Tinaspe

RED CARPET DRESS - HOLLYWOOD BRYLLUP søger kjole..

19 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg skal giftes til sommer og har valgt at vi skal have tema fest. "Hollywood Oscar award weeding night"

Jeg skal ikke have hvid kjole på, da vi er gift, men bare holder festen der.

Men med det tema, kræver det sig en flot kjole som alle de kendte stjerne også har på. Nogen der kender til steder i DK hvor man kan finde smukke kjoler/eller få syet kjoler som er helt specielle og unikke. Faktisk a la brudekjoler, bare i anden farve. Jeg er ikk til de gængse silke agtige "gallekjoler".

Det skal være så jeg stadig er i fuld fokus :-)

Hjæææælp,.

Kh. Tina.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke fine kjoler, men hvor får jeg sådan en henne ?

Har ikke erfaringer med at bestille i Kina og syntes det er svært når man ikke kan prøve inden.

Hvor er i søde - tusind tak for jeres indlæg..Flere af dem tak :-)

Ja det er super fedt tema, og det skal bare være ALL IN :-) Jeg tjekker jeres gode råd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers ligger der også rigtig mange kjoleskræddere bag det kongelige teater hvor man kan få syet efter ønske og mål. Jeg har en fra Helena Keto hvor jeg selv bestemte alt, og den er virkelig en drøm. Men prøv at tag rundt og se hvad der er.. Der er både noget til den store tyl drøm og til de mere elegante kjoler fra den røde løber..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har du ikke fortalt du bor henne, for i Odense, bor en der har fået syet min kjole, ligesom jeg ville have den. Og det er efter design fra 3 forskellige kjoler.

Prøv denne hjemmeside: www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej Nattergalen. Jeg er fra Kolding. Der er bestemt nogle smukke kjoler der.. ved du prislejet ? ca.. Håber på at kunne finde en for max 5000kr. Men det er nok ønsketænkning.

Den hjemmesiden fra Helena Keto, er det ikke meget man ser.. og det jeg ser er ikke det jeg lige drømmer om..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan evt prøve at kigge på askepot og valentines hjemmeside (butikken ligger i Tønder).. jeg synes de har mange flotte festkjoler, som jeg faktisk overvejede at bruge som brudekjole, fordi jeg ikke troede en hvid ville være pæn til mig. Jeg købte så en hvis brudekjole dernede, men samtidig kiggede min søster og veninde på festkjole og de var ikke vildt dyre under 3000, nu skal du jo nok have en der er lidt større i det, så der er prisen nok også højere. Men hvis der er meget på hjemmesiden du kan lide synes jeg du skal ringe/skrive mail og høre om de har din størrelse og hvilken prisklasse, det gjorde jeg inden jeg hørte derned.

vh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej Nattergalen. Jeg er fra Kolding. Der er bestemt nogle smukke kjoler der.. ved du prislejet ? ca.. Håber på at kunne finde en for max 5000kr. Men det er nok ønsketænkning.

Den hjemmesiden fra Helena Keto, er det ikke meget man ser.. og det jeg ser er ikke det jeg lige drømmer om..

Hej Tinaspe

Prislejet er meget pænt. jeg har betalt lidt over 6.000 kr for min kjole, lille jakke og taske. Prøv at skriv og spørg hende, om hun kan klare en gallakjole til max 5.000. kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså tp-kjoler har også mange fine kjoler, til ikke for mange penge.. mener de har en hel kollektion af kjoler der ligner dem hollywood stjernerne går i :) har ikke selv handlet der, men da vi havde gallafest på handelsgymnasiet, købte flere af pigerne derfra, og de var fuldt tilfredse.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer