Anell

Anells Bryllup. 2013

29 posts in this topic

Så er kirken reserveret til kl 12:30. Jeg håber bare ikke på, at det er for tidligt på dagen, men jeg tænkte at hvis det ca tar en time i kirken, og inden man kommer afsted så er kl vel ca 13:30, derfra til reception i haven i ca to-to½ time, så er den ca 16. kagen spiser vi til receptionen, hvor gæsterne også kan ligge deres gaver, så slipper vi for at slæbe dem med hjem igen.

Vi er formentlig gået bort fra at holde fest hjemme, men holder det ude, da der vil være en del overnattende gæster. Og de skal jo sove et sted, så vi overvejer, at holde det på et hotel istedet, hvor gæsterne så kan tjekke ind kl 16. Og så mødes igen til velkomst kl 17:30.

Hvad gør i med overnattende gæster. Betaler i deres overnatning, eller betaler de selv?

Vi har valgt at gæsterne selv betaler for overnatning- ellers stod vi overfor en ekstra-udgift på måske kr. 20.000, og det syntes vi var lige i overkanten... :rolleyes:

Så er der kommet tilbud fra feststedet mht til en pakkeløsning, Der er så bare lige lidt med priserne vi skal have på plads først. pakken dækker fra velkomst- festfyrværkeri, og natmad, og fest så længe man orker,og så er det bagefter bare at finde sit værelse.

Men der vil blive dækket op med hvide duge, hvide servietter,og hvidelys, så en del af farvetemaet bliver i hvert fald hvid. Hvilket passer mig fint. Jeg overvejer så også sølvfarve. Eller evt guldfarve.

Og så tror jeg at der skal stolesløjfer på stolene i hvid,

Jeg tænker på om sølv og hvid bliver for "koldt" ?

Jeg synes sølv og hvid er vildt flot... Men jeg kan generelt heller ikke lide farver, så alt hvad der hedder hvid, grå, sort og sølv er vindere i mine øjne! :thumbsupsmileyanim:

Så er det igen blevet tid til opdatering.

Jeg har fået købt lidt ting.

Brudekjole er købt ( En brugt Justin Alexander 8365 i ivory. Opbevares hos naboerne.

4 pk spillekort. 2 i blå og 2 i røde. De røde er til damerne, og blå til herrerne. Et sæt af hver ligges i kuverter, som blandes og ligges i kurve. Hver gæst tager et kort, og skal så finde modparten, der har samme kort. Inde ved bordene er der sat spillekort op, som indikerer hvor ex hjerter kongeparret skal sidde.

Kh Anell

Skulle vi ikke lige se et billede af kjolen så..? Er da spændt på hvad du endte med... :)

0

Annonce ♥

Opdatering..

Naaj ingen billeder endnu. i må vente. Man ved jo aldrig hvem der luerer med, men meget er sket siden sidst jeg var herinde. Det er vel efterhånden 4-5 mdr siden sidst. Det er ikke sådan når man får nyt job.

Men jeg kan fortælle, at Dj er på plads. Invitationer er under udarbejdelse, og pt er jeg på sko jagt sådan lidt i hvert fald) Ellers så skal vi til at tænke på receptionen. Her har jeg så brug for jer.

Ud over champagne og bryllupskage. Hvad ville i så servere??

Og hvis man ikke ved hvor mange gæster der kommer til receptionen, (over 60 ) hvor mange ville i så lave kage til. jeg tror der sikkert kommer 80, inklusiv børn.

Budesuiten og overraskelse til gæsterne er bestilt, samt ferie fra jobbet. Bilen er bestemt. (Vores egen)

Farven bliver lavendelfarvet, og lilla. ( talte med feststedet, der mente at hvid og sølv og blå var for "koldt" til et sommerbryllup.

Ellers så er jeg stadig i tvivl om jeg skal have slør eller ej.

Jeg mangler stadig make up, og negle, og håt, og ikke mindst så mangler jeg stadigvæk, fotografen.

Fortsættelsen følger...

0

Kan da lige fortælle at feststedet, og overnatning til os og gæsterne er booket. (med brunch dagen efter). Det havde jeg da helt glemt. Jeg har fundet en systue, der kan sykjolen ind, så den passer helt perfekt. Så jeg skal altså snart have købt sko...

Kh Anell

0

Annonce ♥