Riamusen

Arrrghh.. Farver!

22 indlæg i dette emne

Hey Zillaer :loveshower:

Jeg er i den situation, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af den sidste farve i vores tema.. Jeg er til et rigtig prinsesse-bryllup, så farverne er selvfølgelig lyserød (meget sart rosa- slet ikke noget i nærhedeb af pink!) og hvid.. men kunne jo rigtig godt tænke mig en sidste farve..

Nogen ideer til, hvad der ville være flot til..? Havde lidt sort i tankerne, for at få noget kontrast til det helt lyse, og synes det er så flot til lyserød, men tænker at det måske bliver FOR stor kontrast.. Brun kunne også være en mulighed, men det er Dennis (min kommende mand SLET ikke til!)

Så hvad tænker I?? Hvad vill være flot?? Har også tænkt lidt grøn, da bladene på roserne (er også fuldstændig syg med roser :fløjt: ) jo naturligvis er den farve, men ved ikke om det ligefrem skal indgå i farvetemaet???

Hjælp :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har jo valgt at gøre det samme som du overvejer. Hvidt, lyserødt og lysegrønt, dog et mit altovervejende hvidt i hvidt og kun med meget lidt af begge farver som i øvrigt også er helt helt lyse.

product_img_1500_300x300.jpgEX-ltpink.jpg

Ellers synes jeg også lyserødt passer godt med guld, sølv, rød og som du selv nævner, brun og sort. Måske kunne den sorte nedtones hvis du synes det bliver for meget, og være grå i stedet?

EX-ltpink.jpgContzenUniTapeteGrau.jpg

Prøv evt. at google billeder: wedding pink grey

- efter min mening ser det meget flot og stilfuldt ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synte Laim og lyserøde er nogle rigtig fine farver at sætte sammen... men er også til den brune... eller så ta din kæreste i hånden og gå en tur ned i blomster butikken og se hvad de har af ideer til en farvesammensætning i de farver... de lever jo af at sætte farver sammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal have lyserød, hvis og grå, se evt. under farvetemaer, der er mange der har været søde at ligge meget inspiration op. Vi har valgt grå som hovedfarven på invitation, menukort m.m. og hvid og lyserød som de mindre farver. Egentlig ville jeg ikke have haft grå med men synes dog det var lidt tøset for min H2B, så den grå kom med. Har lige fået lavet en prøve på indbydelsen og synes selv det ser fantastisk ud :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad vil h2b?? Synes at han skal bestemme når du har fået lyserød :) Sort vil være flot - og er han ikke til brun, så mørkegrå evt. med et lilla dryp... koksgrå eller andet. Tror det vil være flot at lave det feminint/maskulint.

En eller anden lækker farve han kender fra en mc, bil eller andet.. Herhjemme har vi et værelse med mørkegrå vægge med et strejf lilla. tror godt det vil gå flot sammen med lyserød, fordi det har den antoning af lilla.

.post-43200-0-39478400-1327929372.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige lilla eller mørk aubergine.. Vi skal selv have hvid, grøn, lilla lyng og cherise... så vi blander flere farver med enkelte blomster i små vaser som dette:

post-45329-0-30207900-1327967522.jpgpost-45329-0-60648300-1327967678.jpgpost-45329-0-08366500-1327967761.jpg

Om man så vil have blomsterne i en samlet dekoration, synes jeg det er rigtig fint, når der kommer lidt farvekontrast :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer