GitteM85

Bryllupsfotografer... Erfaringer med Vores Store Dag og Tina Liv?

19 indlæg i dette emne

Hej allesammen :o)

Jeg er ved at kigge lidt efter bryllupsfotografer til vores bryllup... Vi vil gerne have en bryllupsfotograf til hele dagen, og vil derfor høre, hvilke erfaringer I har med Vores Store Dag og Tina Liv?

Tak for hjælpen :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt vores store dag og jeg ved at Helle M også havde dem og hendes billeder er smukke. Men hvis jeg ikke allerede havde bestilt, så tror jeg faktisk at jeg ville tage Tina Liv. Hendes billeder har en helt fantastisk glød og stemning. Det er så desværre for sent nu, det kommer der af at være så hurtig på aftrækkeren :)

Under alle omstændigheder følger jeg lige med her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik Tina til at tage nogle skønne billeder af mine hårsmykker og jeg KNUS elsker bare den stemning hun kan få frem. Hendes Boudoir billeder viser bare at hun kan få det smukkeste frem i alle typer kvinder. Skulle jeg giftes igen, ville jeg SÅ meget vælge hende...

Kender ikke de andre, og tror altså også de er dygtige, men jeg ER nu Tina fan!

il_fullxfull.286263605.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte vores store dag og var yderst tilfredse. Den eneste ulempe er at man ikke ved hvem der kommer og tager biler før kort tid inden.

Fotografen der kom til vores bryllup var virkelig dygtig og prof. Mange gæster og selv præsten har kommenteret at han var meget diskret. Vi valgte vores store dag fordi vi var helt vilde med stilen på billederne på deres hjemmeside og vores er blevet bedre end vi kunne ønske dem. Du kan se nogen af dem i min bryllupberetning. http://www.bryllupsklar.dk/forum/67451/vores-bryllup-d-16042011.html/page__p__1084072#entry1084072

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte vores store dag og var yderst tilfredse. Den eneste ulempe er at man ikke ved hvem der kommer og tager biler før kort tid inden.

Fotografen der kom til vores bryllup var virkelig dygtig og prof. Mange gæster og selv præsten har kommenteret at han var meget diskret. Vi valgte vores store dag fordi vi var helt vilde med stilen på billederne på deres hjemmeside og vores er blevet bedre end vi kunne ønske dem. Du kan se nogen af dem i min bryllupberetning. http://www.bryllupsk...72#entry1084072

Hvem endte I med som fotograf? Smukke billeder :)

Tak for jeres inputs indtil videre... :) Nogle der har fået taget billeder af den dygtige Tina Liv, som har billeder herinde? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte vores store dag og var yderst tilfredse. Den eneste ulempe er at man ikke ved hvem der kommer og tager biler før kort tid inden.

Fotografen der kom til vores bryllup var virkelig dygtig og prof. Mange gæster og selv præsten har kommenteret at han var meget diskret. Vi valgte vores store dag fordi vi var helt vilde med stilen på billederne på deres hjemmeside og vores er blevet bedre end vi kunne ønske dem. Du kan se nogen af dem i min bryllupberetning. http://www.bryllupsk...72#entry1084072

Hvem endte I med som fotograf? Smukke billeder :)

Tak for jeres inputs indtil videre... :) Nogle der har fået taget billeder af den dygtige Tina Liv, som har billeder herinde? ;)

Tak :) Vores fotograf hed Søren, jeg kan desværre ikke huske hvad han hed til efternavn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis jeg skulle vælge en af dem du skriver ville jeg også vælge Tina Liv.. ikke fordi jeg kender nogle af dem personligt men er mest til de billeder andre viser som hun har taget. Vi skal herhjemme have fotograf Poul Bodholt til at være med hele dagen, haan var også med til min venindes bryllup og han var bare så dygtig og billederne er fantastiske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis valget står mellem de to fotografer vil jeg tilslutte mig koret og stemme på Tina Liv. Vurderingen er udelukkende på baggrund af de billeder som hun har taget både til boudoir fotograferinger men selvfølgelig også fra andre BK bryllupper. Stemningen og lyset på hendes billeder skaber et helt magisk sammenspil som ikke mange er i stand til at lave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med jer i, at Tina Livs billeder virker helt igennem fantastiske!! Intet mindre! Og samtidig virker hun jo som et dejligt menneske :o)

Jeg synes som sagt også, at "Vores store dag" tager nogle virkelig flotte billeder, men jeg har bare efterhånden læst mig til "en del" knap så gode historier, og vil derfor høre om folks erfaringer :o)

Men lige nu taler alt jo for Tina Liv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bestemt heller ikke at Tina Liv er et dårligt valg. Har ikke set hendes billeder men der er ingen tvivl om at hun engagerer sig i det hun laver og leverer. Men der er jo mange andre rigtig gode bryllupsfotografer end lige disse to hvor man også kan skele lidt til geografi.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have Martin fra Applepark og jeg er VILD med hans billeder! HER

Jeg har set rigtig mange billeder fra Tina Liv efterhånden og jeg er virkelig imponeret over hende... Sys hun er genial... :biggrin:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte Vores store dag, fordi vi var helt vilde med deres anderledes måde og redigere billederne på. Deres spil og leg med farver.

Hvis vi skulle vælge nu, ville det være meget svært for mig i hvert fald. Jeg er helt vild med Tina Livs billeder. Også her leger hun med farver og de anderledes billeder og måder at sætter brudeparret, forgrund og baggrund sammen.

Begge er gode til kompositioner.

Det minus jeg kan sige om Vores store dag, er dette, vores fotograf :Niels, var meget ung og han manglede, at ligge mærke til detaljer. Små ting, men det er ting jeg ser på billederne. F.eks, min lås på min halskæde hænger omme foran på min hals, nogle steder er min kjole ikke ordentligt bredt ud, sådanne detaljer.

Ellers utroligt smukke billeder. Vi fik cd'er med alle 1000billeder. Vi fik en cd med alle 120redigeret billeder, hvor der er underlægningsmusik , utroligt smukt. Den tager os med det samme tilbage til vores skønne dag. Håber dette kan hjælpe .

Du kan se billeder i min beretning i linket nedenunder .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have Martin fra Applepark og jeg er VILD med hans billeder! HER

Jeg har set rigtig mange billeder fra Tina Liv efterhånden og jeg er virkelig imponeret over hende... Sys hun er genial... :biggrin:

Hold nu fast, hvor tager han nogle smukke billeder!!! Nogle erfaringer med ham?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte vores store dag og var yderst tilfredse. Den eneste ulempe er at man ikke ved hvem der kommer og tager biler før kort tid inden.

Fotografen der kom til vores bryllup var virkelig dygtig og prof. Mange gæster og selv præsten har kommenteret at han var meget diskret. Vi valgte vores store dag fordi vi var helt vilde med stilen på billederne på deres hjemmeside og vores er blevet bedre end vi kunne ønske dem. Du kan se nogen af dem i min bryllupberetning. http://www.bryllupsk...72#entry1084072

Hvem endte I med som fotograf? Smukke billeder :)

Tak for jeres inputs indtil videre... :) Nogle der har fået taget billeder af den dygtige Tina Liv, som har billeder herinde? ;)

Tak :) Vores fotograf hed Søren, jeg kan desværre ikke huske hvad han hed til efternavn.

Han hedder Søren Alexandersen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer