Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

1,017 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey tøser

Tak for alle de skønne hilsner.. hvor er i skønne :loveshower:

Jeg havde en fantastisk dag og selvfølgelig skal i have en beretning, men den kommer først imorgen, da jeg kun lige er kommet hjem og hele lejligheden flyder med Bryllupsting og alle de dejlige gaver vi fik :)

Lover beretning og lidt billeder imorgen :)

0

Annonce ♥

Beretning del 1 :)

Torsdag:

Efter arbejde tog jeg ned og fik lavet negle, damen havde sagt at det tog en time, det tog to, så den sidste halve time var jeg meget restløs og ville bare gener afsted mod kolonihaven.

Da jeg endelig kom ud fra butikken skulle jeg have bus 350s mod Dragør, efter en halv time var den stadig ikke kommet, så tog 5a tre stop, hvorefter bussen brød sammen :angry: der var jeg kommet til nørreport!

Endelig kom 350s og jeg tog den til christianshavn, hvorefter den også brød sammen :angry::boohoo::angry:, der gad jeg ikke mere så hoppede i en taxa, men kun for at sidde fast i myldretidstrafikken, jeg kom frem 2 timer senere end jeg havde regnet med!

Da jeg ENDELIG kom derud, havde min skønne H2B, nu HB, sørget for, at teltet var sat op og alle bordene og stolene stod som de skulle, var så fedt og blev så glad og lettet :)

Vi bestilte noget mad til udbringning og begynde ellers, at hænge lyskæder op og sætte anlægget til :)

Da vi havde fået ordnet disse ting, fik vi noget mad og øvede lidt brudevals...

Forsættelse følger imorgen :)

post-55793-0-17502200-1346769486.jpg

post-55793-0-11978600-1346769504.jpg

post-55793-0-02277200-1346769514.jpg

post-55793-0-29594400-1346769562.jpg

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Jubiiiiiiii billeder :wink: det ser godt ud. Jeg kender jo haveforeningen MEGET godt, har faktisk holdt fødselsdag i det lille fælleshus for godt 15 år siden.

Der er rigtigt dejligt der ude. Håber du fik henter sand mm :fløjt: he he.......

0