Sign in to follow this  
Followers 0
Mallara

Et spørgsmål om PayPal

15 posts in this topic

Hej Piger...

Vil lige høre om I kan svare på hvor lang tid der går før en købers indbetaling på Paypal bliver at se på éns konto?

Jeg har vist solgt min brudekjole og kunden siger at han indbetalte pengene for ca et kvarter siden, men er stadig ikke at se på kontooversigten...

Hmm....bare det nu ikke er et eller andet fup :unsure:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Stadig ingen penge :( Er godt nok bange for at der er noget fusk...ved bare ikke lige hvordan de kan snyde med paypal?? Jeg har ikke givet nogle personlige oplysninger, men hele situationen virker lidt mærkelig, for manden skrev allerede i efteråret at han gerne ville købe kjolen og det skulle være "asap", jeg glemte dog at skrive tilbage og fik det først gjort her til januar - regnede selvfølgelig ikke med at han ville have den alligevel, men det ville han så godt og til den pris jeg havde skrevet. Han har adresse i USA, men kjolen skal sendes til Nigeria...det lyder altså mærkeligt! Men kan man virkelig snyde med PayPal...?

0

Jeg tror ikke, der er noget at være bekymret for endnu. Da jeg skulle opdatere betalingskort på paypal, der gik der 3-4 dage, før de havde registreret det. På samme måde tror jeg, der kan gå lidt (nok ikke lige så lang tid dog) før du kan se pengene....? Jeg ville tjekke igen mandag, og hvis du ikke kan se pengene dér, så ville jeg skrive til deres kundeservice....Vent med at sende noget, før du kan se pengene :-)

Edited by sommer2012
0

Annonce ♥

Ej altså! Det er da helt sikkert fusk! Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg snart modtager en mail om at jeg bare liiiiige skal overføre nogle penge til ham for at han så kan overføre flere penge til mig....IDIOT! :angry: Nu havde jeg selvfølgelig aldig tænkt mig at sende kjolen, før pengene var gået ind og jeg kunne aldrig drømme om at betale noget som helst til ham....så jeg er egentlig mest rasende over at min handel gik i vasken :shooter:

Nå...op på hesten igen med kjolesalg og emailen bliver videresendt til paypal.

God dag til jer piger :bearhug:

0

Annonce ♥

Hm, jeg gik ud fra, at du havde tjekket paypal-mailen grundigt. Men det er et godt kendetegn på snyd, hvis afsenderen fx er paypal@(noget andet end paypal).com ....for så er det an mailadresse enhver kan oprette uden at have noget med paypal at gøre.....

Surt med snyd, men du skal sgu nok få solgt kjolen

0

Mailen ser fuldstændig ud som de normalt gør, så det var meget svært at se at det var fusk. Men da jeg fik læst den MEGET grundigt igennem fandt jeg alligevel få forskelle. Mailen blev videresendt til paypal, som har bekræftet at det er fusk! Hmm...så har jeg også prøvet det :td:

Men ja...jeg venter med tålmodighed på at en eller anden kommende brud forelsker sig i min kjole :wink:

0

Min mand fik en mail fra Paypal om at han skulle "færdiggøre" sine oplysninger. Den havde godt nok et paypal lignende logo, men den var på fransk. De prøver da alt for at få penge eller ting.

0