Stine85

Hvad hedder det stof som postsække er lavet af?

64 indlæg i dette emne

Ja hvad hedder det stof?

Og har i nogen idé om hvor jeg kan få det henne?

Planen er at jeg vil bruge det som løber på bordet.

Tror det vil super fedt ud til syltetøjsglas osv...

Se evt billeder (som er tyv stjålet fra en zilla herinde. Men kan bare ikke huske hvem :badgirl:

HIELFE!!!!!! :unsure:

post-52936-0-47476100-1326141026.jpg

post-52936-0-10540000-1326141049.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og vi er faktisk enige, selvom det ikke lyder sådan... Ihaaa, jeg er lige selv faldet over ostelærred til 8.95 i stof&stil, overvejer at bruge det til stolene, loftet, bordene, whatever... Det har et romantisk look sys jeg:

B09_38b_l.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og vi er faktisk enige, selvom det ikke lyder sådan... Ihaaa, jeg er lige selv faldet over ostelærred til 8.95 i stof&stil, overvejer at bruge det til stolene, loftet, bordene, whatever... Det har et romantisk look sys jeg:

B09_38b_l.jpg

Men kan få den i lidt mørkere?

For vores duge er en sådan lidt "uren" hvid (denne her købt i IKEA til 10 kr pr m) så jeg ville gerne have den der kontrast med den lidt mørkere..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet det her. Det ser også ok billigt ud synes jeg...

Hmm, hvad er portoen? For det er ca. 18 kr pr meter og så er den "kun" en meter bred, hvorimod du her får 1 meter for 20 kr for 120 cm bred... Her

bor du i nærheden af en stof & stil? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet det her. Det ser også ok billigt ud synes jeg...

Hmm, hvad er portoen? For det er ca. 18 kr pr meter og så er den "kun" en meter bred, hvorimod du her får 1 meter for 20 kr for 120 cm bred... Her

bor du i nærheden af en stof & stil? :biggrin:

hmmm ikke helt men min brudepige skal selv sy sin kjole så kan nok godt få lokket hende med til Roskilde... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej desværre ikke, ostelærred er sådan et naturfarvet produkt af en art... Hihi... :)

Det er også den dug, fra Ikea, vi overvejer... Eller, er ret sikre på... :cheerleader3:

Den er også bare super. Den er ikke krid hvid, men den er helt perfekt til den stil vi går efter...

tror vi betalte max 300 for alle vores duge og så er der også til servietter. Det synes jeg er meget godt klaret!

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De har det også i stof2000, hvis det er tættere på? Til 20 kr pr meter: her

Hvor meget skal du bruge i alt? Hvor bred skal sådan en løber være? 20 cm eller 30 cm? Alt efter hvor meget du skal bruge, kan det nok bedre betale sig at købe det i dk... Medmindre man selvfølgelig regner benzin med, hvis man kører efter det... Hihi... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre ikke, ostelærred er sådan et naturfarvet produkt af en art... Hihi... :)

Det er også den dug, fra Ikea, vi overvejer... Eller, er ret sikre på... :cheerleader3:

Den er også bare super. Den er ikke krid hvid, men den er helt perfekt til den stil vi går efter...

tror vi betalte max 300 for alle vores duge og så er der også til servietter. Det synes jeg er meget godt klaret!

Ja det er helt vildt billigt jo! Og er vild med den naturlige stil den giver... Vi har faktisk sengetøj i det og det er ret blødt at sove i... :lol:

Uhaaa, god idé at lave servietter af den også! De skal så nok bare vaskes først, for at virke... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De har det også i stof2000, hvis det er tættere på? Til 20 kr pr meter: her

Hvor meget skal du bruge i alt? Hvor bred skal sådan en løber være? 20 cm eller 30 cm? Alt efter hvor meget du skal bruge, kan det nok bedre betale sig at købe det i dk... Medmindre man selvfølgelig regner benzin med, hvis man kører efter det... Hihi... :wink:

Ja der er en stof2000.

Trorvi skal bruge en 20 cm. Den skal jo heller ikke fylde hele bordet.

Ja det bliver nok en løsning med stoff2000 eller stof og stil.

Men 20 kr for en løber er da heller ikke helt hen i vejret. Nu har vi jo sparret så meget på duene...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer