Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Deeme

Ringskørte - Hvordan gør man lige?

8 posts in this topic

Hej Zillaer.

Nu har jeg sådan et smart ringskørte, hvor man putter plastik ringe ind i en søm. Jeg har fået at vide at man kan gøre disse ringe større eller mindre efter behov, og da jeg gerne vil have mindre "puf" i min kjole har jeg forsøgt mig at spænde dem lidt sammen. Men hvordan pokker skal de blive i den stilling, skal jeg gøre et eller andet særligt? ved ikke om det er mig der er "bovlam" men kan ikke hitte ud af det...

Knus Deeme

0

Annonce ♥

Tit er der sådan en plastik ring om enden på det metal der udgør ringen. Det er det plastik, der holder ringen sammen, når begge ender er skubbet ind i. Hmmm det giver dårligt mening - håber du forstår. Hvis du skubber den ene ende af metal båndet længere igennem plastik dimsen bliver den automatisk mindre

0

Annonce ♥

Tit er der sådan en plastik ring om enden på det metal der udgør ringen. Det er det plastik, der holder ringen sammen, når begge ender er skubbet ind i. Hmmm det giver dårligt mening - håber du forstår. Hvis du skubber den ene ende af metal båndet længere igennem plastik dimsen bliver den automatisk mindre

Okay... Hmm men mine er bare sådan nogle plastik ringe med metal inden i... Der er ikke nogle ringe jeg kan sætte dem ind i. Ved ikke om det er meningen at skørtet burde kunne holdes sammen af stoffet, men som du siger så synes jeg der mangler noget så de kan holdes.... det var der tapen kom ind i billedet :)

0

Okay nu har jeg testet det :help: Måtte sprætte lidt af enderne op for at kunne få plads til at putte tape på. Byttede rundt på ringene som du sage Lena og det virker meget bedre :) Herefter tapede jeg dem fast og dansede lidt rundt :b223: og vupti det blev siddende :D

Edited by Deeme
0

Annonce ♥