savah84

flotte ægte vintage brudekjoler

38 indlæg i dette emne

jeg er en stor fan af vintage brudekjoler med historie.

jeg synes at alt for få bruger dem. jeg bruger en god sjat tid på ebay og kigger udvalget igennem. jeg har selv fundet min kjole , men synes at andre skal have nytte af mine fund, og måske kan jeg omvende nogle få til at vælge en vintage kjole.

så vil bruge denne tråd til at vise jer de smukke kjoler, og hvis andre har billeder af flotte vintage kjoler, så må i gerne lægge billeder og evt link herind. :)

først lige et billede af min egen kjole fra 60- 70 erne.

post-53733-0-48157600-1327346420.jpg

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mormor havde faktisk næsten nøjagtig sådan en kjole på, da hun blev gift i 1959. Der var dog blondeærmer i.

Overvejede meget at få lavet en kopi, men den ville ikke klæde mig, så jeg er endt med en mere "nutidig" brudekjole :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det nogle skønne kjoler! Jeg kunne rigtig godt have tænkt mig en kjole med historie :) men jeg har desværre ikke figur til det. Jeg kan dog sagtens forestille mig at min søster vælger en vintagekjole som brudepigekjole. Hun har vist mig et par fotos af nogle 50'er/60'er-kjoler som ville klæde hende så godt! Jeg er meget misundelig på jer der har mulighed for at finde sådanne kjoler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer