Mette4812

Mads & Mettes bryllup 21-7-12 Billede fra vores fantastiske dag:)

787 posts in this topic

Det er i morgen!

Nej hvor er det spændende!!! :loveshower:()()

Noget værre noget med din fars kone - mon ikke hun dog alligevel kan finde ud af at opføre sig ordentligt på sådan en særlig dag?

Det er jo din, jeres særlige dag! :loveflag:

Jeg ønsker jer hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag om 50 min. Glæder mig til at se billeder og læse beretningen! :cheerleader3:

Og så er jeg spændt på en forklaring af det der med strømpebåndet... Det skal sidde under knæet for ellers kan man se det igennem kjolen? Hvaaa' er kjolen gennemsigtig fra knæet og op eller hvordan? :biggrin:

Ja den er da, vidste du ikke det:-D nej den sidder bare stramt ned til knæene cirka (mermaid-kjole), så jeg er ret sikker på at man vil kunne se et strømpebånd på låret;-)

0

Annonce ♥

Søde søde Mette... Nu sidder jeg træt i flyveren på vej hjem fra Rom (der er wi-fi i flyveren -smart :) :) )

Jeg håber I får dem bedste dag :loveshower: :loveshower: :loveshower: og at I kan glemme de stridigheder, der er opstået med familien, underligt at spørge om kæresten må komme med en uge før jeres bryllup!

Nå, men vil tænke på jer hele dagen i morgen :hug:

Mange knus og stort tillykke :loveshower::heart:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med i dag!!!

Håber det bliver helt fantastisk og lige som i ønsker!!!

Her hos mig skindet som flot... Håber den skindet lige så flot hos dig, og det vare ved!!

Nyd dagen

0

Annonce ♥

Så er jeg kommet lidt væk fra udkantsdanmark, og sørme om der så ikke igen er net på min mobil :biggrin:

I er forhåbentlig (:biggrin:) blevet mand og kone nu, og mange, mange gange tillykke med det! :cheerleader3: Jeg håber at alle stridigheder holder sig laaaangt væk - eller, nok egentlig bare din fars kæreste! Hav en helt og aldeles fantastisk og vidunderlig dag/aften/nat! :biggrin:

0

Annonce ♥

Tak for jeres lylønskninger alle sammen, vi havde den mest fantastiske dag/aften/nat:-) så meget, at vi ikke er kommet hjem endnu, men satser stærkt på at køre hjem i dag:-D når jeg kommer til en rigtig pc skal jeg nok oploade et lille sneek peak:-)

0

Annonce ♥

Ja vi endte så med at køre næsten direkte på ferie, så det var kun lige hjem og rydde de værste op efter vores venner rigtig havde "hygget" sig i vores hus med bl.a. ris på alle plane flader og i alle skuffer, skabe m.m. Derudover havde de smidt 75 kg (jeps du læste rigtigt) øl og sodavands-dåser i haven, så der var lidt at gå i gang med :td:

Så snart vi fik mulighed for det kørte vi på ferie, hvor vi så kom hjem i søndags og så har jeg faktisk været syg siden, tror simpelthen det må være en reaktion oven på flere ugers pres :( Men men men, det betyder så også, at vi nu har fået billederne fra vores fotograf :cheerleader3: Så nu kan i lige få lov til at se mit yndlingsbillede :a1221:

post-55141-0-94306200-1343896024.jpg

Jeg håber at jeg får taget mig sammen til at lave en beretning på et tidspunkt, men lige nu nyder jeg bare at se billederne og tænke tilbage på den bedste dag i vores liv, og så orker jeg faktisk ikke ret meget mere hvad der har med bryllup at gøre :blush:

1

skønt billede,, Mette :loveshower: i ser dejlige ud. Men hvor er jeg altså bare ovre det der m at lave trælse overraskelser til brudeparret!!! Jeg mener det er respektløst!! Håber du snart er raske igen og får overskud til at flashe lidt flere billeder. Jeg havde samme totale anitklimaks efter vores bryllup. Nogle gange sætter amn nok bare for mange ting i gang....

kram fra mig:-)

0