Sticky

Mermaid kjole til en større kvinde.

28 indlæg i dette emne

HJÆLP! Jeg er på jagt efter et sted hvor der er en minimal chance for at jeg kan finde en brudekjole i havfruesnit som er i en str. 48-50 (plus/minus).

Jeg vil ikke have en a-line/prinsessesnit kjole, da jeg nu har tabt 40+ kilo og ikke har problemer med min krop, men kan ikke finde noget, når jeg kigger på de forskellige butikkers hjemmesider.

Prisen er selvfølgeligt også et problem, da jeg maks har 4000 kr.

Nogen der kender til nogle butikker i midtjylland der kunne have noget hjemme i den dur? Eller kender en hjemmeside der vil kunne forhandle den slags til mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mkmbridal.co.uk forhandler brudekjoler (også i store størrelser)

måske de har en med havfrue-snit du kan li.

jeg gav 2500 for min prinsessedrøm (og undskyld men bare fordi man vil ha prinsessekjole betyder det ikke at man er ked af sin krop)

0

Del dette indlæg

jeg gav 2500 for min prinsessedrøm (og undskyld men bare fordi man vil ha prinsessekjole betyder det ikke at man er ked af sin krop)

Undskyld! Det var absolut heller ikke ment sådan, er bare træt af alle der mener jeg skal have en prinsessekjole eller et empirsnit for at skjule. Det er jo helt op til en selv hvad man kan lide :)

0

Del dette indlæg

Undskyld! Det var absolut heller ikke ment sådan, er bare træt af alle der mener jeg skal have en prinsessekjole eller et empirsnit for at skjule. Det er jo helt op til en selv hvad man kan lide :)

Helt enig!

Synes det er super flot at du har tabt dig så meget! Og er STOLT af din KVINDEKROP!

Glæder mig til at se om du finder en havfrue-kjole du kan passe og som du ser PERFEKT ud i!

(Regner med billeder!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes næsten du skal bestille tid i en butik og så prøve nogle forskellige modeller :)

Jeg syntes det er FEDT!! at du har mod på virkelig at vise formerne frem :toot:

Men min erfaring fra min kjoleprøvning i lørdags er at det man har i hovedet ikke altid er det man ender med :)

F.eks. prøvede jeg et par kjoler i havfrue snit... resultatet var helt af H*** til... jeg er en str. 40-42.... A-line sad heller ikke pænt så fandt noget helt andet! Fandt netop en prinsesse drøm.. men den viser min figur helt utroligt smukt!... Og fremhæver talje og bryst smukt , da den sidder til helt ned til hoften!

Så hvis jeg var dig ville jeg bestille tid til en prøvning i real life.. :) Og så måske købe online når du har fundet DIN stil :)

Det jeg mener er: måske du når alt kommer til alt er til noget helt andet når du har prøvet! Det behøver ikke nødvendig vis at være en kjole der skjuler noget! Men kjoler, som man før ikke havde troet ville passe en, sidder nogen gange helt perfekt!!

Og da jeg selv har ret brede hofter, sad havfrue-snittet og rynkede og buffede meget over hofter og mave, hvori mod en lidt større kjole sad flot til min krop og fremhævede uden at skjule :)

Og så skal du lige have nogle :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: for dit vægttab :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes næsten du skal bestille tid i en butik og så prøve nogle forskellige modeller :)

Men min erfaring fra min kjoleprøvning i lørdags er at det man har i hovedet ikke altid er det man ender med :)

F.eks. prøvede jeg et par kjoler i havfrue snit... resultatet var helt af H*** til... jeg er en str. 40-42.... A-line sad heller ikke pænt så fandt noget helt andet! Fandt netop en prinsesse drøm.. men den viser min figur helt utroligt smukt!... Og fremhæver talje og bryst smukt , da den sidder til helt ned til hoften!

Så hvis jeg var dig ville jeg bestille tid til en prøvning i real life.. :) Og så måske købe online når du har fundet DIN stil :)

Det jeg mener er: måske du når alt kommer til alt er til noget helt andet når du har prøvet! Det behøver ikke nødvendig vis at være en kjole der skjuler noget! Men kjoler, som man før ikke havde troet ville passe en, sidder nogen gange helt perfekt!!

Og da jeg selv har ret brede hofter, sad havfrue-snittet og rynkede og buffede meget over hofter og mave, hvori mod en lidt større kjole sad flot til min krop og fremhævede uden at skjule :)

Og så skal du lige have nogle :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: for dit vægttab :)

Jeg blander mig lige lidt her...

LineogAsh - det lyder til vi to er lidt af samme størrelse....har også selv lidt brede hofter, og jeg tror nok at de kjoler jeg hele tiden falder for på nettet - altid er med havfruesnit...suk.. :( .. Må jeg spørge hvileken stil det er du så har fået? :)

0

Del dette indlæg

Hej allesammen.

Fandt langt om længe KJOLEN!! Prøvede de fleste snit, men det var faktisk en let havfrue-model der sad bedst... ellers var der dømt lidt for meget lagkage til mig selvom det var klædeligt, var det slet ikke mig.

Men nu er kjolen bare på plads.

0

Del dette indlæg

Jeg blander mig lige lidt her...

LineogAsh - det lyder til vi to er lidt af samme størrelse....har også selv lidt brede hofter, og jeg tror nok at de kjoler jeg hele tiden falder for på nettet - altid er med havfruesnit...suk.. :( .. Må jeg spørge hvileken stil det er du så har fået? :)

Du kan se kjolen i min planlægningstråd :)

Den der sad pænest på mig var en der sad til med til midt på hofterne og så bruser ud i et kæmpe tyl skørt.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer