SabrinaPetersen

Udsendelse af bryllupsinvitationer

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg regner med at sende mine ud om en måneds tid. Så er der ca. 4 måneder til brylluppet. Det synes jeg måske egentlig er lidt tidligt, men jeg tænker også på at det er Sankt Hans aften, næsten sommerferietid osv. Jeg overvejede også om det var så tidligt at folk ville glemme det, men blev med det samme enig med mig selv om, at hvis de kunne glemme at jeg skulle giftes, så er det faktisk også ligemeget om de kommer til mit bryllup! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte STD ca. 6-7 måneder før, for at være sikre på, at så mange mennesker som muligt kan - vi holder det nemlig også Skt Hans Aften. Derfor sender vi også først indbydelser ud 3 måneder før dagen, regner vi med :)

Hvis vi ikke havde sendt STD ud, så havde vi nok sendt invitationens afsted 6 måneder før :)

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sendte vores invitationer ud igår, og vi skal som skrevet giftes den 12 maj :) S.u. er en måned før.

Redigeret af Harmony
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi skal velsignes i uge 30, midt i sommerferien, sendte vi vores ud midt i december, inden folk ville begynde at planlægge sommerferie, så 7 mdr. før, men det afhænger meget af, hvornår man skal giftes. Vi brugte ikke STD. S.u. er 3 mdr. før, fordi der altid er nogle, der ikke svarer "til tiden"; så for at være sikker på, at vi ikke står i sidste øjeblik og ikke har fået svar fra alle, s¨har vi valgt s.u. så tidligt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var glad for at vi lavede STD-kort. Jeg kan ikke helt huske hvornår vi sendte dem ud, men tror det var i oktober. Vi ville også overraske familien - så vi holdte det hemmeligt, indtil de havde fået kortet. I går sendte vi så indbydelserne ud. Vi skal giftes d. 17. marts, så 2 måneder før brylluppet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer