savah84

flotte ægte vintage brudekjoler

38 posts in this topic

jeg er en stor fan af vintage brudekjoler med historie.

jeg synes at alt for få bruger dem. jeg bruger en god sjat tid på ebay og kigger udvalget igennem. jeg har selv fundet min kjole , men synes at andre skal have nytte af mine fund, og måske kan jeg omvende nogle få til at vælge en vintage kjole.

så vil bruge denne tråd til at vise jer de smukke kjoler, og hvis andre har billeder af flotte vintage kjoler, så må i gerne lægge billeder og evt link herind. :)

først lige et billede af min egen kjole fra 60- 70 erne.

post-53733-0-48157600-1327346420.jpg

Edited by savah84
0

Annonce ♥

De er godt nok smukke...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor er de bare flotte! Jeg kan især godt lide den første kjole fra 50'erne.. Den er rigtig flot!

0

Annonce ♥

Min mormor havde faktisk næsten nøjagtig sådan en kjole på, da hun blev gift i 1959. Der var dog blondeærmer i.

Overvejede meget at få lavet en kopi, men den ville ikke klæde mig, så jeg er endt med en mere "nutidig" brudekjole :-)

0

Annonce ♥

Jeg vil lige linke til denne, jeg har savlet over

il_fullxfull.302480354.jpg

0

Jeg vil lige linke til denne, jeg har savlet over

il_fullxfull.302480354.jpg

den er osse fin :) er den fra 30 er 40 erne?

0

Åh hvor er det nogle skønne kjoler! Jeg kunne rigtig godt have tænkt mig en kjole med historie :) men jeg har desværre ikke figur til det. Jeg kan dog sagtens forestille mig at min søster vælger en vintagekjole som brudepigekjole. Hun har vist mig et par fotos af nogle 50'er/60'er-kjoler som ville klæde hende så godt! Jeg er meget misundelig på jer der har mulighed for at finde sådanne kjoler :)

0

Sååååå fine ! :7himmel: Bliv endelig ved med linke til de smukke sager :toot: jeg drømmer stadig om at finde en vintage kjole, men er endnu ikke faldet over "kjo-len", men uanset hvad er det rigtig god inspiration :)

0

Annonce ♥

1930'erne :)

0

Der er såååå mange på Etsy

il_fullxfull.305662430.jpgil_570xN.305667024.jpgil_fullxfull.307716962.jpgil_fullxfull.300160853.jpgil_570xN.308186071.jpg

0

Eeej AP har du et link til nr to kjole? :)

0

...Eeeej den blir liiige akkurat for lille :blush: Selv med de par ekstra inches :( Men den er godt nok fin altså!

0