Cindy&Dennis

Så fik man brudekjolen hjem..

12 posts in this topic

så fik man den vildt dyrer lilly kjole hjem, den er bare sååå flooot.. kan slet ikke vente til jeg fylder 25 nu :P

ja og så er jeg nok en af de få der ikke skal have hæl som brud, det kan jeg simpelthen ikke finde ud af at gå i, så fandt også disse vildt dyrer sko :P

ja, og så kunne det godt betale sig at tage et smut i butikken "Glitter", der fandt jeg disse hårdimser, hvor 6 styk kostede 50 kr, men men men, der var jo også lige 75% rabat, som skulle trækkes fra de sølle 50 kr.. så fik da lige købt et par pakker eller 3 :P og tænker da det er et kup, da jeg har set mange sælge dem til 20-35 kr stk..

vil lige med det samme afsløre prisen for kjolen, 1000 kr på lillys hjemmeside, sat ned fra 5450 (det var da til at overkomme, troede ellers jeg skulle have den speciallavet da jeg er en meget stor størrelse), og skoen var 79 kr i deichmann, så kunne ikke lade dem stå..

0

Annonce ♥

Tillykke med kjolen, den er også bare super flot! Hvad er en meget stor størrelse? :biggrin: Jeg er selv en str. 52 i Lilly, og de fåes ikke større... :tunge:

Jeg kan heller ikke de høje hæle og skal også ud og finde flade sko... :wink:

0

jamen jeg er lidt større en 52 i lilly, men kjolen er en 52, skal bare lige smide 2-3 cm, men har så 10 måneder, og kjolen er jo min motivation, derfor fik jeg den købt lidt tidligt vil nogle nok synes :)

vil sige at deichmann har op til konfirmation tiden mange fine hvide/creme farvede sko, UDEN hæl hihi..

0

Super fin kjole! :):heart: Er sikker på du nok skal nå at tabe dig de ønskede centimetre og blive en smuk brud..

Jeg melder mig iøvrigt under fanerne - jeg skal heller ikke have høje sko på.. Her er mine sko - Ecco:

6f25a429.jpg

0

Annonce ♥

Jeg købte selv kjolen 13 mdr'er inden... Men jeg må helst ikke tabe mig, så skal den syes ind... :-) Uha godt tip med hvide sko! Tak... :-)

0

Rigtig fin kjole :cheerleader3: Og fedt du ikke skulle af med mere !

0

Herligt med billige sager - håber kjolen lever op til forventningerne :loveshower:

0

det gør den i hvert fald.. den er bare smuk :)

0

Annonce ♥

Skal vi ikke lige sig dig i den? :thumbsupsmileyanim:

1

ej :blush: ikke endnu, det må vente til den store dag :wink:

0

Okaj, så må vi være tålmodige... :thumbsupsmileyanim:

0

fantastisk flot brudekjole den er gudeskøn

0

Annonce ♥