frk.ba

Ingen kjoler jeg ku' passe =/

17 indlæg i dette emne

Arg!!! Det var mareridtet fra inat :shooter:

Jeg skal ud og prøve kjoler i næste uge og jeg er simpelthen så bange for de ikke har nogle jeg kan passe..

Skal prøve i Lilly og Glamour i Odense -

Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken om at stå der og måske kun kunne prøve en enkelt kjole =/

Er der nogle der vil være søde at befrie mig fra den tanke??

Jeg er en str. 42 (nogle gange 44), og min mave er liiidt sær efter et kejsersnit for 9 mdr siden :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vidst ikke noget at frygte, det er jo en helt almindelig størrelse! Kjolebutikkerne har jo størrelser langt op i 50'erne.

Jeg bruger 40-42 i bluser normalt. Min brudekjole er bestilt i størrelse 38.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih din tosse! :loveboard:

Jeg har været i Lilly i odense og prøvet kjoler. Er en str 42(44-46 i bukser) og de havde MASSER af kjoler jeg kune prøve. Prøvede 5 stk. Og der var flere at prøve. Og uanset hvordan din mave er formet (med mindre den går ud i en stiv kegleform :griner:- ), så vil der være kjoler du kan passe! Så bare rolig, der er kjoler til dig! :c166:

Knus Nat

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan være helt rolig søde ven, der er helt sikkert 1 og flere kjoler derude som du kan kan passe,

jeg kender en pige som er str 48 - 50 og hun havde en rigtig flot brudekjole på da hun blev gift.

Håber at du finder din drømmekjole i næsre uge og ser frem til at se et billedet af den herinde.

Kæmpe knus :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du være i kjolerne. Jeg er normalt en 38/40 men skulle have en str 42 i kjole. Der hvor jeg købte min havde de op til str 60/62.

Ingen grund til bekymring. Der findes masser af forskellige modeller og str :)

Hav en god dag når du skal ud og prøve dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du kan være helt tryg:-) der skal nok være masser af kjoler du kan passe...og hvis du gerne vil være 100% sikker så ring og spør dem på forhånd :) Jeg glæder mig tli at høre om din oplevelse med at prøve en masse flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mine begge børn med kejsersnit, den sidste for 2 år siden. Jeg har en stor og grim mave stadig men der jeg var ud at prøve kjoler blev jeg meget positivt overrasket fordi nogle brudekjoler er lavet med korset og skuler maven utrolig godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes egentlig, det er både skræmmende og beroligende at høre en str. 42, der tvivler på udvalget i størrelsen... :rolleyes:

Bare rolig - der er et KÆMPE udvalg derude i din lillebitte størrelse! :wink: Du vil blive glædeligt overrasket! :thumbsupsmileyanim:

Mvh str. 50/52

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer