Sign in to follow this  
Followers 0
påskesen

lingeri

8 posts in this topic

Hej alle

Ja jeg ved godt at dette emne har været oppe mange gange før, men nu har jeg vadet KBH. rundt for at finde undertøj til den store dag, og det er bare umuligt!

Jeg vil gerne have noget rigtigt lækkert undertøj som sidder fantastisk. Det skal være hvidt/creme og BH'en skal være stropløs. Desuden skal det være g-streng til.

Er der nogen af jer der kan hjælpe her ?

0

Annonce ♥

Jeg har altid været vild med Aubades trusser og da jeg ikke skal have BH på, regner jeg med at købe her. det er en outlet side. Ellers så vil jeg anbefale Magasin, i Århus plejer de i hvertfald at have en masse. Lace.dk var også et bud.

0

Annonce ♥

Jeg kan altså også anbefale en fransk hjemmeside der hedder www.so-sensuelle.fr. Jeg har købt min Aubade-hofteholder der som er en sæson gammel og sparede 50%.. De har en del forskellige lækre mærker og varen kom frem efter ca 14 dage. Det er helt klart ikke sidste ang jeg køber der! :)

0

Jeg skal have stropløs bh fra wonderbra på. Kan købes her:

http://www.asos.com/Wonderbra/Wonderbra-The-New-Ultimate-Strapless-Lace-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1946984&sgid=4200&cid=6046&Rf-200=25,5,20&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Ivory

går normalt altid i tyndt undretøj, men der duer jo ikke når det skal være stropløst. Denne bh sidder RIGTIG godt!

Men tror jeg køber noget finere til at skifte over i... for sexet er den sq ikke :(

0

Annonce ♥