GiftesTilMaj

Bobler eller paraply...eller noget helt tredje ?

19 posts in this topic

Jeg overvejer at vi skal have et eller andet spas med på vores billeder...men hvad skal det være ??

post-51134-0-31998900-1323954233.jpg

Edited by GiftesTilMaj
0

Annonce ♥

Jeg har købt en sød blondeparaply vi håber at kunne involvere på vores bryllupsbilleder..

0

Jeg regner med at købe en stor golf-paraply, men den kommer kun i brug, hvis det er øs-regnvejr!

0

vi brugte balloner

0

Annonce ♥

vi brugte balloner

Ja og jeres billeder er super søde med dem...ved bare ikke om vi er til balloner, og det er altså ikke negativt ment :kiss:

0

Kunne også være stjernekastere?? :)

fire-works-wedding.jpg

Søg på Google efter "Wedding pictures with sparklers" :)

Forskellige farvede parasoller?? Kan købes billigt i Kina - søg på Ebay efter "paper parasols"..

parasols_jamiedelaine1.jpg

Som Mette siger - Balloner:

wedding-balloons.jpg

Med en ranke - har set mange DIY vejledninger her på forummet - der kan jo stå hvad som helst.. :)

il_fullxfull.158552298.jpg

Med forskellige "props" - skæg, hat, briller osv:

mustache1.jpg

Hvad med en papir guiralande! :lol: Meget spast...

wedding_props1.jpg

Kunne også være rosenblade:

capetownweddingphotographers8.jpg

0

Årh Shedevil du er bare skøn :loveshower: Kommer altid med en lækker blanding af total gak (de der stjernekastere og mit slør) og seriøst gode

påhit....kan især godt lide den med guirlanden og egentlig også ballonerne.....hehe overskæg :bunny_4:

0

Med en ranke - har set mange DIY vejledninger her på forummet - der kan jo stå hvad som helst.. :)

Det her er da en genial måde at få taget et billede til takkekortene!!!! Ned i ide-boxen med dig, bette ven!... og bland dig med aaaaaalle de andre!! -HAHA-

0

Annonce ♥

Spurgte min H2B i går hvad han kunne tænke sig at have med på billederne.............UDEN at blinke sagde han :

EN HEST ARGHHHHHHHHH :pokey::pokey::pokey:

1

Det her er da en genial måde at få taget et billede til takkekortene!!!! Ned i ide-boxen med dig, bette ven!... og bland dig med aaaaaalle de andre!! -HAHA-

I know ! Den er også forlængst taget med i boxen :cheerleader3:

0

'

Spurgte min H2B i går hvad han kunne tænke sig at have med på billederne.............UDEN at blinke sagde han :

Okay bare sådan ud i det blå?? i har ingen ting med heste at gøre?? -HAHA-

Jeg kunne nol have fundet på det med heste, men jeg er så også hestepige.

Kender et brudepar som blev fotograferet på foderbordet i en stor løsdrifts kvæg stald. Det er godt nok hendes forældres gård, men ingen af brudeparet har noget med kvæg at gøre :blink:

Min H2B kunne nok finde på at sige at der skulle være en traktor med :rolleyes:

0

'

Okay bare sådan ud i det blå?? i har ingen ting med heste at gøre?? -HAHA-

Jeg kunne nol have fundet på det med heste, men jeg er så også hestepige.

Kender et brudepar som blev fotograferet på foderbordet i en stor løsdrifts kvæg stald. Det er godt nok hendes forældres gård, men ingen af brudeparet har noget med kvæg at gøre :blink:

Min H2B kunne nok finde på at sige at der skulle være en traktor med :rolleyes:

He he vi har absolut ingenting at gøre med heste andet end at vi begge red DA VI VAR BØRN men kom on man, jeg skal da ikke stå der med hvid kjole og slør med en hest som til lejligheden har fået dårlig mave :blink:

0

Annonce ♥

En hest!!!!???? :blink:

Så var jeg muligvis død af skræk... Jeg HADER heste.. De er farlige! Og store.. Og kan bide.. Og træde på en.. Og sparke en.. Og og og.. DE SPISER SMÅ BØRN TIL MORGENMAD! :o

Hmm.. En hest...

hungry-horse.jpg

save+a+horse+ride+a+groom.jpg

8ad43bf8-353b-4a0a-9596-325c6692c6ee.jpg

Wedding-horse-fail.jpg

På den anden side set - det her er jo meget sødt/romantisk:

horse-couple-1-2.jpg

0

En hest!!!!???? :blink:

Så var jeg muligvis død af skræk... Jeg HADER heste.. De er farlige! Og store.. Og kan bide.. Og træde på en.. Og sparke en.. Og og og.. DE SPISER SMÅ BØRN TIL MORGENMAD! :o

Hmm.. En hest...

hungry-horse.jpg

save+a+horse+ride+a+groom.jpg

8ad43bf8-353b-4a0a-9596-325c6692c6ee.jpg

Wedding-horse-fail.jpg

På den anden side set - det her er jo meget sødt/romantisk:

horse-couple-1-2.jpg

Ja det er yndigt but is not going to happen :sm: kunne også bare have ladet være med at spørge ham :fløjt:

1

Haha hen hest... Man skulle tro det var min mand du havde spurgt... For det er også set han er kendt for i familien... Hvad ønsker du dig? " en lille bitte hest eller en ged med røde øre" ... Og det har han sagt hvert år omkring jul eller sin fædselsdag i 10 år.... Han bliver 30 her til april og der er vi ikke gift endnu.... SÅ familien er igang med at finde en ged med røde øre og en lille bitte hest :wink:

0

Vi skal helt sikkert have en hest med på nogen af billederne! Det udelukker så alt andet, medmindre vi skal have billeder af en hest der stikker af. Tossedyr :rolleyes: Men det er nok mere naturligt, fordi det er min kærestes hest og vi begge to er ryttere. Hvis jeg finder et ridedyr til den tid, så kan det da også være at vi skal have billeder af os på hestene

Jeg er ellers vild med ballonerne.

0

Annonce ♥

En hest?! Hvad har en hund nu gjort?????? Ved ikke helt hvordan vores bryllupsbilleder skal være - men har fundet en fantastisk fotograf og han plejer nu nok at komme med nogle gode ideer.. Håber bare ikke det involvere for mange dyr - så hellere en ballon :biggrin:

Aii, synes det er lidt sjovt at gøre tingene anderledes - det er trods alt minder for livet der skabes sådan en dag....

0

Hvor er der mange fede forslag...

Bobler fungerer faktisk rigtig godt på billeder og jeg kender en fotograf som har sådan en bobbelmaskine hun bl.a. bruger til både bryllups- og børnebillederne. Du kan se nogen af hendes nye billeder ind på facebook eller på hendes blog...

http://banesphotoweb.wordpress.com/category/bryllup/

Bobler holder! :0)

0

Vi skal tilfældigvis lige have begge dele... vi har købt paraplyer der har en blå himmel inden i, så hvis det er gråvejr, har vi lidt himmel alligevel..

0