Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

1,017 posts in this topic

Jubiiiiiiii billeder :wink: det ser godt ud. Jeg kender jo haveforeningen MEGET godt, har faktisk holdt fødselsdag i det lille fælleshus for godt 15 år siden.

Der er rigtigt dejligt der ude. Håber du fik henter sand mm :fløjt: he he.......

hehe.... jeg var derude for at hapse det jeg skull bruge, men stranden var lidt for levende med sandlopper, så jeg tog i silvan og købte ne 10kg pose som jeg delte med min far :) Han brugte ca 6 kg til fliserne i mine forældres have og jeg fik 4 til dekorationerne :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser det bare skønt ud :loveshower: og glæder mig til at se flere billeder :loveshower:

Det kommer snarest:)

Edr offentligt transport, man kan ikke komme frem uden og man kan ikke komme frem med .. det er til at blive godt gal i skralden af

Er lige netop problemt.... var et helvede...

Ih, hvor ser det hyggeligt ud :) Tillykke med dagen... Jeg glæder mig til at følge din beretning :loveshower:

Tak :)

0

Bretning del to:)

Fredag:

Vi startede dagen med morgen mad og med, at øve brudevals.. var så hyggeligt :)

kl 10.30 gik vi igang med, at lave lysdekorationer og pynte bordene.

Klokken ca 11.30 kom min Svigermor for, at hjælpe :)

Da klokken blev 13 tog Jesper og hans mor ned på stranden for lige, at se stedet an en sidste gang før vielsen.

På vej hjem købte de, de sidste ting og frokost med tilbage..

Imens de var væk fik jeg sat stolesløjferne på stolene :)

Efter frokosten kom Jespers faster forbi for, at give en hånd med tingene :)

Svigermor og faster kørte ved en 15 tiden for, at hente blomsterne :)

klokken ca 16.20 kom min mor, men hun nåede knap nok ind i haven, før hun blev stukket af en hveps i panden :o

Jeg reagered lynhurtigt, min mor er mega allergisk over for hvepse, og fik hende lagt ned på en pude og givet hende en masse allergi piller og antistik spray. Normalt når hun bliver stukket skal hun akut på skadestuen, men fordi jeg reagerede så hurtigt, var dette heldigvis ikke nødvendigt.. :)

Da klokken ca var 17 kom Jespers mor og faster tilbage med de smukkeste, brudebuket og knaphulsblomsterne :)

de flettede en pilekrans og satte Blå Hortensia ind i kransen.

samtidig med dem kom en af Jespers rigtig gode venner Michael, med fadølsanlægget og var klar til at hygge med Jesper hele aftenen. :biggrin:

Michael, havde lidt overtaget rollen som forlover, da Jespers "rigtige" forlover - Anders, har trukket sig mere og mere fra rollen de sidste måneder, lige siden han fik en ny kæreste, og for to uger siden ringede han og sagde, at han ikke kunne være der før på selve dagen (han kom 10 min. før vielsen) :angry:

Så Michael var så super, at han uden tøven sprang til som "forlover nr. 2" og var der 100% for Jesper det sidste stykke tid. :lol:

Vi fik alle en øl (undtagen min mor, hun fik et glas fanta :) ) og skålede for, at vi havde nået det hele og, at det hele var blevet ligesom vi ville :)

Der efter kørte min mor og mig hjem til mine forældre, var der jeg skulle sove om aftenen, sammen med min søster :)

post-55793-0-91207400-1346850550.jpg

post-55793-0-43815900-1346850567.jpg

post-55793-0-77849700-1346850575.jpg

post-55793-0-36281400-1346850587.jpg

post-55793-0-94370700-1346850600.jpg

post-55793-0-38592700-1346850618.jpg

post-55793-0-66092400-1346850633.jpg

post-55793-0-69476900-1346850651.jpg

post-55793-0-80764200-1346850746.jpg

post-55793-0-19970500-1346850757.jpg

0

Annonce ♥

Kan ikke huske, om jeg har fået sagt tillykke med bryllupsdagen?!

Ellers får du og din ægtemand ihvertfald et stort forsinket tillykke med dagen nu! :loveshower::balloon::loveflag:

Synes det ser super gennemført ud på billederne!

Men hvor er billederne af dig?

0

Annonce ♥

Ih hvor ser det godt ud :) må jeg spørge hvorfor du ikke skriver beretning ovre i læsernes bryllupshistorier forumdelen?

Hvor skriver man ellers beretning? hehe ved jeg faktisk ikke :)

Kan ikke huske, om jeg har fået sagt tillykke med bryllupsdagen?!

Ellers får du og din ægtemand ihvertfald et stort forsinket tillykke med dagen nu! :loveshower::balloon::loveflag:

Synes det ser super gennemført ud på billederne!

De kommer er bare ikke kommet der til endnu ;)

Haha, det har jeg også tænkt - vi vil da se den smukke brud. Og kjolen!! :c166:

De kommer i del 3 :)

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Du kan lave en helt ny tråd som kun er din beretning. Som Sunspirit skriver kan du lave den i "læsernes bryllupshistorier". For at finde det "rum" skal du trykke på linket "bryllupsklar.dk" og så scroller du ned af siden - forbi "bryllupsplanlægning" og "Min bryllupsplanlægning", ja du skal næsten helt ned og så finder du rummet....

Ved ikke om det gav mening..

Men altså... Du kan jo også sagtens bare fortsætte her.. :wink:

0

Du kan lave en helt ny tråd som kun er din beretning. Som Sunspirit skriver kan du lave den i "læsernes bryllupshistorier". For at finde det "rum" skal du trykke på linket "bryllupsklar.dk" og så scroller du ned af siden - forbi "bryllupsplanlægning" og "Min bryllupsplanlægning", ja du skal næsten helt ned og så finder du rummet....

Ved ikke om det gav mening..

Men altså... Du kan jo også sagtens bare fortsætte her.. :wink:

Aahhh tak.. den havde jeg ikke lige fanget :)

0

Annonce ♥