Mette4812

Mads & Mettes bryllup 21-7-12 Billede fra vores fantastiske dag:)

787 posts in this topic

skønt billede,, Mette :loveshower: i ser dejlige ud. Men hvor er jeg altså bare ovre det der m at lave trælse overraskelser til brudeparret!!! Jeg mener det er respektløst!! Håber du snart er raske igen og får overskud til at flashe lidt flere billeder. Jeg havde samme totale anitklimaks efter vores bryllup. Nogle gange sætter amn nok bare for mange ting i gang....

kram fra mig:-)

HELT enig mht. at trashe brudeparrets hjem.Det var der heldigvis heller ikke nogen, der gjorde her. :thumbsupsmileyanim: Så havde de sgu også fået tæsk - vi har haft rigeligt arbejde med at klargøre bryllup og rydde op efter det :rolleyes:

0

Annonce ♥

skønt billede,, Mette :loveshower: i ser dejlige ud. Men hvor er jeg altså bare ovre det der m at lave trælse overraskelser til brudeparret!!! Jeg mener det er respektløst!! Håber du snart er raske igen og får overskud til at flashe lidt flere billeder. Jeg havde samme totale anitklimaks efter vores bryllup. Nogle gange sætter amn nok bare for mange ting i gang....

kram fra mig:-)

Jeg mener også det er respektløst, når man giver parret SÅ mange timers arbejde oveni :td: En ting er hvis de havde rullet lidt toiletpapir ud, frooset bestikket ned eller hvad de nu kunne finde finde, sådan noget der ikke er det vilde arbejde i at rydde op, men vi har brugt LANGT over 15 timer på oprydning nu og vi er ikke færdige med at fjerne ris i køkkenskabe og skuffer endnu :boohoo: Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan være en kærlighedserklæring til ens venner "Tak fordi i holder en skøn fest for os, lægger ufatteligt mange timer i forberedelsen og oprydningen, nu skal vi gøre lidt for jer, så her har ris og dåser ALLE vegne, tænk ikke på at det tager LANG tid at rydde op, det er bare fordi vi elsker jer!!!"

Man kan nok læse at jeg ikke er helt tilfreds :lol: Mads siger at nu skal jeg bare lade det være, de har jo virkelig ikke gjort det i en ond mening, og det har han helt sikkert ret i, for normalt har vi de SKØNNESTE venner, og vi plejer normalt at føle os meget elsket i deres samvær. Jeg gider ikke at lave et større postyr ud af det, jeg har jo ikke lyst til at blive uvenner med dem, men tro mig, de skal nok få af vide hvad jeg mener om sagen, uden at det bliver til en diskussion. Samtidig har jeg besluttet at jeg for alt i verden vil forhindre at andre skal komme til at opleve det samme som os, da en del af vores venner jo ikke er gift endnu. Jeg kommer IKKE til at deltage i at trashe nogen hjem ever!!!

HELT enig mht. at trashe brudeparrets hjem.Det var der heldigvis heller ikke nogen, der gjorde her. :thumbsupsmileyanim: Så havde de sgu også fået tæsk - vi har haft rigeligt arbejde med at klargøre bryllup og rydde op efter det :rolleyes:

Ja det er jo lige det, vi havde KNOKLET i lang tid op til og bagefter var der oprydningen hos mine svigerforældre, og så kunne vi så køre hjem og starte med at rydde op hos os selv også :td: Der var jo ikke noget at sige til at der lige gik et par dage inden vi overhovedet køret hjem, og så skyndte os at køre på ferie bagefter :fløjt:

Edited by Mette4812
0

du kan sagtens tillade dig at sige din uforbeholdne mening. Er de rigtige venner kan de absolut osse tåle at høre når de har lavet noget værre hø :wink::lol::shooter:

Vi havde besøg af det ene vennepar i fredags, og de fik også min ærlige mening af vide, selvfølgelig på en pæn måde (synes jeg selv, min kære mand synes jeg var lidt hård :fløjt: ). De var fulde af undskyldninger (og bortforklaringer og given skylden videre på andre, som man så ikke ville nævne navnet på, hvilket godt kunne have irriteret mig godt og grundigt, hvis altså ikke det var fordi at den dårlige samvittighed stod malet i deres ansigter :lol: ), og da de så i høje vendinger roste hele brylluppet, blev de tilgivet :biggrin::blush:

0

Annonce ♥

... Hvordan kom de ind i jeres hjem?

Håber virkelig at det er nok at låse døre og lukke vinduer.. Magter ikke ris over alt :(

Super smukt billede af jer! Man kan bare mærke kærligheden igennem skærmen

0

Annonce ♥

Tak for komplimenterne piger :kiss:

Tanja_allen - de havde en tømrer (fætter til en af vores venner :wink: ) ude og pille et vindue ud, så de kunne kravle den vej ind. Altså meget kan man sige om dem, men initiativ og engagement mangler de jo ikke :lol: Nu hvor der er gået nogle uger, begynder jeg så småt at kunne se det fra en lidt mere humoristisk side, for hold nu k... hvor har de haft travlt her, og hvor har de brugt MANGE penge på ris og toiletpapir :o Eller også er det bare fordi jeg nu har fået "afleveret" min utilfredshed hos vennerne, at jeg ikke synes det er så slemt mere :wink:

0

Hold da kæft - det er sgu målrettethed, der vil noget. Det lyder godt, at du har fået afleveret noget utilfredshed...

Skal du i øvrigt ikke snart lave beretning? Hva hva hva? :tunge:

0

Annonce ♥