Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

1,017 posts in this topic

Juuhuu så skete det!! :loveshower:

Forlovelsen:

Jeg havde ligget syg i to uger og var endelig begyndt, at komme mig.

Jeg havde fået ondt i ryggen af at ligge så meget ned, så min Kærerste, nu H2B, Havde booket en tid til en massør til mig :)

Jeg tænkte skønt og tog afsted, med tankerne fulde af, hvor skøn en kæreste jeg havde/har!

Da jeg kom hjem stod der stearinlys på de sidste 10 trin op til vores lejlighed og helt ind i gangen.. :lol:

Da jeg kom ind i vores Køkkenalrum stod min kæreste der med røderoser og Asti og ventede, hele lejligheden var fyldt med levende lys i alle størrelser :a1221: efter at have givet mig et kys og fortalt mig hvor meget jeg betyder for ham, gik han ned på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham? der fløj et JA - SELVFØLGELIG ud af mig og vi har nu været forlovede siden den 3/12 og skal giftes den 1/9/2012. :heart::biggrin:

Jeg har allerede en masse i deér til hvordan det hele skal se ud.

Vi skal holde vores bryllup udendørs.

Vielsen på Amager strand og Festen i en meget smuk kolonihave ikke lagt der fra.

Vi har valgt, at gøre dette da ingen af os er til de helt vildt store bryllupsfester med flere 100 mennesker. Og så selvfølgelig også, fordi at vi selv vil kunne bestemme, hvordan det hele skal være.

Vi har valgt, at holde et blåt/strandtema, da dette er begge vores yndlingsfarve og vi begge har et særligt forhold til havet.

Vi har valgt, at leje et smukt telt til selve festen og står så selv for borddækningen og div. dekorationer (undtagen blomsterne) :)

Jeg er meget kreativt anlagt, og har en masse gode ideér til, hvordan det hele skal se ud. :)

Vi kender en masse kokke, men har også selv en del ideér til, hvordan maden skal være, da en stor del af selskabet er vegetarer.

vi skal have en forret, hovedret og desserten er bryllupskagen der serveres med kaffe og avec.

vi står selv for at lave invitationer, menu og bordkort :)

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Annonce ♥

Velkommen til

Synes ikke helt jeg kan se hvordan Disney og kolonihavehus hører sammen, så glæder mig til at se jeres ideer

Det er derfor det hedder drømme :biggrin:

Det er min udgave af et slot, vi har ikke det helt store budget.. :)

Der kommer et flot telt, fakler, små glas med lys i træerne og haven er fyldt med de smukkeste blomster :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Budget ca. 30.000

Todoliste (indtilvidere):

• Skaffe borgerrepræsentant -
  • Godkendelse af vielse sted -
  • Fest - Kolonihave

• Invitationer bestilles -
  • invitationer sendes -
  • Gæsteliste -
  • Bordplan -
  • Bryllupsmesse -

• Smykker -
  • Sko + taske -
  • Bestille kjole -
  • Jakkesæt + sko -

• Telt inkl. alt, bookes -
  • Mad - Ven(uddannet kok)
  • Kagen - Maja(veninde)
  • Købe drikkevarer(i tyskland) -

• ​Blomsterne -
  • Pynt til til haven -
  • Finde sten/muslinger til bordkort -
  • Pynt til bordene -
  • Godkendelse af bordplan -

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh ja med lidt alice i eventyrland - Passer godt med det blå :) med te party dekorationer

post-44861-0-04117600-1325604498.jpg

post-44861-0-02312200-1325604976.jpg

post-44861-0-39798500-1325604997.jpg

post-44861-0-36833600-1325605050.jpg

Ej undskyld jeg liger spammer dig med billeder her, ved jo endnu ikke helt hvad det er du foretrækker :) Bliver bare lidt overgearet når folk har noget der ligner temabrylluper, når jeg selv elsker at have et tema :blush:

0

wauw kan godt lide de billeder i har delt, især skoen... nøj den er fin :heart:

om det bliver disney eller ej så kommer der en del strandtema ind over sammen med eventyr drømmen, så det bliver en kombi af strand, eventyr og disney :)

0