Janina

Hvad er "jeres sang"?

73 posts in this topic

Annonce ♥

Vores "seriøse" sang er "swallowed in the sea" med coldplay. Min kæreste var i Irak i det første halve år af vores forhold og dernede lavede han en video til mig hvor han brugte den sang, så når jeg hører den begynder jeg at tudbrøle fordi den bare betyder så meget!

Men vi har også en hvor vi bare knækker sammen af grin. Det er Justin bieber med "baby".. :D

0

Annonce ♥

Det er også et rigtig stærkt nummer. Min datter ville så blive henrykt hvis hun hørte om det andet nummer og hun smiler altid bredt de gange hvor jeg kommer hjem og fortæller at jeg har spillet Justin Bieber (typisk fester hvor der har været børn i alderen 11-15 med). Når det så er sagt så er han faktisk dygtig. :)

0

Grunden til at det siger os noget, er at vi så en video hvor en gom danser for sin brud til den.. Den er SÅ sjov, den video, og hver gang vi hører sangen, er vi smadret af grin. Det har resulteret i at hver gang jeg hører den, tænker jeg på min kæreste.. :)

Men ja, ham Bieber må jo kunne et eller andet med den succes han har fået på meget kort tid. :)

0

Ja ! Jeg går så og driller min datter med at det bare er en kort periode at han er så hot for på et eller andet tidspunkt går hans stemme jo i overgang (men det kan godt være han er en surviver) :)

0

Annonce ♥

Vi har to sange dog kun den ene der skal være en del af brylluppet:

den ene er Tracy Chapman med fast car... den har været en life saver i en tid med stress hvor det eneste der fungerede var vores forhold :)

den anden er tv2 med de første kærester på månen, vi var til koncert med dem i vega i 06 på kærestens fødselsdag, han gad ikke holde noget så vi havde fået to billetter af min svigermor fordi hun ikke ville bruge dem selv og den sang endte så med at blive vores, selv den dag i dag bliver næsten som nyforelsket teenagere når vi høre den, det er også den der bliver en del af vores bryllup :)

0

Annonce ♥

Jeg vil sige det sådan at vi altid spørger ind til om der er noget specielt nummer folk ønsker efter brudevalsen når vi taler med dem inden festen. Nogle har ingen deciderede ønsker og lader det være op til os og hvis jeg ellers kan fornemme at parret ellers er til det så er Barry helt oplagt. Teksten giver jo sig selv men samtidig er det noget som appellerer til alle, herunder de lidt ældre, med god rytme i. Omvendt kan det også være en god sjæler o.l. der afløser brudevalsen for der er alligevel noget ståhej umiddelbart efter. :) Men bortset fra de bryllupsfester m.v. hvor der har været meget vægt på mainstream og nyere musik så vil jeg nok få svært ved at nævne en fest hvor jeg ikke på et eller andet tidspunkt har spillet Barry White og Patrick Hernandez - Born To Be Alive. :)

0

Vi har vist ikke rigtig én sang der er vores...

Men vi holder begge utrolig meget af et nummer som "When a man loves a woman..." i Michael Bolton versionen.... :a1221:

- Det siger nok en del om vores alder :biggrin: som er 40+ .... :wink:

0

Annonce ♥

Den version foretrækker jeg også klart men jeg er så også 40+ :) Alderen er så ikke et kriterie på det punkt. Var det tilfældet skulle man jo have jo sagt Percy Sledge men jeg hørte og spillede også Michael Bolton tilbage i starten af 80'erne hvor jeg ude i Guf fik stukket et af hans første albums i hånden som en totalt ukendt kunstner.

0

Vores sange er Chicago med The beginnings og Loving spoonful med Darling be home soon.. De er lidt sjove og personlige.. Den første fordi dette er bare begyndelsen på noget fantastisk.. Er i et lang distance forhold Danmark vs. USA... Det bliver fantastisk når vi skal forenes.. 10.11.12 <3

0

Annonce ♥

Vi har nok verdens mærkeligste "vores sang" - nemlig Kim Larsen med "mig og Molly"... Og heldigvis startede bandet med den efter brudevalsen - helt uden at vi havde bedt om den eller aftalt det :-)

http://m.youtube.com/watch?v=7lgWvatdpYw

0

hos os har jeg lige fået en aftale i hus med en sangerinde der kommer og overrasker min mand med can you feel the love tonight efter vi har spist også synger hun også heaven med bryan adams som en tak til min mor da det er hendes ynlings sang :)

0