GitteM85

G & M 18.08.12 - Lykkeligt gift og hjemvendt fra bryllupsrejse :)

261 posts in this topic

Så tænker jeg: "Hvor er Gitte med de pæne skuldre blevet af?" og stalker dig derfor, for at se om der er noget jeg er gået glip af. Og det må man da sige, at jeg er! Hvor er det bare blevet suuuper godt med jeres invitationer! :cheerleader3: De er meget flotte :thumbsupsmileyanim: Og sikke en sød tekst :loveshower:

Men laver du slet ikke noget bryllupsplanlægning, siden du ikke opdaterer os med billeder? :biggrin:

Åhh søde Carina... Tak for de rosende ord! Jeg ELSKER også vores invitationer! :loveflag:

Jeg har helt dårlig samvittighed.. Har ikke haft gang i de store bryllupsplaner, da mange af tingene for alvor først skal på gled nu, så nu er jeg back on track... Og især fordi.... JEG VAR PÅ POLTERABEND I LØRDAGS :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg havde den mest perfekte dag, og bare rolig... Skal nok komme med en beretning, men jeg er stadig fuldstændig smadret her på 3. dagen! Men skal nok lige komme med en lille opdatering lige om snart.... :biggrin:

0

Annonce ♥

Har vist fået overset jeres invitationer :blink: De er godt nok flotte! Super personlige og rigtig sød tekst :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :7himmel: Ja, vi er også blevet rigtig glade for dem... De har været alle udfordringerne værd :biggrin:

0

Det begynder at blive en dårlig vane det her med ikke at få opdateret tit nok herinde... Altså!

Nå, men nu er jeg BACK (igen - igen) :biggrin:

Men jeg har da et par opdateringer i ærmet til jer.. Først og fremmest er vi blevet færdige med vores ønskeseddel (YAY :biggrin:), så nu skal den afsted til gavekoordinatoren, og så er det TJEK!

Derudover har vi fundet på en lidt tosset idé (læs: tidskrævende idé)... Vi har besluttet os for, at vores bordkort skal være lidt anderledes end som så. Vi vil naturligvis skrive navnet på forsiden, men på bagsiden skal der så stå to linjer om vedkommendes relation til H2B og/eller jeg.. Det bliver tidskrævende, da vi gerne vil lave sjove, specielle og unikke kommentarer og hver enkelt person, og med 66 inviterede, ja, så ved jeg da godt, hvad tiden skal bruges på!

Men men men... Den allervigtigste opdatering er nok denne her: H2B OG JEG VAR PÅ POLTERABEND I LØRDAGS! :cheerleader3: :cheerleader3: Det var den MEST FANTASTISKE DAG, jeg kunne have ønsket mig! Er stadig ramt af træthed (kombineret med 3. dags tømrermænd) og lever i en lykkerus over at have SÅ SKØNNE VENNER, har havde stablet det arrangement på benene for os! :cheerleader3::heart::thumbsupsmileyanim:Jeg lover, at jeg nok skal lave en PA-beretning, men i anledning af Fars Dag, så skal jeg lige ud til farmand med en lille ting :)

I øvrigt er vi også blevet enige om vores fremtidige navn (dobbelt YAY), og så er det jo på tirsdag, vi skal ud at tale med præsten... Men hjælp, hvad skal vi mon huske at snakke med hende om? :wink::)

0

Annonce ♥

Så tænker jeg: "Hvor er Gitte med de pæne skuldre blevet af?" og stalker dig derfor, for at se om der er noget jeg er gået glip af. Og det må man da sige, at jeg er! Hvor er det bare blevet suuuper godt med jeres invitationer! :cheerleader3: De er meget flotte :thumbsupsmileyanim: Og sikke en sød tekst :loveshower:

Men laver du slet ikke noget bryllupsplanlægning, siden du ikke opdaterer os med billeder? :biggrin:

Åhh søde Carina... Tak for de rosende ord! Jeg ELSKER også vores invitationer! :loveflag:

Jeg har helt dårlig samvittighed.. Har ikke haft gang i de store bryllupsplaner, da mange af tingene for alvor først skal på gled nu, så nu er jeg back on track... Og især fordi.... JEG VAR PÅ POLTERABEND I LØRDAGS :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg havde den mest perfekte dag, og bare rolig... Skal nok komme med en beretning, men jeg er stadig fuldstændig smadret her på 3. dagen! Men skal nok lige komme med en lille opdatering lige om snart.... :biggrin:

Årh, hvor lyder det fantastisk! Kender godt følelsen efter en fantastisk PA: utrolig mængder tømmermænd, og samtidig en fuldstændig lykkefølelse! Det er så vidunderligt godt og frygteligt på samme tid :biggrin:

Jeg glææææder mig til en lille, bitte beretning - og forhåbentlig billeder :biggrin:

Og glæder mig da også til at høre om alle de ting, der er faldet på plads. Men så lad gå da, en ting ad gangen - og bare start med PA-beretningen :biggrin:

0

Nåh, du var hurtigere end mig :biggrin: Og havde misforstået, og troede du ville komme med en lille beretning NU :lol:

Skøøøøn ide til bordkortene! :thumbsupsmileyanim: Tænkte også, at jeg ville lave sådan en lille liste over alle vores gæster - men efter 5 opgav jeg :biggrin:

0

Vores plan var også at skrive lidt om hver gæst i bordhæftet, men med 52 mennesker til fest, så opgav jeg også efter de første 15 styks. Sejt, hvis I gennemfører det :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se bilelder og læse beretning fra Jeres PA - det er vildt at ens nærme gider planlægge sådan en skøn dag KUN til ære for én selv :a1221:

0

Annonce ♥

SKYLDIG i forsømmelse fra BK, men med god grund...

Okay... Jeg indrømmer det - Jeg har haft sindsygt travlt med alt andet en brylluppet, som jo i morgen kun er en måned væk - Weee! :cheerleader3: Jeg sidder på nuværende tidspunkt i et barselsvikariat, som løber til 10. september, og de vil gerne beholde mig, men ikke har mulighed for det. Så jeg har jo søgt, søgt og søgt diverse stillinger.. Men uden held, da vi jo er mange kvalificerede om buddet. Men nogle gange rammer man bare den rigtige dag og det rigtige job... For inden for en uge med første samtale, anden samtale og møde med marketingchefen hos virksomheden, så fik jeg opkaldet og blev tilbudt stillingen :cheerleader3: SÅ ENDELIG KOM DER EN FAST STILLING TIL MIG!! :cheerleader3: Nu kan jeg så glæde mig over, at jeg stopper ved den nuværende virksomhed den 14. august og skal starte ved den nye virksomhed som marketingkoordinator den 3. september! :cheerleader3:

Men som jeg tidligere har lovet, så skylder jeg vist en PA beretning.. Så here we go.

PA beretning

Dagen startede for mit vedkommende med tømmermænd (havde jeg nok ikke haft, hvis jeg havde vist, at jeg skulle på PA). Jeg havde været til Randers FC's oprykningsfest i VIP'en på stadion (hvor jeg også er frivillig), og det ene glas champagne tog det andet. Jeg var i selskab med nogle af dem (både damer og mænd), som jeg vidste var på listen til at skulle med til PA. Min rigtig gode veninde og toastmaster tog hjem tidligere end jeg, men jeg hyggede mig og blev lidt længere. Derfor tænkte jeg heller ikke over, at hun spurgte om, jeg ikke burde tage hjem, da jeg jo skulle op til en spinningtime kl. 08.00 om morgenen. Men det skulle jeg da nok kunne klare... Det resulterede så i, at jeg først kom hjem kl. 02.30 om natten og med en god champagneberuselse oveni købet :blink:

Da vækkeuret ringer lørdag morgen kl. 7 slår jeg den på snooze flere gange, men pligtopfyldende som jeg er, så drog jeg naturligvis afsted, men med en gevaldig hovedpine.

Jeg kommer ned til spinningtimen, hvor to af mine veninder sidder på cyklen og med en plads til mig i midten. Derudover sidder der nogle andre, som jeg også kender fra spinning, og instruktøren kender jeg også, da han ses med min veninde og skal med til brylluppet sammen med hende. Mine veninder sidder og griner lidt af mig, da de godt kan se, at jeg er lidt ramt.. Og da vi lige er to minutter inde i opvarmningen braser der 14 fantastiske piger ind og råber SURPRISE! Jeg er total paf, og fatter nærmest ingenting.. Den havde jeg virkelig ikke set komme! Instruktøren hopper af cyklen og mine veninder påpeger, at jeg også skal hoppe af cyklen, da jeg skal op og være instruktør for dem. Så dagens første event bestod af mig som bikeinstruktør for pigerne, og naturligvis fik jeg skiftet min vanddunk ud med en recorderlig.. Så var vi ligesom i gang :biggrin:

Efter 20 min. på cyklen tog vi ud til mine forældre, som havde disket op med det helt store brunchbord i form af scrambled eggs, bacon, pølser, pandekager, hjemmelavede boller, rundstykker, smoothies og naturligvis diverse alkohol :biggrin: Drengene var også kommet derud til morgenmad, så det var SÅ hyggeligt og sjovt at have morgenen sammen.

Jeg blev naturligvis klædt ud i et meget yndigt outfit, og det samme gjorde H2B. Derudover fik jeg et skilt på, hvor der stod "KYS TIL SALG 5 KR.", og jeg gruede for, hvad der ventede.

Jeg fik bind for øjnene og vi kørte til Randers centrum. Her fik jeg bindet af øjnene og gik igennem byen, men heldigvis kun for at komme op i et lokale, hvor vi skulle danse POLE FITNESS, og det var sjovt! Udfordrende, sjovt og svært... Lige i min ånd :) Jeg tror faktisk, at jeg havde nogle skjulte talenter.. :lol:

Derefter kørte vi hjem til mine forældre, og her kun os piger, og de havde lavet salatbord og hjemmelavede pizzaer på weberen... namme nam!

Så spiste vi, drak mere alkohol og derefter skulle vi så have CUP CAKE KURSUS, og det var også super hyggeligt! Rart bare at sidde og hygge med det og grine af hinandens cup cakes :biggrin:

Derefter skulle jeg lige have lidt træningstøj på (for ja, vi var inden pole fitness omkring vores hus, hvor de havde lavet en liste med tøj, som jeg skulle pakke til hele dagen), og så skulle vi afsted til den næste event. Vi skulle ud til noget, som hedder ROMALT BAKKER her i Randers, hvor der er sådan en forhindringsbane, hvor vi så var delt op i to hold, og skulle dyste mod hinanden. Det hold der vandt fik et bogstav, og så skulle vi til sidst have samlet så mange bogstaver som muligt, da vi skulle gætte en sætning. Mit hold vandt og sætningen var naturligvis "VI SKAL FESTE! :biggrin: Derfra tog vi ud til min kære veninde og toastmaster, hvor jeg skulle gå i bad og så fik jeg ellers sat hår og lagt make-up, da der er yderst kompetente folk til dette blandt mine veninder. Alle fik et dejligt bad og der var disket op med chips og diverse verdi - namme nam!! :biggrin:

Dernæst blev vi hentet i hold, da vi blev fragtet af en LIMOSINE :cheerleader3: Det var SUPER fedt! Vi blev så kørt op til vores hus, og der havde de dækket op i vores garage (som fungerer lidt som en mini gildesal), hvor vi så skulle feste med drengene til den lyse morgen, og det skal jeg lige love for vi gjorde! Det var en fantastisk og helt igennem perfekt dag :cheerleader3:

0

Så kom der også styr på menuen til den store dag, som kun er 25 dage væk, men hvem tæller? :fløjt: :cheerleader3:

Ved ankomst skærer vi bryllupskagen får, og bryllupskagen består af: passion og mango og hvidchokolade samt frost tørret bær hertil kaffe/ the... Om mums, den smager godt!!!! :biggrin:

Menuen ser således ud:

Velkomst

Muscat med sprød snak

Går til bords ca 17.30 - 17.45

Forret

Dampet rødtunge med granatæblesmør på leje af spidskål

Kuller med karse og karry

Ristet kammusling med brændt blomkål

King krab med pore

Hertil urter og hummercreme

Mellem ret i små skåle

Aubergine med chili og hvidløg

Syltet squash

Sommertomater basilikum

Tigerrejser

Cecena

Langtidstøret skinke

Hovedret

Persille gratineret oksemørbrad med stuvet svampe med sherry på leje af appelsin glaseret gulerod hertil små tærter samt nye kartofler med persille samt brandat kartoffel hertil creme sauce af forårsløgstop og rødvinsglace

Dessert

Chokoladelasagne med karamel med rom, sprød karamel samt frisk jordbær og vaniljeparfait

Vin

Forret

Alta Gloria 2009

Torrontes

Mendoza Arbentina

Hovedret

El Descanso 2010

Carmnenere

Central Valley Chile

Dessert

Moscato D´Asti

Zagara

Natmad

Udvalg af stegt pølser med tilbehør hertil kakao mælk

Ihh, hvor jeg glæder mig...

:cheerleader3:

Derudover er vi godt i gang med de små sætninger om vores gæster, som kommer til at stå på vores bordkort, så det skal vi nok få lavet

:)

0

Annonce ♥

Kære Gitte :loveshower:

Jeg kan jo se at det går rigtig godt :wink:

Hvor er det fantastisk at kunne følge din beretning. Har fulgt en smule med på side linien igennem facebook, og vupti så kom du også lige frem herinde.

Hvis jeg ikke når forbi inden I skal giftes, så håber I får den mest fantastiske dag :a1221:

Mange knus

Karina

(gammel holdkammerat fra håndbold i VFB)

0

Det lyder som en helt perfekt polterabend. Skøønt. Og mums man bliver da helt sulten. Det lyder godt nok lækkert. :metteholm

Det lyder som et rigtig godt PA. Super fedt at de kommer brasende ind til spinning :biggrin:

Hmmm mums altså, bliver helt sulten

Det var et perfekt PA arrangement! Helt igennem fantastisk! :biggrin::cheerleader3:

Og maden, ja :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: Jeg er også helt sulten og ikke mindst tørstig af at læse det! Maven rumler i hvert fald :biggrin: Jeg synes, det er fantastisk at tænke på, at det er lige om hjørnet.. Jeg glæder mig sådan!! :cheerleader3:

Og bare rolig... I skal nok få vores bordkort at se, når vi har lavet teksten om vores gæster. Det tror jeg bliver en sjov lille ting til brylluppet, og er sikker på, at gæsterne vil grine af det :biggrin: Men det tager sq også lidt tid at lave på 63 gæster :)

0

Hvor er det fantastisk at kunne følge din beretning. Har fulgt en smule med på side linien igennem facebook, og vupti så kom du også lige frem herinde.

Hvis jeg ikke når forbi inden I skal giftes, så håber I får den mest fantastiske dag :a1221:

Mange knus

Karina

Hej Karina,

Tusind tak for din hilsen :loveshower: Ja, det er jo ved at være tæt på nu... Jeg glæder mig som et lille barn :loveshower: Og stort tillykke med forlovelsen til dig også... Sjovt lige at støde på hinanden herinde :)

Knus herfra :)

0

Så er der lidt nyt på bryllupsfronten igen :)

Vi havde telefonmøde med vores fotograf Applepark onsdag, og det var en fantastisk oplevelse! Vi føler os i så trygge hænder, og vi glæder os SÅ meget over at skulle have taget billeder af ham :loveshower: :loveshower:

Derudover er jeg ved at ligge sidste hånd på min tale.. Jeg synes faktisk, at det jeg har, er blevet rigtig godt, men den skal lige finpudses :) Men er jeg den eneste, der synes, at det har været lidt svært, da man har så mange ting, man gerne vil have frem? :rolleyes::biggrin:

Jeg skal så også lige høre jer... Vi har modtaget vores prøveattest, men hvad skal man med den, når man har modtaget den? :)

0

Annonce ♥

Mange knus

Karina

Hej Karina,

Tusind tak for din hilsen :loveshower: Ja, det er jo ved at være tæt på nu... Jeg glæder mig som et lille barn :loveshower: Og stort tillykke med forlovelsen til dig også... Sjovt lige at støde på hinanden herinde :)

Ja, det var en smule komisk :wink:

Jeg ville ønske jeg var i Randers den weekend, så kunne jeg komme til globryllup, men ser frem til en lang beretning :cheerleader3:

I hvert fald, rigtig mange gange tillykke :loveshower:

Knus herfra

0

Mange knus

Karina

Hej Karina,

Ja, det var en smule komisk :wink:

Jeg ville ønske jeg var i Randers den weekend, så kunne jeg komme til globryllup, men ser frem til en lang beretning :cheerleader3:

I hvert fald, rigtig mange gange tillykke :loveshower:

Knus herfra

Mange tusind tak... Og i lige måde :loveshower: :loveshower:

Er også begyndt at tælle dagene nu :loveshower:

0

Så nærmer dagen sig med hastige skridt... Ihh, hvor jeg glæder mig!! :loveshower: Det er så ubeskriveligt, uvirkeligt og en helt igennem fantastisk følelse at tænke på, at vi på lørdag skal sige ja til hinanden :heart:

Der er lige et par nye opdateringer inden den store dag:

- Vi har begge haft en drøm om at få runde borde, men nu viser det sig, at det måske ikke kan lade sig gøre alligevel. Hvis ikke, så bliver det firkantede borde med det samme antal personer ved.. Så heldigvis er det intet problem i forhold til de mennesker, som vi gerne vil have skal sidde sammen :) Men vi tager ud til Gl. Løgten på torsdag og har så nogle lånte runde borde med, hvor vi så kan se, om det kan lade sig gøre :) Så der er styr på både plan A og plan B.

- Derudover tager vi derud igen fredag med bordkort, menukort og risposer og få sat det på... Blomsteropsatserne bliver også fragtet derud fredag, og dem må jeg ikke se, da H2B har styr på brudebuketten og når jeg ikke må se blomsteropsatserne, så er det fordi, at der er sammenhæng mellem tingene... Me likey :biggrin: Så jeg glæder mig så meget til at se både brudebuket, oppyntningen i kirken og blomsteropsatserne :cheerleader3:

Derudover skal jeg lige et lille smut omkring Lucca i morgen i forbindelse med kjolen... Har tabt mig et par kg (hvilket jo er fedt), og siden allerførste kjoleprøvning har jeg smidt 8 cm. over taljen, og jeg kan også fint være i kjolen, meeen... Snørren er helt strammet ind, og vil bare gerne lige have deres ord for, at den nok skal blive på sin plads. Og ellers har de sagt, at de godt kan nå at sy den lidt ind :)

Ellers er der vist ved at være styr på det hele... Hov, bonusinfo: Vi har i øvrigt fået skrevet små personlige ting om samtlige 63 gæster på bordkortene, og er sikker på, at vores gæster synes, at det er et sjovt indslag :cheerleader3: Skal nok vise jer billeder, når jeg henter bordkort og menukort i morgen :)

0

Annonce ♥

Har lige læst hele denne tråd igennem og hvor er det bare helt fantastisk - håber i får en helt igennem super fantastisk dag på lørdag :cheerleader3: , jeg skal selv giftes på lørdag (surprise kirkebryllup), så jeg er vildt spændt :fløjt:

0

Det lyder som om der er styr på det hele... Om en uge mere er det min tur - og jeg håber at jeg vil være lige så rolig som dig :wink:

Håber I får en helt fantastisk fest :loveshower:

Tusind tak for din hilsen :) Jeg er sikker på, at du nok skal nå til det punkt, hvor roen indfinder sig.. Så melder glæden bare sin ankomst endnu mere, og man ved jo, at uanset hvad, så skal det nok blive en fantastisk dag :loveshower: Håber også, at I får en helt igennem fantastisk dag :loveshower:

Har lige læst hele denne tråd igennem og hvor er det bare helt fantastisk - håber i får en helt igennem super fantastisk dag på lørdag :cheerleader3: , jeg skal selv giftes på lørdag (surprise kirkebryllup), så jeg er vildt spændt :fløjt:

Tusind tak, fordi du har været igennem min lange tråd... Det er så dejligt, når folk læser det :rolleyes: Ihh, hvor spændende med et surprise bryllup!! Det bliver da super fedt at tage fusen på gæsterne! :thumbsupsmileyanim: Jeg er spændt på at høre, hvordan det mon kommer til at forløbe, og hvad gæsterne siger... Håber også, at I får lige præcis den dag, I drømmer om :loveshower:

0