CJ80

C & A. 4-8-12 - Ud og se på tøj, og flere kirke-opdateringer!

20 posts in this topic

Nu må det vist være på tide jeg får oprettet en planlægningstråd her inde....

Jeg har faktisk været bruger her inde siden september 2010, og bare brugt tid på at lure. Men nu skal det vist være alvor :biggrin:

Jeg skal d. 4 august 2012 giftes med manden i mit liv, ()() og hold da op hvor jeg glæder mig!!!! ()()()() ()() ()()

Om os:

A & Jeg mødte hinanden første gang i slutningen af 2002 hvor vi i nogle måneder arbejdede det samme sted. Vi snakkede godt sammen, og fandt ud af at vi faktisk kendte flere af de samme mennesker, og at vi kun boede 10 km fra hinanden. Her var dog ikke tale om kærlighed ved første blik.

Efter han stoppede på jobbet (vikariat) sms'ede vi sammen, og ikke mindst skrev sammen over messenger (ja det var vist før facebooks tid). Beskederne blev måske også lidt sødere med tiden MEN min holdning var at et forhold skulle det ALDRIG blive til... :td: Ikke nok med at han var 3 år yngre end jeg, han var på alder med min LILLEBROR!

Tiden gik, og efter flere forsøg fra hans side, gav han op og gik på jagt efter en anden pige. :oops:

Så gik det pludselig op for damen her hvad hun havde at miste.... Nå men heldigvis var jeg ikke helt glemt, og derfor har vi siden juni 2004 kunne kalde os kærester :kiss:

Frieriet:

I foråret 2010 snakkede vi en del bryllup, men eftersom vi ikke kunne (og stadig ikke er) blevet enige om efternavn, gik der nok bare mere snak i den...

I august 2010 havde jeg planlagt fødselsdagsfest for venner og familie i anledning af min 30 års. 80'er fest i laden hos mine svigerforældre!

Kontrol freak som jeg er havde jeg styr på, og planlagt det hele ned til mindste detalje! Som middagen skred frem og vi havde lavet en del selskabslege i ægte 80'er stil mm. tog kæresten pludselig ordet og sagde at nu havde jeg sagt nok. Faldt på knæ og friede!!! WOW!!!! Det kom alligevel bag på mig. "Kønt" var det, mig i pink outfit, og han i gule bukser og plastisk-solbriller. Men ih!!! hvor var jeg glad, og hvor fik festen sjovt nok en anden drejning, ja selv mine forældre holdt ud til kl. 4.30...

Planlægningen:

Kommer under kommentarerne når jeg får tid...

Edited by CJ80
0

Annonce ♥

Vil gerne hjælpe dig :) Det er dog begrænset, hvad jeg kan lige nu, fordi jeg er på fra telefonen. Men hvis du skriver, hvad du skal bruge hjælp til, så vil jeg gerne kigge på det i aften, og ellers er der sikkert nogle andre der er hurtigere.

Det tager lige lidt tid at komme ind i det hele til at starte med, men det skal nok komme :) Du kan evt vente lidt med signatur og ticker, og så starte med at lave en lille intro :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu! Må det vist være på tide jeg skriver en smule mere.....

Planlægningen... Hm.... Den har jo så været igang siden august 2010.... ja og det seneste ½ år, er tiden på BK vist blevet noget af en konkurrent for både tv, oprydning og meget andet her hjemme. :fløjt:

DATOEN: Blev hurtigt bestemt! Vi vidste vi ikke ville få råd i løbet af et år. Med en husrenorvering (som indtil nu har taget over 4 år) ja så er det begrænset hvad man kan lægge til side. Nå men når nu vores "kæreste-dag" / "årsdag" ikke ligger på en lørdag i 2012, så faldt valget på d. 4 august.

1: Det ville have været min mormors fødselsdag (hun døde for 20 år siden) men synes det er lidt hyggeligt at mindes.

2: Det er dagen før min brors fødseldag :denmarkflag: (så han skal da ha en sang og kage til midnat) .... OG

3: Det er mine forældres forlovelsesdag. De blev gift 12½ år efter det, hvilket vil sige at vi vil have kobberbryllup på deres bryllupsdag (vi har spurgt om lov). :thumbsupsmileyanim:

KIRKEN: Vi bor i en by som ligger 5 km. fra hver af vores barndomsbyer (5 km i hver sin retning), dvs. der faktisk er flere kirker at vælge mellem.

Kirken i vores by er desværre ikke den bedste, præsten er rigtig god og nytænkene! MEN der er søjler hele vejen op gennem kirken. :td: Dvs. du skal vælge hvilken side du vil gå på, og folk kan ikke se op til alteret (og døbefonden for den sags skyld). Derfor blev den hurtigt valgt fra.

Kirken i H2B's fødeby er hyggelig og lille. Præsten er den samme som har både døbt og konfirmeret H2B hvilket jo har sin charme.

Kirken i min fødeby er lidt større men hører stadig til de små kirker i Dk. Den ligger 200 meter fra mine forældres hjem hvor der skal holdes reception. Det er ikke den samme præst, men han er til gengæld nytænkene hvilket kommer til udtryk i hans prædiker om actionmænd, bratz og Andeby. Ja han har sågar "rappet" til en konfirmation. :respekt:

Som i nok kan regne ud faldt valget på "min kirke". Vil dog indskyde at det ikke var mig der tog beslutningen. Jeg lod det være op til H2B, - dog med noget "ondt i maven". :blush: Sagen er at jeg skal tage mig selv i ikke at "bestemme" det hele, og er der en ting jeg har meldt ud fra starten af, så er det at jeg ikke tager hans efternavn... (forklaring følger senere....selvom det sikkert er en dårlig en af slagsen). Derfor tænker jeg at det ikke dur' at ville have føretrøjen på hele tiden.

Det var så lidt om datoen og kirken. Så må jeg se om jeg kan finde lidt tid i morgen og komme videre. For det er vist ikke fordi jeg IKKE har noget at skrive om :)

0

Den tid fandt jeg så ikke.....

Men kan fortælle, at selvom alt lød fryd og gammen i sidste indlæg... Ja så er det ikke helt sådan det ser ud... (har vi faktisk vidst i 3 uger nu) :angry:

FORDI: Kirken hvor vi skulle vies i, skal i 2012 have en gennemgribende restaurering!!!!!! :help: ARGH!!!! Og de ved intet endnu, da der er en masse koordinering med mange profesionelle håndværkere. Men som præsten sagde: Det kan jo meget vel være der. :( Nationalmuseet stopper nok ikke fordi en tøs langt ude på landet havde valgt den sommer til bryllup....

Edited by CJ80
0

Annonce ♥

Kirken igen igen:

Efter beskeden om kirken vi havde valgt, undersøgte vi andre muligheder...

Kort fortalt har vi nu fundet ud af, at hvis det ikke kan blive den kirke..... vil vi gerne vies i en kirke som ligger MELLEM vores by, og H2B's fødeby!

En utrolig smuk kirke som er større, og med en fantastisk udsigt over vandet...

Ingen af os har dog vildt meget tilknytning til denne kirke, og her er det også H2B's "gamle præst" som huserer... Vi vil nu gerne have "min" præst med, som jo skulle ha sat dagen af... Så til "alt held" har den anden præst ferie den uge... Og derfor sagt god for at han må "låne" kirken.

:cheerleader3:

Så skulle det være i orden tænker jeg!!! Tror dog ikke på noget endnu... Men håber da vi får endelig besked om, hvad der skal ske de næste par måneder... så vi kan lave invitationer. ALT I ALT: Et værre rod synes en hystade som gerne vil ha tjek på tingene!

0

ihhh hvor irriterende at gå og vente på at finde ud af om det hele kan lade sig gøre... Og at I ikke kan få lavet invitationerne! Men det lyder da ikke til at det skulle være noget problem, at få det til at lykkes.

Heldigt at du lige kan få lidt indflydelse på hans tøj :biggrin:

0

Annonce ♥