NatasjaW

Beretning om vores VIDUNDERLIGE dag i Juli <3 <3

176 posts in this topic

Dagen derpå

:heart:

Selvom en beretning må slutte på bryllupsdagen - er det jo svært at stoppe med at skrive herinde :tunge:

Så jeg fortsætter hvor jeg slap.

Vi vågnede kl ni, og selvom vi mest havde lyst til at ligge og putte sammen i den dejlige store suite med den dejlige bløde sen :7himmel: måtte vi op og igang med både oprydning og morgenmad :sm: ...

Jeg havde heldigvis ikke tømmermænd (og jeg plejer at få hovedpine bare ved at snuse til en øl) så jeg gik til den med godt humør og i løbet af kort tid var der flere der meldte deres hjælp. Kl 10 stod morgenmaden klar og alle 49 overnattende gæster sad og snakkedde og spiste lystigt ved det store bord. Det var en dejlig ting at have de fleste af gæsterne omkring sig - så man fik en chance for at snakke lidt med nogle af dem man ikke fik snakket så meget med i løbet af festen.

Kl 12.30 var gæsterne kørt hjem, bilerne pakket og feststedet rengjort og med nøglerne afleveret til receptionen kørte vi hjemad - trætte og glade. :a1221::cowsleep:

0

Annonce ♥

Det er guld værd at have gæsterne med til morgenmad, det var vi også rigtig glade for.

Ja det er altså en god ide.. Tiden flyver jo afsted på selve dagen. så det er rart at kunne snakke lidt med nogle andre dagen efter. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg ved godt det måske er upassende... Men fuck hvor ser dine bryster godt ud... :o:badgirl:

Wow siger jeg bare.. Ham kasper er en heldig mand :b223::griner:-

Hold da op en kompliment ! Ja.. det er total upassende..

Men jeg elsker det !! Tusind tak - det er altså meget rart at høre :blush:

0

Jeg ved godt det måske er upassende... Men fuck hvor ser dine bryster godt ud... :o:badgirl:

Ja ikk? Jeg har det selv på samme måde, efter at jeg hele mit liv har haft en lille a-skål.. Men nu er det en f-skål fordi jeg tog på og det satte sig rigtigt :fløjt:

0

Ja ikk? Jeg har det selv på samme måde, efter at jeg hele mit liv har haft en lille a-skål.. Men nu er det en f-skål fordi jeg tog på og det satte sig rigtigt :fløjt:

Jo det er altid dejligt at få en kompliment - og især for de ting som er ens "egne" naturlige ting og ikke kjolen, make-uppen osv. (selvom det heller ikke er dårligt :fløjt: )

Fedt at det var der de satte sig !! :b223::tunge:

0

Annonce ♥

Tak for at vi måtte se og læse om jeres dag. :biggrin:

Det ser ud til at det var den mest fantastiske dag man kan tænke sig :blush:

Selv tak - det var dejligt at dele - og få så mange søde ord med på vejen :hug:

Og ja det var virkelig en god dag - ligesom din bliver til næste år :a1221:

0

Jo det er altid dejligt at få en kompliment - og især for de ting som er ens "egne" naturlige ting og ikke kjolen, make-uppen osv. (selvom det heller ikke er dårligt :fløjt: )

Fedt at det var der de satte sig !! :b223::tunge:

Ja præcis.. :wink: Og det er selvfølgelig også smukt. Samme stil som det jeg kigger på :fløjt:

0

Annonce ♥

Flere fraklip..

:heart:

hov - det var ikke min mand.. hehe vores gode fælles ven får et ordentligt smækkys midt på munden :tunge:

post-38078-0-68897700-1337538618.jpg

post-38078-0-04171500-1337538723.jpg

post-38078-0-89397100-1337538754.jpg

post-38078-0-36524300-1337538814.jpg

post-38078-0-89817600-1337538862.jpg

post-38078-0-40536300-1337538902.jpg

Så er der vist heller ikke mere fra brylluppet der er værd at vise. :wink:

0

:cheerleader3: I love it :heart: I love it :heart: I love it :cheerleader3::iloveyou:

Det er så såååååå skøn en beretning og man kan slet ikke få nok af den :a1221: I ser bare så lykkelige ug forelsket ud :iloveyou:

og man er da slet ikke i trivel om at I har haft en super dejlig dag :) Synes bare det er skam at vi andre ikke kunne høre dem synge, for det har sikkert fået godt gang i ens latter muskler :lol:

Og hvor er du da bare super hot i den smukke danse kjole :bunny_4::cheerleader3: :cheerleader3:

:bearhug: og :bearhug: fra Lisbeth ()()

0

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1337560245' post='1245506]

I love it :heart: I love it :heart: I love it

Det er så såååååå skøn en beretning og man kan slet ikke få nok af den :a1221: I ser bare så lykkelige ug forelsket ud

og man er da slet ikke i trivel om at I har haft en super dejlig dag :) Synes bare det er skam at vi andre ikke kunne høre dem synge, for det har sikkert fået godt gang i ens latter muskler :lol:

Og hvor er du da bare super hot i den smukke danse kjole :bunny_4:

:bearhug: og :bearhug: fra Lisbeth ()()

Sødeste søde Lisbeth :hug:

Tusind tak for den dejlige kommentar - det er så skønt at få så dejlige komplimenter :7himmel:

Vi havde jo altså en fantastisk dag og hvor er det altså bare fedt at du kan mærke vores kærlighed gennem min beretning. (jeg lod faktisk Kasper læse din kommentar og selvom han ikke har nogen synderlig interesse for BK så blev han også glad ) :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Årj, tror jeg kunne bruge endnu flere billeder! DET hele er da værd at vise/se!!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::loveshower:

Siger i hvert fald tak for en fantastisk beretning! SKØNT!

Jamen altså selv tak. Det er jo altid skønt at huske på ens store dag - også selvom det er et år siden. :7himmel:

fantastisk beretning!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Tak fordi du ville dele dit store eventyr med os. :loveflag:

Selv tak - det har bare været super sjovt at få gennemgået hele dagen igen. Tak fordi du gad at læse den :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

En flot beretning... jeg kunne ikke få nok af din beretning.

Sys nu at det næste sidste billed af dig og din mand, du ligner en eller anden Sandra Bullock... :fløjt:

Forresten - tillykke med det... Og du så så smuk smuk smuk....

Edited by sandam
0

Det er godt nok længe siden du blev gift. Men læste lige din beretning igennem, den er så fin. Jeg elsker den måde dit hår sidder på på dagen, det er noget i den stil jeg gerne vil have. Har købt en kjole fra Blue der ligner din meget, så det var skønt at se en masse billeder med den på.

/Josephine

0

Ej jeg har jo slet ikke set de her kommentarer :oops: Så nu svarer jeg altså ret så forsinket.. Better late than never..

En flot beretning... jeg kunne ikke få nok af din beretning.
Sys nu at det næste sidste billed af dig og din mand, du ligner en eller anden Sandra Bullock... :floejt:

Forresten - tillykke med det... Og du så så smuk smuk smuk....

Tusind tak for din søde kompliment - det får man jo aldrig nok af :blush::kiss:

Lige frem Sandra Bullock - Det tager jeg som et KÆMPE kompliment.. Hun er jo altså ret flot.. :blush:

Nu sad jeg også lige og læste den igennem igen :) meget hyggeligt

Hehe det er meget sjovt nogle gange at kigge lidt i de gamle tråde.. Især når man lige savner sin bryllupstid lidt.. :lol:

Det er godt nok længe siden du blev gift. Men læste lige din beretning igennem, den er så fin. Jeg elsker den måde dit hår sidder på på dagen, det er noget i den stil jeg gerne vil have. Har købt en kjole fra Blue der ligner din meget, så det var skønt at se en masse billeder med den på.
/Josephine

Tak skal du have Josephine. :)

Jeg kan godt forstå at du synes det var dejligt at se lidt billeder af kjolen inden - også selvom det ikke var helt den samme..

0