Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

989 posts in this topic

Har Lige snakket med vores fotograf, for første gang, over telefon :)

Han var super flink og nem, at snakke med og fik mig til, at føle, at vi er i gode hænder :) har så meget den helt rette følelse med, at det er ham der skal tage billederne :)

I får lige lidt eksempler på hans billedstil :)

post-55793-0-04461700-1344160311.jpg

post-55793-0-45775800-1344160322.jpg

post-55793-0-53553300-1344160343.jpg

post-55793-0-65302200-1344160355.jpg

post-55793-0-58021100-1344160506.png

post-55793-0-00596500-1344160524.jpg

post-55793-0-31055400-1344160539.jpg

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi så fået sammensat vores forord til vores gæstebog :)

Kærligheden er et løfte for livet

Kærligheden er aldrig, at give slip på hinanden

Kærligheden er, at følge sit hjerte

Lykken er, at blive gift med sin bedste ven

Det kræver intet særligt sprog


At skrive i en gæstebog,

Det kræver blot en enkelt grund

En dejlig, mindeværdig stund

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor du bare rykker!! Sikke nolge fine og søde poser! I like :cheerleader3:

Det var et rigtig godt citat! :loveshower:

Vi er gået i den helt anden boldgade og har et citat fra Storm P: Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, som findes i sproget, kan siges så meget sludder.

-HAHA-

Edited by Daniels brud
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha elsker storm p. :)

Har brugt det meste af eftermiddagen og aftenen på, at finde frem til noget, der ikke var for følsom eller omklamrende, det er ikke lige os alt sådan noget med, at bræge op om sine følelser i små kærlige citater :blink: , så fandt frem til de to og fik endelig noget vi kunne forholde os til :biggrin:

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha elsker storm p. :)

Har brugt det meste af eftermiddagen og aftenen på, at finde frem til noget, der ikke var for følsom eller omklamrende, det er ikke lige os alt sådan noget med, at bræge op om sine følelser i små kærlige citater :blink: , så fandt frem til de to og fik endelig noget vi kunne forholde os til :biggrin:

Præcis, det synes jeg du er kommet godt fra - er ret vild med jeres :loveshower:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha elsker storm p. :)

Har brugt det meste af eftermiddagen og aftenen på, at finde frem til noget, der ikke var for følsom eller omklamrende, det er ikke lige os alt sådan noget med, at bræge op om sine følelser i små kærlige citater :blink: , så fandt frem til de to og fik endelig noget vi kunne forholde os til :biggrin:

Præcis, det synes jeg du er kommet godt fra - er ret vild med jeres :loveshower:

Tak :) Hvilket Storm P. citat har i valgt? han må være dk mester i sort snak og vrøvl.... Og jeg elsker det :loveshower:

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde små poser :)

Mmm det kommer da til at se fint ud med det chokolade pynt.

Og godt forord, jeg er heller ikke så meget til de helt sukker søde digte/vers.

Håber jeg også det gør :) Er jo nemlig det, må ikke blive for tutte nuttet sukkersødt :)

Fedt gæstebogsrim !

Tak :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så kom dagen endelig, hvor vi skulle finde en dag, hvor vi skal mødes med vores Borgerrepræsentant.. :)

Vi skal mødes med ham på fredag kl 16 ved Islands Brygge kulturhus :)

Glæder mig meget til, at møde ham, for indtil videre har vi kun skrevet sammen over mails..

Det bliver fedt rent faktisk, at møde ham i virkeligheden og snakke med ham om, hvordan det hele kommer til, at forløbe på dagen og fortælle ham, om os, hvem vi er og hvordan vi mødte hinanden :biggrin:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så kom dagen endelig, hvor vi skulle finde en dag, hvor vi skal mødes med vores Borgerrepræsentant.. :)

Vi skal mødes med ham på fredag kl 16 ved Islands Brygge kulturhus :)

Glæder mig meget til, at møde ham, for indtil videre har vi kun skrevet sammen over mails..

Det bliver fedt rent faktisk, at møde ham i virkeligheden og snakke med ham om, hvordan det hele kommer til, at forløbe på dagen og fortælle ham, om os, hvem vi er og hvordan vi mødte hinanden :biggrin:

Det kan jeg godt forstå forstå - det bliver rigtig spændende :) :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen endelig, hvor vi skulle finde en dag, hvor vi skal mødes med vores Borgerrepræsentant.. :)

Vi skal mødes med ham på fredag kl 16 ved Islands Brygge kulturhus :)

Glæder mig meget til, at møde ham, for indtil videre har vi kun skrevet sammen over mails..

Det bliver fedt rent faktisk, at møde ham i virkeligheden og snakke med ham om, hvordan det hele kommer til, at forløbe på dagen og fortælle ham, om os, hvem vi er og hvordan vi mødte hinanden :biggrin:

Det kan jeg godt forstå forstå - det bliver rigtig spændende :) :)

Håber jeg :) er meget glad og spændt :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dagen idag.. :)

Idag har jeg kigget på blomsterranker til vores æresport med min mor, og jeg har fået foldet alle vores stof servietter... FDet tog lidt tid, men nu ligger de fint med sløjfer om klar til den store dag.. :cheerleader3:

Imorgen skal Jesper (H2B) ud, at prøve sit tøj efter tilrettelserne sidst, og han får det med hjem, hvis det sidder som det skal :)

Og vi skal ned, at snakke med vores vinhandler om vin og Asti til dagen :lol:

Tirsdag skal jeg hygge med Kristine "Daniels brud" om aftenen med kaffe og en gå tur :)

Onsdag skal jeg ses med min svigermor, hvor vi skal folde servietter og ud, at bestille blomster :cheerleader3:

Torsdag skal jeg måske have hår og makeup dag med min søster og veninde :)

Fredag skal jeg først ud, at købe kjole med vores blomsterpige Karoline - Jespers 12 årige kusine :lol: og kl 16 skal vi så mødes med vores Borger repræsentant på Islands Brygge :cheerleader3:

Hehe bliver en travl men skøn uge :loveshower:

post-55793-0-32797500-1344174884.jpg

post-55793-0-37766400-1344174891.jpg

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikke en spændende uge du har med masser at lave.. :-) og jeg elsker jeres gæstebogs citat og rim! Det er virkelig sødt, men uden at det er for meget... :-)

Ja jeg kommer ikke til, at kede mig ihvertfald... Var lige netop det jeg gik efter da jeg skulle finde er :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Edited by Stine85
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Edited by Stine85
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Hehe fair nok... du kan finde hvis du søger på: Gang B Maglebylund H/F, 2791 Dragør.. inde på krak :)

Kan godt være.. Vi skal vies på Amagerstrand fordi vores borgerrepræsentant ikke har bevilling til at vies os på dragør strand.. :

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Hehe fair nok... du kan finde hvis du søger på: Gang B Maglebylund H/F, 2791 Dragør.. inde på krak :)

Kan godt være.. Vi skal vies på Amagerstrand fordi vores borgerrepræsentant ikke har bevilling til at vies os på dragør strand.. :

Ahhhh ja det havde jo nok været lidt tættere på, men altså.... bare det at det er på en strand er jo totalt blæret! :wink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Hehe fair nok... du kan finde hvis du søger på: Gang B Maglebylund H/F, 2791 Dragør.. inde på krak :)

Kan godt være.. Vi skal vies på Amagerstrand fordi vores borgerrepræsentant ikke har bevilling til at vies os på dragør strand.. :

Ahhhh ja det havde jo nok været lidt tættere på, men altså.... bare det at det er på en strand er jo totalt blæret! :wink:

Hehe.. ja ELSKER havet så det virkede meget oplagt, at blive gift på en strand :) Og min H2B - Jesper, ved, hvor beroligende en effekt havet har på mig, så han synes det var en super ide :) har altid ment, at hvis jeg var en fantasi figur, ville jeg være en blanding af en fe og en havfrue :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også :)

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke :)

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Hehe fair nok... du kan finde hvis du søger på: Gang B Maglebylund H/F, 2791 Dragør.. inde på krak :)

Kan godt være.. Vi skal vies på Amagerstrand fordi vores borgerrepræsentant ikke har bevilling til at vies os på dragør strand.. :

Ahhhh ja det havde jo nok været lidt tættere på, men altså.... bare det at det er på en strand er jo totalt blæret! :wink:

Hehe.. ja ELSKER havet så det virkede meget oplagt, at blive gift på en strand :) Og min H2B - Jesper, ved, hvor beroligende en effekt havet har på mig, så han synes det var en super ide :) har altid ment, at hvis jeg var en fantasi figur, ville jeg være en blanding af en fe og en havfrue :lol:

Uhhh den er jeg med på!

Ariel møder Klokkeblomst! Bare med brunt hår! :wink::tunge:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sker der bare meget i din planlægning!

Lyder som en dejlig uge!

Hvor er det kolonihave huset ligger henne (hvis jeg må spørge :) )? er det i den der ved siden af Sundby Sejlforening?

Synes jeg også...

Kolonihaven ligger mellem Store Magleby og Dragør, ved noget der hedder Maglebylund, det hedder vist Maglebylund haveforening :)

Ligger 15 min. gang fra Store Magleby kirke..

Okay der stod jeg så lidt af af, men ved nogenlunde hvor det er henne :)

Tænkte bare det godt kunne være der med vielse ved Amager Strandpark. Min mormor og morfar havde kolonihavehus der, så kender lidt til området :)

Hehe fair nok... du kan finde hvis du søger på: Gang B Maglebylund H/F, 2791 Dragør.. inde på krak :)

Kan godt være.. Vi skal vies på Amagerstrand fordi vores borgerrepræsentant ikke har bevilling til at vies os på dragør strand.. :

Ahhhh ja det havde jo nok været lidt tættere på, men altså.... bare det at det er på en strand er jo totalt blæret! :wink:

Hehe.. ja ELSKER havet så det virkede meget oplagt, at blive gift på en strand :) Og min H2B - Jesper, ved, hvor beroligende en effekt havet har på mig, så han synes det var en super ide :) har altid ment, at hvis jeg var en fantasi figur, ville jeg være en blanding af en fe og en havfrue :lol:

Uhhh den er jeg med på!

Ariel møder Klokkeblomst! Bare med brunt hår! :wink::tunge:

Haha lige præcist :) Er det jeg altid gerne har ville :) Så nu bliver det Ariel vielse og Klokkeblomst bryllupshavefest :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer