Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

1,017 posts in this topic

Igår var jeg ude, at prøve min kjole igen efter tilrettelserne sidste gang.. den sad bare helt perfekt :loveshower: :loveshower:

Jeg havde taget et andet smykke sæt med end sidst, bare for, at se hvad der virkede bedst til kjolen..

Smykkesættet jeg havde med igår var en sikker vinder, men jeg havde ikke noget hårsmykke der passede til sættet, det har jeg til gengæld fundet idag, og jeg har også fundet en lille jakke der vil være helt perfekt til kjolen.. Tingene er nu bestilt og skulle komme om 8 dage :)

Her er et billede af smykkerne, hårsmykket og den lille jakke :)

post-55793-0-72648400-1343489780.gif

post-55793-0-26534300-1343489955.jpg

post-55793-0-37474000-1343489974.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes dine søstjerner er super seje! Det skal nok give lige det ekstra at få den blå farve med :) og så er jeg også hel vild med din blå jakke, jeg kan lige se den for mig sammen med kjolen :loveflag:

tak, ja tror også at den blå fave vil give marengsne det sidste twist :) tror også at jakken vil passe super til kjolen, fandt den helt tilfældigt da jeg kiggede på hårsmykker :)

0

Uuuuuuuuuhhhh så er der kun en måned til brylluppet, hvor blev alt tiden af?

H2B kommer hjem fra London imorgen og så skal vi ellers igang med alt det vi mangler..... Synes det virker som mange ting når jeg kigger på vores liste, men mange af dem kan ordnes på en gang, så det skal jo nok gå... men iiiihh, hvor det kilder i maven, at tænke på, at der kun er en måned til :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med milepælen, søde Alexandra :hug:

Jeg forstår slet ikke at det er vores tur lige om lidt (17 dage for mit vedkommende), og har sådan kronisk stress, haha, men prøver at nyde det!

Du har da også styr på det meste :loveshower: :loveshower:

0

Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Tak Ditte.... :biggrin: er begyndt, at overveje, hvad jeg skal bruge min tid på bagefter, mener så er jeg jo gift og har ikke længere brug for bryllupsklar :blink:

uh, tiden løber. Så er det snart din tur :loveshower:

JAAAAAAAAAAAA :loveshower:

Stort tillykke med milepælen, søde Alexandra :hug:

Jeg forstår slet ikke at det er vores tur lige om lidt (17 dage for mit vedkommende), og har sådan kronisk stress, haha, men prøver at nyde det!

Du har da også styr på det meste :loveshower:

Tak Kristine :biggrin:

Haha ja kender godt til det der kronisk stress for tiden, synes også jeg havde styr på det meste, indtil vi fik lavet en detaljeret liste... puuhaa den blev meget lang da vi fik skrevet ned til mindste detalje, af hvad vi manglede :)

hehe.... 17 dage, uha det er heller ikke længe.. :lol:

Hvis du får brug for en lille pause fra det hele, så sig til, så kan vi tage en kop kaffe og gå en tur i Frederiksberghave eller Kongenshave... :biggrin:

tillykke med milepælen :denmarkflag::cheerleader3::balloons:

Tak, er helt vildt så hurtigt tiden er gået :)

0

Annonce ♥

Har idag fået sedlen fra posthuset om at min boks med chokolade og organza poser er kommet, så nu kan jeg komme igang med favorposerne :)

Jeg er også i fuldsving med, at prøve, at lave den første omgang blå marengs søstjerner, dette er hvor jeg finder ud af om det overhovedet kan lade sig gøre :)

billederene kommer lidt senere iaften :)

0

Annonce ♥

Det kunne være vildt hyggeligt! Er jeg i den grad frisk på.. Denne uge er helt booket og starter arbejde i næste uge, men vil godt kunne mødes sidst på eftermiddagen eller om aftenen? ;)

Helt sikkert.... jeg starter arbejde den 13 indtil da, er jeg fri så hvad der passer dig bedst er jeg frisk på :) hvilke dage kan du og kl hvad ? :)

0

Her er så dagens DIY projekt, vi blev enige om at lave små simple favor bags til vores gæster, ikke noget stort eller vildt..

Her er resultatet, 50 stk. :)

post-55793-0-48905400-1343925606.jpg

post-55793-0-03736200-1343925617.jpg

post-55793-0-82293300-1343925682.jpg

post-55793-0-52532700-1343925692.jpg

post-55793-0-53944700-1343925701.jpg

post-55793-0-67439900-1343925711.jpg

post-55793-0-24693800-1343925723.jpg

post-55793-0-65376300-1343925734.jpg

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Annonce ♥

Hvor er dine marengssøstjerner bare skønne! :loveshower:

Og et lidt forsinket tillykke med milepælen.. så er det jo lige om lidt.. hvor spændende.. og der er masser at lave herinde efter brylluppet.. der er jo f.eks. en beretning vi andre glæder os til at læse... :wink:

Hvad skete der med det smykkesæt du havde med blå sten i? Det var jo ellers også rigtig flot.. :)

0

Fine små poser. Jeg havde næsten det samme. Bare mørkelilla poser og hvide mint-hjerter - det pyntede super fint :loveshower:

Er jeg glad for, at høre.. tror også det bliver godt med en lille pose til hver :)

Hvor er dine marengssøstjerner bare skønne! :loveshower:

Og et lidt forsinket tillykke med milepælen.. så er det jo lige om lidt.. hvor spændende.. og der er masser at lave herinde efter brylluppet.. der er jo f.eks. en beretning vi andre glæder os til at læse... :wink:

Hvad skete der med det smykkesæt du havde med blå sten i? Det var jo ellers også rigtig flot.. :)

Hehe tak :) Nå ja beretningen, den havde jeg faktisk glemt :huh::lol:

Jeg har stadig smykke sættet, men da jeg prøvede det til kjole,n var det som om der var noget der ikke helt passede sammen, så jeg prøvede det jeg oprindeligt havde købt og det var et perfekt mach :)

0