Cindy&Dennis

DIY tandstikker :P

22 indlæg i dette emne

dette er mit første oplæg herinde.. ville lige advare jer, hvis det ikke helt lykkedes..

men jeg er jo lidt af en kreativ type.. faldt så over disse tandstikæsker i dag, og tænkte dem kunne man jo godt få brug for efter en god hovedret med kalveculotte.. :P men de var ikke så pæne, så jeg printede det monogram ud jeg selv havde lavet, og så lidt tape bagpå for at holde papiret rundt om æsken, så har man faktisk nogle pæne tandstikæsker..

4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

har købt dem i noget der hedder jydekompaniget, i viborg.. og da de er ved at lukke butikken (som er ala tiger) så er der halv pris på alt..

vil lige fortælle de fleste vare kun koster en 10'er.. og nu efter halv pris, en hel 5'er

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fed ide.....og ja vi ligger også tandstikker ned i favor æskerne.....men jeg vil så gerne have dem i plastik.....nogen der har set hvor man kan få dem.......???

De kan jo fås i plastic i de fleste supermarkeder. Hvis du skal have mange, vil jeg gerne undersøge om jeg kan få fat i dem til engrospris via mit job, for den slags er jo dyre. Jeg skal helt sikkert også have plastictandstikker, for som tandklinikassistent, handler det jo ikke bare om at kunne tilbyde sine gæster tandstikker, men om at kunne tilbyde dem DE RIGTIGE tandstikker :)

Info om tandstikker: plastictandstikker er lidt mere skånsomme, da de er mindre og mere fleksible og derfor yder mindst skade mod tandkødet. Tandstikker skal helst være trekantede, da vores mellemrum imellem tænderne jo ikke er runde, og skal bruges så den flade side vender mod tandkødet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( troede lige jeg var kreativ.. men finder så ud af at der er noget der hedder favor bokse.. øv øv..

Ej hold da op, du er da kreativ - jeg har ikke set den slags før og synes altså bare at de er super flotte og vil pynte jeres bord :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg vil også gerne lige vide noget mere om Jeres monogram. Det er rigtig sødt med hjerterne. Jeg har kigget lidt på comp. om har også set en vejledning, men kan sgu ikke rigtig få det til at fungere... øv øv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først stor ros til ideen:) Den er god:)

Og så vil jeg også rigtigt gerne hører hvordan du har lavet jeres monogram? Det er nemlig super flot:)

Redigeret af Michelle Madsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, jeg er rigtig glad for at få så positiv respons, skulle jo have været gift i november, men en masse kom i vejen osv. så vi besluttede os for at få lidt held med os, og så skulle giftes 7-9-13, har i lang tid været offline fra siden, men er nu ready to go.. mit monogram er lavet i word, da jeg ikke har alle de der fansy programmer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer