JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 posts in this topic

Uha varme og små børn er vel sjældent den bedste combi???

Men altså Toscana, Rom, Sardinien og Sicilien er totale kærlighedssteder ❤❤❤❤❤❤

Prag skulle også være rigtig romantisk (og billig) 👍

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Hvor meget vil I give, og hvornår skal det være?

For der kan være mange afbudsrejser :)

De græske øer, synes jeg er en mulighed, da det stadig kan være romantisk, men også børnevenligt :)

Uhh PAS, men jeg er jo lidt af en nærig Per på det område :blush:

Vi vil gerne afsted efter brylluppet så slut september. For i oktober bliver Sigurd 1 år og derefter falder min og h2b fødselsdage.

Har kigget på afbudsrejser og der er jo vildt mange muligheder der. Er bare nødt til at være lidt planlagt som afbud, da vi ikke bare kan tage afsted fra dag til dag.

Har fået anbefalet Grækenland af flere, som også har små børn - måske jeg skulle grave lidt mere i den retning.

Men tusind tak for hjælpen :kiss:

0

Uha varme og små børn er vel sjældent den bedste combi???

Men altså Toscana, Rom, Sardinien og Sicilien er totale kærlighedssteder ❤❤❤❤❤❤

Prag skulle også være rigtig romantisk (og billig) 👍

Altså selvfølgelig varme med måde :) men super skønne steder/byer du nævner. Vi kunne dog godt tænke os sådan rigtig charter denne gang :)

Og ikke så meget storby ferie og mange indtryk :blush:

Men tusind tak for input :)

Edited by JanniTR
0

Jeg er lige kommet hjem fra Mallorca - det var super godt (sådan virkelig lækkert). De elsker børn, og der er super smukt (mange lækre strande, gamle bydele, bjerge, cafeer, tapas og meget mere). Vi boede i Puerto de Pollenca. Ikke for stort og ikke for lille en by til min smag...

Priserne på Mallorca er meget lig de danske, men ikke ublu dyre. Vi spiste på Restaurant hver aften for ca 50 Euro (2 voksne og 3 børn). Fandt man et større supermarked var det billigt at handle ind (vi spiste frokost i lejligheden).

Der er mere turistede byer som Alcudia - ved ikke om de er så romantiske?! Men det er nemt at komme rundt med bil eller den offentlige transport

0

Annonce ♥

Vi har været i Alcudia der er blottet for romantik men f f hvor var der varmt og lækkert .... og vandet.... HOLY crap!!! Ungerne vil vildt gerne tilbage NU! Som i NU.

Edit: stor fordel ved Mallorca er den korte flyvetid (for børnene) 👍👍👍👍

Edited by dorte s.
0

Jeg er lige kommet hjem fra Mallorca - det var super godt (sådan virkelig lækkert). De elsker børn, og der er super smukt (mange lækre strande, gamle bydele, bjerge, cafeer, tapas og meget mere). Vi boede i Puerto de Pollenca. Ikke for stort og ikke for lille en by til min smag...

Priserne på Mallorca er meget lig de danske, men ikke ublu dyre. Vi spiste på Restaurant hver aften for ca 50 Euro (2 voksne og 3 børn). Fandt man et større supermarked var det billigt at handle ind (vi spiste frokost i lejligheden).

Der er mere turistede byer som Alcudia - ved ikke om de er så romantiske?! Men det er nemt at komme rundt med bil eller den offentlige transport

Tusind tak for fif - Mallorca ryger hermed i tænkeboksen :)

Forresten har helt glemt at skrive til dig. Da jeg var i panaoytis for at prøve min kjole forleden tog jeg jo mit SMUKKE hairpiece frem - de faldt helt i svimer over det!!!

Samtidige drømmetydere og ansatte blev kaldt ind for at se det :lol:

De syntes det var så EKSKLUSIVT og meget mere lækkert end hvad de selv solgte :lol:

Skyndte mig at fortælle vidt og bredt om dig, viste dem alle dine ting og de fik dit navn :blush:

Håber det er okay?! Syntes bare det var så fedt på dine vegne. Måske du skulle stikke til dem en dag og høre om du må vise hvad du har! Camilla som er daglig leder var min drømmetyder, så hende kan du da henvise dig til :)

Håber det kan føre til et salg el lignende - altså hvis du har lyst selvfølgelig :)

1

Vi har været i Alcudia der er blottet for romantik men f f hvor var der varmt og lækkert .... og vandet.... HOLY crap!!! Ungerne vil vildt gerne tilbage NU! Som i NU.

Edit: stor fordel ved Mallorca er den korte flyvetid (for børnene) 👍👍👍👍

Uhh god pointe med flyveturen 👍👍
0

Annonce ♥

Så er der bestil sølv manchetknapper til min kære far og til h2b ingraveret med hver deres initialer og datoer..

Nu håber jeg skisme de bliver glade for dem - syntes de var lidt små dyre :blush:

Venter egentlig på flere ting bestilt over etsy.

Vores vielsesringe.... (Kom nu er så spændt...!)

i do stickers til begge vores sko og to custom bøjler een til mig og een til h2b, hvor vores fine tøj skal hænge.

Syntes ventetiden er ved at være lang, men samtidig har jeg så meget jeg skal nå inden brylluppet. GLÆDER MIG JO BARE SÅ MEGET!!!

Nu er der kun 65 dage, 4 timer, 17 min og 20 sekunder til jeg træder ind i kirken!!!

0

Forresten har helt glemt at skrive til dig. Da jeg var i panaoytis for at prøve min kjole forleden tog jeg jo mit SMUKKE hairpiece frem - de faldt helt i svimer over det!!!

Samtidige drømmetydere og ansatte blev kaldt ind for at se det :lol:

De syntes det var så EKSKLUSIVT og meget mere lækkert end hvad de selv solgte :lol:

Skyndte mig at fortælle vidt og bredt om dig, viste dem alle dine ting og de fik dit navn :blush:

Håber det er okay?! Syntes bare det var så fedt på dine vegne. Måske du skulle stikke til dem en dag og høre om du må vise hvad du har! Camilla som er daglig leder var min drømmetyder, så hende kan du da henvise dig til :)

Håber det kan føre til et salg el lignende - altså hvis du har lyst selvfølgelig :)

Hvor sødt af dig - det gør mig bestemt stolt :)

Har smidt billederne bagerst i min tråd nu (men det er meget familie-agtigt - har skånet dig for hr. mand i cykeludstyr, da han brugte en del af ferien på at prøve kræfter i bjergene

)

0

Annonce ♥

Forresten har helt glemt at skrive til dig. Da jeg var i panaoytis for at prøve min kjole forleden tog jeg jo mit SMUKKE hairpiece frem - de faldt helt i svimer over det!!!Samtidige drømmetydere og ansatte blev kaldt ind for at se det :lol:

Hvor sødt af dig - det gør mig bestemt stolt :)

Har smidt billederne bagerst i min tråd nu (men det er meget familie-agtigt - har skånet dig for hr. mand i cykeludstyr, da han brugte en del af ferien på at prøve kræfter i bjergene

)

Hi hi tusind mange tak - har lige været inde og se dem. :kiss:

Fedt han forsøgte sig med bjergene :super:

Ps NØJ dine døtre er så kønne!!! ❤😍

Edited by JanniTR
1

Hmm så fik man lige en SMS fra h2b's farmor om at hun har købt Damask HC Andersens dug til os i bryllupsgave....

Godt nok havde vi ønskes os den og vidste også at vi nok fik en dug (pga svigerindens bryllup for 2 år siden) men havde ligesom skrevet tre forskellige på, så jeg ikke vidste hvilken hun valgte..

Selvom jeg er ovenud lykkelig - da det var den dug jeg helst ville have, så er det nu stadig lidt en flad fornemmelse at vide hvad man får..

0

Dejligt... Men ja, overraskelse er bare vigtig når det kommer til gaver, det betyder bare så meget.

Vi ved også at vi får penge af min mor og også hvor mange, ville nu også helst overraskes :-) men tror de gør det af et godt hjerte, fordi de ikke kan lade hver :-)

0

Annonce ♥

Dejligt... Men ja, overraskelse er bare vigtig når det kommer til gaver, det betyder bare så meget.

Vi ved også at vi får penge af min mor og også hvor mange, ville nu også helst overraskes :-) men tror de gør det af et godt hjerte, fordi de ikke kan lade hver :-)

Det er bestemt dejligt, men ja man vil gerne overraskes!

Vi ved også vi får 5000kr af svigermor og mand, vi ved med stor sandsynlighed at vi får svarende til en Q gasgrill fra Weber af svigerfar og kone

Og så får vi 50000kr af mine forældre.

Så nu ved vi hvad vi får af 3 hold ud af nok 16 hold i alt. :blink: Det syntes jeg er lidt øv, men det skyldes jo at svigerinden og hendes mand blev gift for 2 år siden. Så ja hele h2b's familie er mere eller mindre lagt fast og de fleste giver akkurat det samme som de fik den gang.

Men vi er da stadig utrolig glade for gaverne - det er slet ikke for at være utaknemlig eller noget. Kan bare godt lide overraskelsemomentet og det føler jeg efterhånden lidt er forsvundet :(

0

Ej altså.. Man siger da heller ikke til folk hvad de får i fødselsdagsgave eller julegave. Det er da meningen at man skal blive overrasket. Men okay, kan godt forstå dine forældre siger det, for det er da ikke hver dag man får så mange penge foræret :wink: så har man også lige lidt tid til at komme sig over chokket hehe :o:biggrin:

0

Ej altså.. Man siger da heller ikke til folk hvad de får i fødselsdagsgave eller julegave. Det er da meningen at man skal blive overrasket. Men okay, kan godt forstå dine forældre siger det, for det er da ikke hver dag man får så mange penge foræret :wink: så har man også lige lidt tid til at komme sig over chokket hehe :o:biggrin:

Lige nøjagtig!!!

Ja den skulle lige sluges et par gange - vi blev begge vildt forlegne! :blink::lol: hvad pokker siger man lige til sådan en besked?? Og så bliver den lige fyret af midt i køkkenet under oprydning af morgenmad, hvor min mor og jeg faktisk var på vj ud af døren til kjoleprøvning... Typisk mine forældre :) ❤❤ men klager ikke :)

0

Photobooth pops - DONE

Sko dekoreret - DONE (mangler dog I DO stickers)

Ekstra indbydelse til h2b'S farmor fordi postDK er de største klovne at smide min vigtige indbydelse væk!!!! - DONE

Klip af blonde til bilerne - HALVVEJS LØB TØR FOR BLONDE

Indkøbt slik til de overnattende gæster - DONE (og lad så være med at spise det!!!! )

Hmm nåede jeg mere idag?? :blush: ud over alt det huslige... :lol:

0

Annonce ♥

Så snat jeg ikke få kigget herinde i nogle dage, så sker der bare så meget i din tråd :) Ved næsten ikke, hvor jeg skal begynde :)

Jeg tror, at Mallorca er et rigtig godt bud. Ellers er der jo masser af skønne græske øe, og det e helle ikke såååå langt væk, ifht. bettemand.

Det er lidt sjovt med farmor, der fortæller, hvad I får :wink: Men altid noget, at I får noget, I ønsker jer. Meen hun kunne da godt vente :)

Jeg synes bare, dit headpiece er så fint - dygtige og meget talentfulde Miss Lena. Hvis jeg en da får børn, så skal hun helt sikkert lave et til mig, som jeg kan have på til barnedåben, og blive det en pige, så skal hun også lave noget dåbshårpynt (hvis hun gider :) )

Meeeen, nu skal jeg lige have nogle børn først, ha ha :tunge:

Cool med listen - rat at kunne krydse af :)

Edited by M&R
1

Så snat jeg ikke få kigget herinde i nogle dage, så sker der bare så meget i din tråd :) Ved næsten ikke, hvor jeg skal begynde :)

Jeg tror, at Mallorca er et rigtig godt bud. Ellers er der jo masser af skønne græske øe, og det e helle ikke såååå langt væk, ifht. bettemand.

Det er lidt sjovt med farmor, der fortæller, hvad I får :wink: Men altid noget, at I får noget, I ønsker jer. Meen hun kunne da godt vente :)

Jeg synes bare, dit headpiece er så fint - dygtige og meget talentfulde Miss Lena. Hvis jeg en da får børn, så skal hun helt sikkert lave et til mig, som jeg kan have på til barnedåben, og blive det en pige, så skal hun også lave noget dåbshårpynt (hvis hun gider :) )

Meeeen, nu skal jeg lige have nogle børn først, ha ha :tunge:

Cool med listen - rat at kunne krydse af :)

Dejligt du har taget dig tid til at kigge forbi - det er så hyggeligt.

Ja den liste er simpelthen genial!!! :) har fået så meget mere overblik - men er du vimmer der er lang vej endnu.

Tak for dine input søde - sluger det til mig.

Og ja Miss Lena hairpiece vil da også bare fungere 100% til en barnedåb :blush:

0

YEAH JUBII i dag er der KUN 2 måneder tilbage til det endelig er vores tur til at forevige vores kærlighed til hinanden ❤❤❤❤

Dagen i dag er tilbragt med 2 skønne hold venner til tall ship race og derefter en lækker strandtur - det er lige til at holde ud :P

0