0Tine0

Aflyst tråd :)

54 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tine jeg tænkte på hvad du har tænkt dig at gøre med den du ikke vil bruge?

For jeg mangler nemlig liiiiige sådan en kjole som er i stil med de 2 til dansekjole...

Jeg har selv en som sidder ret tæt og jeg tror det bliver en laaaang dag i sådan en kjole og er også lidt bekymret for brudevalsen.

Så hvis prisen ikke er helt vild vil jeg måske godt købe den du ikke vælger... :biggrin:

Jeg er meeeget i overvejelsesfasen mht hvilken det skal være, men det skriver jeg lige om på min tråd senere, hehe..

men mindst én af dem bliver i hvertfald solgt senere.. og mon ikke de begge to gør, self elsker man sin brudekjole, men den fylder sq, og man kan ligeså godt sælge den videre :) Den nye er jeg ret sikker på at jeg, hvis jeg ikke skal bruge den, vil forsøge at sælge hurtigt, da den (med mocca-farven) også vil kunne bruges til gallafester og de kommer jo snart...

De er bare begge syet efter mine mål, som er lidt uden for standard, da min talje er lidt for smal i forhold til hofterne :biggrin:

Jamen kan du så ikke lige skrive til mig når du har fundet ud af det?

Skal nok holde opdateret :)

1000 tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den flot :thumbsupsmileyanim:

Og hvorfor kommer dine kjoler hjem så hurtigt, når mine bare lader vente på sig, der har du åbenbart også held :wink: Nu er det snart en uge siden jeg fik besked om at betale told, det blev gjort direkte ved Told i torsdags og jeg har stadig ikke set skyggen af kjolerne :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk :cheerleader3: Kan du ikke skrive her i tråden, hvor du har købt kjolen (med mindre, at siden er udelukket, selvfølgelig). Vildt luksus-dilemma med 2 kjoler at vælge imellem og til så få penge.... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om de er udelukkede, da det er svært at finde ud af hvem der er :td: men det er jeg ret sikker på at de er. Det er jo en kopikjole, og det skjuler de ikke på siden... altså, de skilter ikke med det, så jeg blev jo fx snydt, fordi jeg troede jeg købte den kjole på billedet - som altså ikke er deres. Men de skriver ikke nogle steder at det er en Alexander Wang, de har bare stjålet billedet - hvilket ikke er okay.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om de er udelukkede, da det er svært at finde ud af hvem der er :td: men det er jeg ret sikker på at de er. Det er jo en kopikjole, og det skjuler de ikke på siden... altså, de skilter ikke med det, så jeg blev jo fx snydt, fordi jeg troede jeg købte den kjole på billedet - som altså ikke er deres. Men de skriver ikke nogle steder at det er en Alexander Wang, de har bare stjålet billedet - hvilket ikke er okay.

hej jeg ved ikke om jeg kunne få dig til at sende mig en PM med hjemmesiden???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns den er super fin :) Syns faktisk den er flottere end kjole nr 2, du har bestilt. Altså du kunne self også gemme den til en anden lejlighed, hehe .... da den ikke er helt hvid, syns jeg faktisk godt, at den ville kunne bruges til en anden type fest. Men heck ....1200 kr .... så bestil en ny til den tid, haha. Klart mest favorit af 2eren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw virkelig flot.. jeg sidder selv og overvejer meget at skulle købe en over nettet, da vi har et meget stramt budget.. men syns det er svært da jeg er lidt bekymret omkring hvordan stoffet vil blive.. Jeg vil også virkelig gerne have en PM fra dig 0Tine0 om hvor du har købt den, vil også meget gerne have beskeder fra andre der har god erfaring med internet sider..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer