Mette4812

Mads & Mettes bryllup 21-7-12 Billede fra vores fantastiske dag:)

787 posts in this topic

Annonce ♥

Arj, hvor dejligt at få solgt sådan ud! Tillykke med det :)

Ih, hvor har du fundet de slik-skeer? Mangler stadig at få overtalt min kommende mand til slikbuffet.'

Haha kender godt til det der

"Se hvad jeg har købt, fiiiine!"

"Hvad skal de bruges til?"

"Altså, det ved jeg jo ikke endnu jo!"

:lol::loveflag:

Jeg har ikke stor erfaring med ansigtsbehandlingen - kan man risikere at blusse meget op eller?

0

Slikskeerne lå pludselig og blinkede til mig i den lokale "livsstils-butik" til 20 kr. stk, så dem blev jeg jo nød til at købe :cheerleader3: Var ellers sikker på at jeg ville være nød til at bestille over nettet, men nej, det med slik kan vi da finde ud af hernede :biggrin:

Ang. ansigtsbehandling - det ved jeg ikke, det er derfor jeg spørger herinde :tunge: Nårh men mon ikke det går, ellers må der gang i en masse dækcreme, eller hvad det nu er man bruger :fløjt:

0

I dag har jeg fået bestilt en fotobog med mine bourdoir-billeder, og det er nok kommet lidt bag på mig, at der ikke er længere til brylluppet, så nu håber jeg på og krydser fingre for at den når at komme hjem. Iiih hvor havde det været smart hvis jeg havde været i lidt bedre tid :blush: Og det gælder faktisk en hel del i øjeblikket, en masse af de projekter jeg havde tænkt mig, kræver jo lidt indkøb, og da man ikke kan købe alt i min lille by, så skal det bestilles hjem over nettet og så er det lige gået op for mig, at det begynder at knibe med tiden :oops: Ligesom jeg i går kom i tanke om, at vi da ikke har fået bestilt vine, måske det snart var på tide at få gjort det :fløjt: Det er da også bare fordi at alle andre hele tiden har sagt til mig "der er læææænge til endnu" hver gang der har været noget jeg ville have styr på, så nu er jeg af den overbevisning at der er læææænge til endnu, og har hverken styr på vin, blomster (inkl. brudebuket) eller bryllupskage endnu :fløjt: Jeg tror godt jeg ved hvad de næste par (børnefrie-) dage skal bruges til :wink:

0

Annonce ♥

Vi havde også utrolig travlt i ugen op til brylluppet - vi havde heller ikke lige heeeelt fattet hvor meget arbejde vi faktisk manglede, før 5 dage før dagen :biggrin: Men hvis det kan trøste dig, så var der ikke en eneste, der kommenterede det, der ikke var blevet nået :biggrin: For ja, vi manglede lige et par ting eller to, men det var småting! Og i bund og grund fuldstændig ligegyldig :biggrin:

Nåh, men derudover så er det nogle fiiine ting du har fået købt :thumbsupsmileyanim: Dejlige og friske farver!

0

Ja, der var også nogle ting jeg måtte opgive, fordi der lige pludselig ikke var tid til at få tingene hjem. :wink:

Ang. ansigtsbehandling, så har jeg en ret sart hud, men jeg er endnu ikke slået ud af de behandlinger jeg har prøvet. Det eneste du skal passe på med, er dybderens, hvor de fjerner hudorme, fordi det godt kan give lidt bumser bagefter. :)

0

I skal nok nå det hele. Blomster og vin kan hurtigt klares og bryllupskage har I måske også allerede mere eller mindre besluttet? Eller sporet jer ind på leverandør? Ellers er jeg sikker på, at hr. man nok skal træde i karakter. Min mand sagde i hvert fald her den anden dag "nu er det ligesom, det er ved at være virkeligt, og så kan jeg bedre forholde mig til at ordne bryllupsting". Jeg tænkte så "AT LONG LAST!!!!", for den åbenbaring måtte han sgu godt have fået for et par måneder siden, men nu stejler han ikke mere. Jeg vil ligefrem gå så langt som at sige, at han adlyder ordrer, når jeg siger "vi skal ordne xxx". Not bad! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeps Sommer, vi når det nok (og det vi ikke når, det går jo også nok :wink: ). Jeg fik faktisk styr på vinen og blomsterne i går, tog en hurtig beslutning og så blev h2b informeret da han kom hjem :fløjt: Jeg endte med at bestille vin, blomster og sprut i den lokale Brugs. Ham der har den er rigtig dygtig til at rådgive i forhold til vin (og vi har prøvesmagt nogle vine derfra) samt han giver en rigtig god pris på det hele, han leverer det og tager det uåbnet tilbage :cheerleader3:

Bryllupskagen skal jeg selv lave, har en idé i mit hovedet med noget pynt, men det skal lige afprøves, så det gør jeg i weekenden, mon ikke alle dem der skal hjælpe med at rejse teltet de gerne vil have lidt kage på søndag :wink:

Og sørme om ikke du har ret ang, h2b, spurgte ind til brudebuket i morges, det er der styr på siger han :thumbsupsmileyanim: Han går i øvrigt fra til ferie i eftermiddag, så nu skal han bare sættes i sving :biggrin:

Derudover var jeg en tur forbi mine svigerforældre i går eftermiddags/aften og fik styr på en masse sammen med svigermor, bl.a. har hun de skønneste store krystalglasskåle og fade som vi kan bruge til slikbuffet :thumbsupsmileyanim: Hun har også gamle mælkeflasker, som jeg kan bruge til bordnumre, skilte m.m., et staffeli, som skal bruges til bordplanen og så har jeg lånt en enkelt guldhalskæde af hende, som bliver mit lånte :loveshower:

0

Annonce ♥

-HAHA- "død pirat"! Den lyder god og ser om muligt endnu bedre ud :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- -HAHA- Det er noget bartender har fundet på, jeg kunne så ikke lige finde et billede af den drink, så måtte jeg jo bruge noget andet i stedet :biggrin:

0

-HAHA- "død pirat"! Den lyder god og ser om muligt endnu bedre ud :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- -HAHA- Det er noget bartender har fundet på, jeg kunne så ikke lige finde et billede af den drink, så måtte jeg jo bruge noget andet i stedet :biggrin:

Jeg synes det er genialt :lol: og humlebien og gummianden er da også lige i øjet :thumbsupsmileyanim: Det vil 100% være de drinks jeg kom til at drikke flest af!

0

Annonce ♥

Jeg synes det er genialt :lol: og humlebien og gummianden er da også lige i øjet :thumbsupsmileyanim: Det vil 100% være de drinks jeg kom til at drikke flest af!

Det er jeg, sjovt nok, ikke i tvivl om :lol:

0

1 uge tilbage :o :o :o :o :o Og jeg har næsten ikke sovet i nat, begynder at spekulere på om jeg er "unormal", når jeg reagerer så voldsomt på det her bryllupshalløj, som jeg synes jeg gør i øjeblikket. Jegved ikek helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg er meget ambivalent i forhold til, at der ikke er længere tid til :unsure: På den ene side er jeg så spændt, at det hele kører rundt i maven på mig, jeg glæææææder mig helt vildt, lige præcis sådan som jeg husker jeg glædede mig som barn til juleaften. Den der spænding hvor man næsten ikke kan holde ud at være i sin egen krop :fløjt: Og på den anden side, så ville jeg ønske at der var længere tid til, ikke så meget fordi vi mangler en masse (vi når det vi når :rolleyes: ), men mere fordi at lige om lidt så er det hele overstået, og som regel så er forventningens glæde jo den største, jeg ved ikke noget bedre end at glæde mig til noget :blush:

Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal komme igennem den næste uge med alle de her følelser inde i kroppen, nøj hvor er det hele vildt lige nu :blush:

I dag er jeg ved at lave en prøve-kage af det midterste lag af bryllupskagen. Fyldet er vi blevet enige om, det bliver hvid chokolade-mousse og en jordbær-limemousse lagt sammen med lyse bunde :smiley-eatdrink026: Nederst skal være en stor firkantet kage betrukket med råhvid marcipan, den skal kun pyntes rundt i kanten med små rosetter af hvid eller lyserød icing. Midterste lag (som er det jeg øver nu) skal være hjerteformet pyntet med store lyserøde frosting roser og øverste lag skal være en lille rund kage overtrukket med marcipan og pyntet med ægte lyserøde blomster i forskellige nuancer. Toppen bliver ikke større end at den er til h2b og jeg, og den bliver fyldt ud med blomster og vores top-figur, håber dælme, at det kommer til at se fint ud, det gør det i hvert fald oppe i mit hovedet :fløjt:

Lige et billede af de frosting-roser jeg tænker på, og som jeg skal øve i dag :wink:

post-55141-0-85495800-1342274962.jpg

0

En uge til???!! Det er bare gået stærkt!

Når det så er sagt, så når du det hele! Og så synes jeg jo virkelig at de ting du har nået indtil videre er så gennemførte :BKSTREET:

Håber I kan nyde ugen - hvad er det vigtigste at nå (det er jo at blive gift), og det når I :)

Som Carina skriver, var der ingen - heller ikke mig, der lagde mærke til, at der manglede noget.. Jeg synes hendes bryllup var så gennemført - det bliver dit også :hug:

0

Æh, kan jeg "anbefale" et dødsfald i familien til lige at tage fokus væk fra, at der kun er én uge tilbage til brylluppet? :wink: Sorry, dårlig galgenhumor, I know. Jeg havde garanteret haft det præcist lige som dig, hvis ikke det lige var for svigermors tidlige afgang. Faktisk ville jeg ønske, at det var det dilemma, jeg sad med nu. Jeg kæmper derimod med at få bryllupsspændingen frem igen - men mon ikke tøseaften med min mor, en god veninde og en dame, der giver os ansigtsbehandling på mandag aften kan få de rigtige følelser frem igen?

Jeg synes, blomsterpynten er super fint - og jeg ville med garanti blive utålmodig og/eller fucke den op, hvis jeg skulle prøve at lave det :rolleyes: Fyldet lyder i øvrigt også super lækkert :smiley-eatdrink026:

0

Annonce ♥

Årh Sommer, ved du hvad, jeg tror sg. jeg nøjes med ambivalente følelse m.m. og springer dødsfaldet over, det lyder nemlig voldsomt hårdt :kiss: Jeg håber at i trods alt når at finde bryllupsspændingen frem inden lørdag og at du, din mor og veninde får en hyggelig aften med ansigtsbehandling :thumbsupsmileyanim:

Blomsterpynten var forbavsende let at lave, det ville være en fornøjelse, hvis det var det hele kagen skulle dækkes med :fløjt:

0

Tak skal du have. Nøøøøj, hun var speciel, hende der kom og skulle give os ansigtsbehandlinger. Hun kom kl.19 og er først lige gået nu kl.22:40 - hun har snakket i 3,5 timer. KONSTANT. Meget flink, men for fanden. Nåede næsten ikke at snakke med min veninde og min mor, men ansigtsbehandlingen var super - har nu hud som er blød og lækker. Hm, man kan åbenbart ikke vinde hver gang, men om ikke andet har vi fået en oplevelse ud af det, vi kan grine af :rolleyes:

0

Annonce ♥

Så for pokker, i morgen er det min tur til at gå ned af det store kirkegulv og sige JA til manden i mit liv :cheerleader3: Nu vil jeg give jer en sidste opdatering mens jeg drikker en kold Somersby, og bagefter er det i bad, gøres lækker og så på hovedet i seng, for hold nu op hvor er jeg træt oven på en meget hektisk uge :blink: Det er hvad man får ud af at ville holde det "hjemme" som jo så er i svigerforældrenes have.

Hvor skal jeg starte??? Jo ugen har været præget af familie-bøvl, der startede med at h2bs faster og onkel spurgte om h2bs fætter måtte tage sin ny kæreste med til brylluppet. Da der ikke er andre fætter/kusiner der har kærester med var svaret nej, især i betragtning af at de spurgte en uge før brylluppet :td: eller måske bare det at de spurgte i det hele taget :td: Men et svar var åbenbart ikke nok, så både vi og h2bs forældre er blevet ringet op og de har presset på for at få pigebarnet med, da fætteren ellers ville blive skuffet. Det korte af det lange, at det stoppede, da først jeg fik fat i røret og fik talt med meget store bogstaver. Resultatet er nu, at fætteren bliver hjemme hos kæresten, men forældrene har givet en stor undskyldning :shooter: Derudover har jeg ikke snakket med min far siden min fødselsdag i maj, der ligger rigtig mage ting i det, men i bund og grund handler det om at han lader sig styre af sin kone, om hende og jeg kan virkelig virkelig ikke lide hinanden. Jeg er ellers normalt gode venner med alle, men hende her tricker et eller andet i mig (og nej det er ikke fordi hun er kæreste med min far, der har været andre koner, som jeg godt har kunnet med :wink: ). Hun er bare det mest modbydelig kvindemenneske der findes, og jeg har efterhånden forsøgt at tale om problemerne, omgås problemerne og nu er vi vist nået dertil hvor jeg forsøger at ignorere problemerne. Det betyder så, at jeg ikke har snakket med min far om hvordan og hvorledes i kirken i morgen. H2b ringede så til ham i dag (uden jeg vidste det) og lavede en aftale med ham, om at min far henter mig her på adressen kl. 13.30 i morgen. Så gik det da hverken værre eller bedre end at han (min far) lige skulle ringe alligevel, og så fik jeg vist fortalt ham hvad jeg mener især om hans kone, men også om hans opførelse, jeg vidste bare det var en dårlig idé at jeg snakkede med ham (det er jo så også derfor jeg har forsøgt at undgå det længe :fløjt: ). Hmm er sgu lidt spændt på stemningen i morgen, men de skal ikke få lov til at ødelægge vores dag. Jeg har en aftale med min mor, om at hvis min fars kone begynder at sprede dårlig stemning (hvilket hun vil elske), så får min mor hende hurtigt ekspederet ud af bagindgangen.

Nå men ellers startede ugen i søndags, hvor vi satte telt op. Hele familien (brødre, søstre, svigerinder, svigerforældre, min mor og stedfar simpelthen alt!!) var kaldt sammen og i løbet af eftermiddagen og først på aftenen blev teltet rejst og der blev lagt gulv. Da det er et helt nyt telt svigerfar har købt var det lidt spændende om vi kunne finde ud af det, og ikke mindst hvor lang tid det ville tage at lægge gulvet første gang, men det gik faktisk forbavsende hurtigt :thumbsupsmileyanim:

Resten af ugen er gået med klargøring, indkøb, lidt ansigtsbehandling og en hel masse DIY-projekter der skulle gøres færdigt.

Lidt billeder fra ugen

Vi pakker hjemmelavet brændte mandler i små poser, det er mig der ser mest træt ud :tunge:

post-55141-0-83677700-1342816874.jpg

Svigermor gør alt for at opfylde mine ønsker bl.a. at jeg vil have åkander i nogle glasvaser ved indgangen

post-55141-0-28834200-1342816930.jpg

Bryllupskagen blev færdig her til aften, den skal bare pyntes med friske blomster i morgen

post-55141-0-05407800-1342817004.jpg

Vi har fået lavet 120 små vandflasker

post-55141-0-51495300-1342817070.jpg

samt 120 personlige chokolader

post-55141-0-52668700-1342817130.jpg

Derudover alt muligt andet som jeg ike har bileder af lige nu, men jeg kan kun sige at vi stor i STOR gæld til mine svigerforældre, h2b ene bror og ikke mindst hans kæreste, som har overtaget og færdiggjort mange af mine DIY-projekter :thumbsupsmileyanim:

0

Her for en halv time siden nået jeg at køre et strømpebånd igennem maskinen, det er godt nok ikke fancy eller nowet, og det komme til at sidde lige under knæet, da man ellers vil kunne se det gennem min kjole, men i skal da alligevel lige have et billede :tunge:

post-55141-0-59953100-1342817343.jpg

Nu vil jeg i bad, barbere ben, lægge neglelak m.m. og så ses vi på den anden side :a1221:

post-55141-0-73191000-1342817344.jpg

0

Det er i morgen!

Nej hvor er det spændende!!! :loveshower:()()

Noget værre noget med din fars kone - mon ikke hun dog alligevel kan finde ud af at opføre sig ordentligt på sådan en særlig dag?

Det er jo din, jeres særlige dag! :loveflag:

Jeg ønsker jer hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag om 50 min. Glæder mig til at se billeder og læse beretningen! :cheerleader3:

Og så er jeg spændt på en forklaring af det der med strømpebåndet... Det skal sidde under knæet for ellers kan man se det igennem kjolen? Hvaaa' er kjolen gennemsigtig fra knæet og op eller hvordan? :biggrin:

0