MetteNL

HJÆLP! Er i tvivl om min kjole...

22 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg har for et par måneder siden købt min kjole.

Jeg havde egentlig troet jeg skulle have en klassisk brudekjole, men sådan skulle det så ikke være... Og dog.. For nu er jeg kommet i tvivl og vil derfor rigtig gerne høre jeres meninger om kjolen.

Det skal siges, at på billedet er det uden underskørt, så den kommer til at fylde mere forneden.

Er spændt på at høre hvad I synes :biggrin:

Redigeret af MetteNL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er smuk og egentlig ikke den er super utraditionel - men bare moderne på en rolig måde. Det gode ved den type lidt enkle kjoler er at du jo kan vælge tilbehør som du vil. Der ville jeg personligt så give den lidt gas med blomster eller bling. men det skal jo afspejle dig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :wink:

Ja præcis - jeg havde nok forestillet mig en, som var helt glat.

Men det var netop det mønster jeg faldt for... hmm...

Miss-Lena: Ja, jeg tænkte nemlig også at jeg kunne give den lidt gas med tilbehøret, men når det kommer til stykket, er jeg ikke så fantasifuld :unsure: Heldigvis er der lang tid til brylluppet, så jeg har da god tid til at finde det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes osse at det er en meget smuk kjole, som bare sidder så flot på dig :)

og er enig med Miss Lena i at du selv kan giv den gas med et smuk/smart bælte el hvad du nu finder på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal ikke herske nogen tvivl om at du klæder kjolen og kjolen klæder dig :o) wow du ser jo bare helt fantastisk ud og med et skørt så kommer den bare til at sidde lige i skabet.... jeg vil tilslutte mig de andre der nævner et bælte/bånd, du kunne jo vælge en farve fra brudebuketten eller hvis i har valgt nogle bestemte farver så kunne en lignende farve gå igen i dit bælte måske :o) Vi er helt sikkert mange herinde der glæder sig til at følge med i hvad du vælger og så selvfølgelig se lidt billeder når du er kommet så langt i dit valg....... held og lykke og vær ikke i tvivl om kjolen du er så SMUK i den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer