home made tylskørt). Det hang dog mere tungt/lige ned end et almindelig tylslør. Men der findes nok en del slags tyl i alle mulige versioner

0

Det var til denne kjoole - det er tydeligt at se at det de kalder soft tulle falder lidt tungere end det almindelig tyl, da det nærmest ligger inderst på skørtet. Det er soft tulle, der er lyserødt og almindelig brudetyl der er ivory

18362_324955808981_710603981_4538607_1577223_n.jpg

0

Det var til denne kjoole - det er tydeligt at se at det de kalder soft tulle falder lidt tungere end det almindelig tyl, da det nærmest ligger inderst på skørtet. Det er soft tulle, der er lyserødt og almindelig brudetyl der er ivory

18362_324955808981_710603981_4538607_1577223_n.jpg

Hvor ER hun da dejlig :blush:

0

Annonce ♥

Hej BK piger...

Har I et godt sted til at købe slør over nettet????

Jeg søger et lags slør med lille hvid kant eller lille bondekant (overvejer et langt og et fingertip længde). Farve: offwhite/knækket hvid

Knus

Celia

Du er velkommen til at kigge forbi min side, og se om der er noget du kan bruge - eller kontakte mig på mail altoldbod@mail.dk, så kan jeg sende dig et tilbud.

0