GitteM85

Bryllupslokationer i Østjylland... Anyone? :)

24 indlæg i dette emne

Hej Allesammen,

Min bedre halvdel og jeg er igang med at planlægge vores bryllup lørdag d. 18. august 2012 :)

I den forbindelse har vi allerede nu nogle steder i kikkerten:

- Pøt Mølle

- Mariagerfjord Golf Klub

- Hotel Aa Mølle

- Hadsund Færgekro

- Hotel Amerika

Nogle af jer, der har erfaringer med disse steder eller som har andre forslag? Vi forestiller os en maks. pris pr. 1000,- pr. kuvert, og drømmer om et sted, der ligger ud til vandet, skoven, sø eller begge dele :)

Tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lejet Grenå Sejlklubs festlokale i Grenå. Det ligger på lystbådehavnen helt ud til vandet og vi skal give 3000,- Vi har fået det fra tirsdag til mandag, da de ikke havde arrangementer, så vi har masser af tid til at pynte op. Vi skal så godtnok selv stå for alt, men prisen er jo billig. Og det ligger smukt, der er billede på min tråd, dog desværre ikke indenfra. Der er plads til ca 75-80 mennesker. Ellers så er der Hotel Ebeltoft Strand, det ligger SÅ smukt, med 2 skridt til vandet og med udsigt til Fregatten Jylland - ikke at det har betydning :wink: Hotellet er rigtig hyggeligt og jeg tror sagtens, at de kan stable et bryllup på benene til den pris.

Jeg har selv været på weekendophold på Hotel Amerika. Lækker mad og flot hotel, men ville nok selv foretrække Hotel Ebeltoft Strand og her er det helt sikkert beliggenheden der trækker point hjem!... men hver mand sin smag :wink:

0

Del dette indlæg

egå mølle er et hyggeligt lille intimt sted - desværre for småt til os. men har en kollega der holder det der.. men ellers odder park hotel er super flot. vi så også på frud spisehus, lokalerne var smukke, men synes ikke de tog os seriøst, men vi spurgte nok også meget til hvor vi kunne spare. men kun venlig betjening de to andre steder.. udover det havde vi bestilt tid til at se varna palæet og turbine hallerne - men inden det havde vi et møde i Brande og det endte med at blive der :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores store dag blev holdt på hotel Amerika :-).

Kan varmt anbefale det.

Vi havde en helt fantastisk dag og hotellet var virkelig med til at glæde os og hygge om vores gæster.

Hotellet er gennemført romantisk :-).

Kig evt min beretning, der er flere billeder fra hotellet :-)

0

Del dette indlæg

Kan varmt anbefale det.

Vi havde en helt fantastisk dag og hotellet var virkelig med til at glæde os og hygge om vores gæster.

Hotel Amerika har "kun" de små lokaler tilbage, så det er desværre ikke en mulighed... Det var ellers i vores overvejelser :) Vi bliver ca 70 mennesker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pøt mølle ligger skønt, og det nye par der har overtaget det laver fantastisk mad så det kan kun blive en dejlig dag der!

Ja, det ligger jo så smukt... Men vores udfordring er, at vi rigtig gerne vil have runde borde, og det er de usikre på, om der er plads til. De startede med at sige, at det var umuligt, så sagde de, at der var plads til 60 og nu 68... Så vi ved ikke helt, hvad vi skal tro :wink:

0

Del dette indlæg

Vi var ude at se Gl. Løgten Strandkro i går, og det var fantastisk! Alt kunne lade sig gøre, og vi følte os virkelig i trygge hænder :) Vi skal selvfølgelig lige sætte stederne op mod hinanden, men... Der skal meget til at slå det sted!! :)

0

Del dette indlæg

Kan varmt anbefale det.

Hotel Amerika har "kun" de små lokaler tilbage, så det er desværre ikke en mulighed... Det var ellers i vores overvejelser :) Vi bliver ca 70 mennesker :)

Vi var også omkring 70 og havde det store lokale :-)

Fantastisk smukt

Træls det ikke er ledigt :-(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger efter lokaler til min 50 års fødselsdag næste år... og fandt Øm gæstgiveri. Kender dem ikke men hyggeligt ser det ud. Kig i div. punkter i menuen til venstre, så syntes jeg ikke det er dyre.... og flot ligger det.

http://oem-gaestgiveri.dk/index.htm

post-43541-0-09524000-1328530424.jpg

post-43541-0-74056800-1328530436.jpg

0

Del dette indlæg

Vil bare sige at jeg har været til bryllup på Pøt Mølle, og det var enormt hyggeligt og meget smukt, superlækker mad. Det eneste problem var, at der var meget lidt plads. Vi sad ret tæt ved langborde, og det blev ret varmt - og det var altså i marts... Jeg kan forestille mig, at august kun ville gøre det værre. Runde borde kan jeg slet ikke forestille mig i det bette lokale :) Men jeg kan godt forstå hvis I vælger det alligevel, det er et dejligt sted :)

0

Del dette indlæg

Vil bare sige at jeg har været til bryllup på Pøt Mølle, og det var enormt hyggeligt og meget smukt, superlækker mad. Det eneste problem var, at der var meget lidt plads. Vi sad ret tæt ved langborde, og det blev ret varmt - og det var altså i marts... Jeg kan forestille mig, at august kun ville gøre det værre. Runde borde kan jeg slet ikke forestille mig i det bette lokale :) Men jeg kan godt forstå hvis I vælger det alligevel, det er et dejligt sted :)

Ja, det er også det pladsproblem i forhold til runde borde, der nager os... Vi har fundet Gl. Løgten Strandkro, og der kunne det godt lade sig gøre ved runde borde, så jeg tror, det ender med at blive dér. Det ligger ud til Århusbugten og ved Kaløvig, så der er også meget smukt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der vil jeg da så også lige nævne Restaurant Kaløvig Strandgård hvor jeg var for en del år siden. Et lille hyggeligt kromiljø hvor værten insisterede på at de skulle have natmad 2.30 efter de havde trukket den lidt. Problemet for ham var at selskabet havde fri bar frem til natmaden og de var bogstaveligt talt ved at drikke ham ud af huset. :lol:

0

Del dette indlæg

Hej Alle.

Min kæreste og jeg skal giftes til august, og har også ledt efter stedet at holde festen i Aarhus og omegn. Vi har bl.a. besøgt eller overvejet, Helnan, Frederikshøj Kro, Tubinehallerne, Venge Klosterkro, Varna, Clausholm Slot, Det Gamle Mejeri, Christinkær mm.

Men hver gang vendte vi tilbage til Helnan som gav os en god snak om vores ønsker osv. De har i det hele taget været meget imødekommende og venlige lige fra dag 1.

Nu er vi i midlertid kommet en smule i tvivl da vi hører lidt forskelligt omkring maden dernede.

Er der nogle der har nogle erfaringer dernede fra? F.eks. vedr. personale, maden osv. Eftersigende skulle kokken jo også være ansat på Kongeskibet Danneborg, men det er selvfølgelig ikke en garanti for kvalitetsmad :)

0

Del dette indlæg

Uha - Maden tør jeg dårligt sige noget om for det er mange år siden at jeg var der men lige præcist personalet og serviceniveauet husker jeg tydeligt for der er imødekommenhed, venlighed og entusiasme nok et meget godt udtryk at bruge. Hvis man overhovedet får lov til at køre igennem på et mondænt feststed til kl. 5 om morgenen, hvilket er yderst sjældent, så mindes jeg godt nok aldrig at have oplevet at personalet direkte smilede og var venlige så sent på natten, som det var tilfældet på Helnan. Ofte kan man tydeligt mærke personale der står og tænker; kan vi ikke snart komme hjem, og det var slet ikke tilfældet her. Hvad jeg også husker var at bruden og gommen var særdeles tilfredse med hele arrangementet hvad de næppe havde været hvis maden ikke havde været i orden. Kan I ikke få en prøvemiddag o.l. ? Der kan jo være sket meget i mellemtiden

0

Del dette indlæg

Clausholm slot er vidunderligt flot med en nænsomt nyrenoveret slotshave og den flotteste kirke, jeg længe har set! Men da jeg forhørte mig for ca. 8 år siden, måtte man ikke danse der?!?! Men jeg tror/håber, at de har ændret det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer