M&R

Stripper eller ej?

87 indlæg i dette emne

Oneword... Hvordan tog kæresten det? :)

I bund og grund kommer det vel også meget an på hvordan stripshowet foregår.. For mange vil nok synes det er mere grænseoverskridende hvis deres forlovede skal smøre den mandlige/kvindelige stripper ind i en eller anden olie og får labdance mv...

Han synes bare det var sjovt =)

Stripperen gik også rundt til alle mine veninder... og ja vi smurte ham ind i olie .. ;;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt olie på brystkassen er fint...og især når alle damerne "deler" det.

Jeg har været til flere mandestripshows,. og det er helt fint alt sammen (også bliver man jo lidt tændt, og det giver bonus i høet derhjemme). Og jeg har også været itl flere damestripshows...også helt fint alt sammen, med lidt bonus i hjemme høet.

Men jeg gider ikke stripper til min PA, og synes det vil være MEGA nedtur hvis der kommer stripper. Eller en ansigtsabehandling. Jeg tager både det og fuld spa behandling en til to gange i året. Kan nogen finde på noget nyt.

Og til min mands PA. Jamen giv den bare hele armen, også en lapdance hvis det er morsomt. Men han behøver ikke gramse på babbelapper eller store numser. Men lidt olie på en enkelt r..balle tror jeg er OK. Er sikker på at jeg får lidt i kanen når han kommer hjem.

Så til de af jer der ikke er helt trygge på at jeres mænd skal ud og se på nøgne damer. Vent til han kommer hjem. Måske får i den på en helt ny måde, og lidt ekstra pfif i jeres ægteskab.

Og til de som ikke vil at han skal se på det, skal sige det til ham og jeres veninder og til hans venner og alle andre. Så det bliver sagt tydeligt nok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er slet ikke til de der mandestrippere, det er ikke lige min kop te, det er ikke fordi jeg er "snerpet" eller kropsforskrækket, jeg er da helt klart FOR lækre afklædte mænd :wink: men den typiske mandestripper er ikke lige min ide om et "ordentligt mandfolk" - og det vil nok være ret umuligt at få ex. Hugh Jackman til at komme og smide tøjet :biggrin:

Så det håber jeg ikke at mine veninder smider penge ud til!

Min H2B måtte for min skyld gerne få en stripper til sin PA - herregud- det er jo bare en nøgen kvinde!

(Dildoshow og lapdance er vulgært og uacceptabelt, og den holdning har H2B også og der er vist heller ingen af vores venner der kunne drømme om at arrangere noget i den stil).

Jeg tror dog slet ikke at der bliver nogen former for strip el. lign. til vores PA'er, det bliver nok mere noget med lækker mad på grill, en masse cocktails (godt med gin til bruden :biggrin: ) og måske karaoke eller sangkonkurrence, som de ved jeg synes er skønt!

I "vores alder" mimre gider man heller ikke alle mulige skøre polterabendaktiviteter - bare giv os noget god mad og noget at drikke :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg er overbevist om at der kommer det til h2b's, men det rør mig ikke, for jeg stoler på ham, dog ikke på hans venner. og jeg ved han ville komme til mig hvis der var det mindste. menhensyn til min egen er jeg ikke meget for det, for ville nok blive flov, og min h2b vil ikke ha det, for han er meget meget jaloux.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare strip er So last year ..... synes de mandlige strippere er halvklamme muskelbundt wannabees og en lille smule selvfede på den kiksede måde :td: og synes ofte de kvindelig er lettere slidte og billige at se på :blush: ................. nu har jeg så kun set nogle i tv og har ikke stiftet bekendtskab med dem irl............. Skulle H2B få en stripper håber jeg bare han ikke får det dårligt :lol: .. jeg har det fint med hvis han får en det bekymrer mig ikke... om han så skulle røre hende.. tjaaaaaaa.... jeg ved jeg føles bedre i hans hånd.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville blive meget skuffet hvis min kæreste fik en stripper på hans PA (da vi har en aftale med hinanden om at det ikke er okay). Og da han desværre misbrugte min tillid tidligt i vores forhold, ville jeg nok være lidt nervøs overfor en stripper.

Jeg er nok med i gruppen af "de kedelige" :) (Syntes så heller ikke at en mandestripper er noget fancy)

Redigeret af bwpcat
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af os ønskere strippere - hverken til egen eller den andens PA, og det er sagt højt og tydeligt, men vi er også begge enige om at sker det, så sker det, og så må vi tage den derfra.

Vi er ret atypiske, for vi lider begge under jalousi (ingen af os har grund til det udover tidligere partnere der har svigtet os) og det forsøger vi begge at tage hensyn til. Men er som sagt blevet enige om at vælger de ikke at lytte til vores ønsker så må det være sådan det er - og det vil ikke ende i sure miner rettet mod hnanden :)

Men ingen af os synes det er en måde at fejre at man skal bruge livet sammen - med en anden nøgen mand/kvinde... Det giver ingen mening!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen af os ønskere strippere - hverken til egen eller den andens PA, og det er sagt højt og tydeligt, men vi er også begge enige om at sker det, så sker det, og så må vi tage den derfra.

Vi er ret atypiske, for vi lider begge under jalousi (ingen af os har grund til det udover tidligere partnere der har svigtet os) og det forsøger vi begge at tage hensyn til. Men er som sagt blevet enige om at vælger de ikke at lytte til vores ønsker så må det være sådan det er - og det vil ikke ende i sure miner rettet mod hnanden :)

Men ingen af os synes det er en måde at fejre at man skal bruge livet sammen - med en anden nøgen mand/kvinde... Det giver ingen mening!

Jeg forstår jer godt. Hverken H2B eller jeg forstår det spændende eller underholdende i en stripper til sit PA. Det er for os en lille smule out-dated og lidt plat. Sådan lidt at nu skal vi være nogle fandens karle fordi vi skal giftes og vi skal have strippere fordi at det skal være et PA hvor man bare skejer helt ud og kommer til at virke latterlig. Sådan har vi det med strippere. Det siger os intet og interessere os ikke..... r det ikke også noget man gjorde for mange år siden til PA ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville blive ekstremt skuffet hvis der var en stripper til min h2b's polterabend. For mig ville det fjerne lysten til at gifte mig med ham, Selvfølgelig vil jeg stadig elske ham, men glæden ved brylluppet vil bare forsvinde fordi jeg vil være skuffet. Jeg har også fortalt ham hvordan jeg har det med det. Hvis han føler at det er nødvendigt med en stripper, så syntes jeg ikke at det er nødvendigt med et bryllup.

Ærligt talt hvis han har behov for at samle appetit ude, så skal han ikke komme hjem til mig. Det burde ikke være nødvendigt hvis man er lykkelig i sit forhold.

Jeg vil selvfølgelig heller ikke selv have en, syntes at mandestrip er usexet og kejtet. Kan simpelthen ikke se hvordan man kan tænde på det.

Jeg ved godt at det lød som en meget negativ post, men det er bare sådan jeg har det.

Jeg ser ikke ned på at folk har det anderledes med strip end mig, det er jo helt jeres egen sag :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min verden er PA ikke en undskyldning for at lave ting du ved gør din partner ked af det. Vil han se strip kan vi gøre det sammen :)

Vi søger vores lyster sammen og de fleste af vores kammerater synes jeg er ekstremt large over for at lade ham udleve hans fantasier.

Så det er godt nok for mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil på ingen måde blande mig i hvad der sker på H2B PA... men jeg ved at han vil ikke bryde sig om en stripper....

Jeg vil personlig helst være fri for en stripper... Jeg kan ikke se hvad det skal gøre godt for.... Synes de mandlige stippere jeg har set i min tid har været ækle....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B har frabedt sig en stripper, han synes de fleste er klamme.

Ville han have en stripper og var hans poltercrew villige til at betale for det, jamen så fint med mig.

Jeg har ikke selv nogen mening om jeg ønsker en stripper til min egen, jeg synes sjældent de mandlige strippere er frække og budgettet rækker næppe til at flyve Ryan Gosling ind.. ;)

Jeg har til gengæld været til en PA hvor vi tegnede croquis med en model der tilbød erotiske positurer.. Det var mere underligt end det var frækt, men drengene havde vidst kigget lidt da de kom hjem efter vi var gået og fandt tegningerne.. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig også på den "kedelige side"...

Ville blive så skuffet, hvis han fik en stripper...

Har aldrig fanget ideen i "hans sidste aften i frihed", Øh nej, den havde han dagen før han mødte mig hehe :)

Og et dildoshow...!?! Jeg ville flippe baglæns, og dem der havde hyret tøsebarnet ville blive strøget af gæstelisten inden de kunne nå at blinke!

Ja, kald mig bare sippet... :0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde fellow brides to be,

Lige et spørgsmål:

Vil i have strippere til jeres polterabend?

Og må der være stripper til jeres kæresters polterabends?

Jeg ønsker ikke nogen stripper - jeg gider det faktisk ikke. Det er hverken min søster eller min moster i tvivl om - det er dem der står for at arrangere min polterabend. Jeg er ikke typen der er meget for at være i "centrum" på den måde - så jeg ser mig helst fri.

Jeg vil hellere have en hyggelig dag med dejligt samvær. Jeg tror de arrangerer noget med noget go-cart, paintball eller lasergame. Det er nogle ting min søster har snakket om - selvom jeg egentlig ikke vil vide hvad vi skal lave. Jeg kunne ellers meget bedre bruge en ansigtsbehandling, noget neglebehandling og den slags forkælelsesting - men det er jo nok nogle ting, som de ønsker at lave sammen med mig, vi skal den dag :)

Men lige mht. stripper - der melder jeg godt nok pas. Om de planlægger en for min H2B tror jeg ikke - måske? Det er nogle små lumre venner han har, så om ikke andet, så kunne de da godt finde på det for deres egen skyld :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik (heldigvis) ingen stripper til min PA :)

Jeg havde ikke rigtigt tænkt hvad jeg syntes om stripper til H2Bs PA, men håbede jeg kunne være cool omkring, og ikke lade mig påvirke..

Men da han så kom hjem og hans kammerat (fra Kbh som skulle sove hos os) fortalte at de røde mærker på maven var efter stripperen havde givet ham tæsk med et bælte, syntes jeg virkelig ikke at det var særlig fedt.. Blev faktisk lidt sur og ked af det..

H2B blev lidt sur over, at jeg ikke kunne se at det bare var underholdning (Det skal lige siges, at han havde været på druk i 18 timer, og jeg havde været vågen i 18 timer, så helt rationelle var vi nok ikke..)

Når jeg siger det til veninderne, siger de: er det ikke bare en kliche, som drengene syntes er sjovt?

Tja... Hans PA er jo ligesom afholdt, så der kan jo ikke gøres noget ved det nu. Og eftersom jeg ikke vidste at jeg ville reagere sådan, kunne jeg jo ikke sige at jeg ikke ønskede at han fik en stripper..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik (heldigvis) ingen stripper til min PA :)

Jeg havde ikke rigtigt tænkt hvad jeg syntes om stripper til H2Bs PA, men håbede jeg kunne være cool omkring, og ikke lade mig påvirke..

Men da han så kom hjem og hans kammerat (fra Kbh som skulle sove hos os) fortalte at de røde mærker på maven var efter stripperen havde givet ham tæsk med et bælte, syntes jeg virkelig ikke at det var særlig fedt.. Blev faktisk lidt sur og ked af det..

H2B blev lidt sur over, at jeg ikke kunne se at det bare var underholdning (Det skal lige siges, at han havde været på druk i 18 timer, og jeg havde været vågen i 18 timer, så helt rationelle var vi nok ikke..)

Når jeg siger det til veninderne, siger de: er det ikke bare en kliche, som drengene syntes er sjovt?

Tja... Hans PA er jo ligesom afholdt, så der kan jo ikke gøres noget ved det nu. Og eftersom jeg ikke vidste at jeg ville reagere sådan, kunne jeg jo ikke sige at jeg ikke ønskede at han fik en stripper..

Kan godt forstå din følelse :hug:

Jeg håber heller ikke H2B her får stripper og den slags. Hans venner er ikke de mest hensynsfulde i verden - heller ikke bestman, men jeg vælger at lade tvivlen komme dem tilgode og håber bare han kommer levende hjem.

H2B har selv sagt til bestman, som skal arrangere det, at han ønsker en hyggelig og sjov dag. Han har ikke noget imod de får nogle øl (det er stort set det eneste de ellers laver, dem som skal arrangere det), men at han gerne vil have en hyggelig dag og at alle skal kunne være med, så han gider ikke en rundtur på diverse værtshuse og så hjem i seng.

Han virker fornuftig omkring sin polterabend - men når der så ryger noget alkohol ind, så går forstanden sgu som regel ud. Jeg vælger at prøve at have is i maven og så må vi tage den derfra.

Personligt er jeg slet ikke selv til strippere, så det er måske bare noget jeg ikke forstår?! :a1221:

Håber du selv får en helt super polterabend.

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ret så ligeglad om der skulle være en stripper til h2bs polterabend. Jeg regner nu ikke med det. Vi er begge over 40, og de fleste deltagere til den polterabend jeg ved han får og som han SLET ikke regner med at få (hurra for min meget søde bror) er i samme aldersklasse. Tror sgu ikke de gider den slags.

Jeg ville måske nok løfte øjenbrynene noget hvis han kom hjem med røde striber som beskrevet ovenfor! Det ville nok ikke være sådan helt i orden men på den anden side, når jeg så det var det jo sket. Dildoshow - no go. Men det er jeg nu så ret sikker på at h2b selv ville sige fra overfor.

Jeg er ikke særlig interesseret i en stripper selv. Jeg er meget mere interesseret i om jeg i det hele taget får en polterabend. De er egt ikke ret sexede sådan nogle strippere. Måske hvis det var en god danser? Men han behøver altså ikke smide tøjet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik (heldigvis) ingen stripper til min PA :)

Jeg havde ikke rigtigt tænkt hvad jeg syntes om stripper til H2Bs PA, men håbede jeg kunne være cool omkring, og ikke lade mig påvirke..

Men da han så kom hjem og hans kammerat (fra Kbh som skulle sove hos os) fortalte at de røde mærker på maven var efter stripperen havde givet ham tæsk med et bælte, syntes jeg virkelig ikke at det var særlig fedt.. Blev faktisk lidt sur og ked af det..

H2B blev lidt sur over, at jeg ikke kunne se at det bare var underholdning (Det skal lige siges, at han havde været på druk i 18 timer, og jeg havde været vågen i 18 timer, så helt rationelle var vi nok ikke..)

Når jeg siger det til veninderne, siger de: er det ikke bare en kliche, som drengene syntes er sjovt?

Tja... Hans PA er jo ligesom afholdt, så der kan jo ikke gøres noget ved det nu. Og eftersom jeg ikke vidste at jeg ville reagere sådan, kunne jeg jo ikke sige at jeg ikke ønskede at han fik en stripper..

Kan godt forstå din følelse :hug:

Jeg håber heller ikke H2B her får stripper og den slags. Hans venner er ikke de mest hensynsfulde i verden - heller ikke bestman, men jeg vælger at lade tvivlen komme dem tilgode og håber bare han kommer levende hjem.

H2B har selv sagt til bestman, som skal arrangere det, at han ønsker en hyggelig og sjov dag. Han har ikke noget imod de får nogle øl (det er stort set det eneste de ellers laver, dem som skal arrangere det), men at han gerne vil have en hyggelig dag og at alle skal kunne være med, så han gider ikke en rundtur på diverse værtshuse og så hjem i seng.

Han virker fornuftig omkring sin polterabend - men når der så ryger noget alkohol ind, så går forstanden sgu som regel ud. Jeg vælger at prøve at have is i maven og så må vi tage den derfra.

Personligt er jeg slet ikke selv til strippere, så det er måske bare noget jeg ikke forstår?! :a1221:

Håber du selv får en helt super polterabend.

:loveshower:

Jeg har haft en helt fantastisk og virkelig skøn polterabend for tre ugers tid sidan ca.

Har skrevet beretning 😉

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke have polterabend. Min kæreste er ligeglad med om han får polterabend eller ej, men har indskærpet overfor hans gode venner, at han bestemt ikke vil have strippere. Sådan noget er gudskelov slet ikke ham, og heldigvis ved jeg at hans venner kender ham så godt, at det kunne de aldrig finde på.

Jeg ville ikke acceptere at han fik strippere heller. I min optik er det ikke noget at udsætte en mand i et forhold for, og især ikke for at fejre at han skal giftes. Jeg bryder mig heller ikke selv om strip, og har så meget respekt for min kæreste, at jeg kigger væk hvis en mand tager tøjet af foran mig. Jeg forventer samme respekt fra min forlovede, og frygter ikke på nogen måde at han skulle falde i, hvis han var i nærheden af en stripper :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer